Dostawa analizatora NIR

Dane organizatora INSTYTUT BIOTECHNOLOGII PRZEMYSŁU ROLNO-SPOŻYWCZEGO IM. PROF. WACŁAWA DĄBROWSKIEGO
02-532 WARSZAWA
RAKOWIECKA 36
Tel. 22 606 36 00
Fax. 22 849 04 26
E-mail ibprs@ibprs.pl
WWW www.ibprs.pl
Województwo mazowieckie
Powiat Warszawa
Treść zamówienia Dostawa analizatora NIR do ziarna i mąki dla Zakładu Przetwórstwa Zbóż i Piekarstwa.

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora NIR do ziarna i mąki dla Zakładu Przetwórstwa Zbóż i Piekarstwa. DA.22.29.2022.ZZ
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.ibprs.pl_1655975287768
LINK do SIWZ http://bip.ibprs.pl/zamowienia-publiczne/trwajace
CPV 38.92.00.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1) następujące przedmiotowe środki dowodowe: a) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca dostarczy sprzęt, który jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej i posiada deklaracje lub certyfikat zgodności CE lub inną etykietę potwierdzającą, że spełnia równoważne wymagania do deklaracji lub certyfikatu zgodności CE, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ lub dokument potwierdzający że sprzęt posiada deklarację zgodności CE; b) dokument wydany przez producenta oferowanego urządzenia, że Wykonawca jest autoryzowanym serwisem producenta od min. 5 lat oraz że autoryzacja dotyczy oferowanego urządzenia, jeśli nie jest on producentem; c) szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, w tym karty charakterystyki, specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia, opisy techniczne producenta (tzw. materiały informacyjne), lub inne, pozwalające na ocenę spełnienia przez oferowane urządzenia, sprzęt i akcesoria, co najmniej obligatoryjnych (wymaganych) parametrów lub funkcji określonych przez Zamawiającego. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 1) następujące przedmiotowe środki dowodowe: a) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca dostarczy sprzęt, który jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej i posiada deklaracje lub certyfikat zgodności CE lub inną etykietę potwierdzającą, że spełnia równoważne wymagania do deklaracji lub certyfikatu zgodności CE, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ lub dokument potwierdzający że sprzęt posiada deklarację zgodności CE; b) dokument wydany przez producenta oferowanego urządzenia, że Wykonawca jest autoryzowanym serwisem producenta od min. 5 lat oraz że autoryzacja dotyczy oferowanego urządzenia, jeśli nie jest on producentem; c) szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, w tym karty charakterystyki, specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia, opisy techniczne producenta (tzw. materiały informacyjne), lub inne, pozwalające na ocenę spełnienia przez oferowane urządzenia, sprzęt i akcesoria, co najmniej obligatoryjnych (wymaganych) parametrów lub funkcji określonych przez Zamawiającego. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof Wacława Dąbrowskiego – Państwowy Instytut Badawczy, ul. Rakowiecka, 36, 02-532, Warszawa, woj. mazowieckie, państwo PL, e-mail przetarg@ibprs.pl
Adres strony internetowej (URL): https://bip.ibprs.pl/
Wymagany termin realizacji zamówienia 42 dni
Miejsce i termin składania ofert INSTYTUT BIOTECHNOLOGII PRZEMYSŁU ROLNO-SPOŻYWCZEGO IM. PROF. WACŁAWA DĄBROWSKIEGO
02-532 WARSZAWA
RAKOWIECKA 36

2022-06-30

Sposób składania ofert https://miniportal.uzp.gov.pl Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą do 2022-07-29
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60
termin dostawy 20
masa urządzenia 20
Uwagi 2022/BZP 00219114/01

Dostawy
Dostawa analizatora NIR do ziarna i mąki dla Zakładu Przetwórstwa Zbóż i Piekarstwa.
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof Wacława Dąbrowskiego – Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000053835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka, 36
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-532
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 – Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@ibprs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibprs.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – inny zamawiający
Instytut Badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badawczo/naukowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa analizatora NIR do ziarna i mąki dla Zakładu Przetwórstwa Zbóż i Piekarstwa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d4634e0-f21e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://bip.ibprs.pl/zamowienia-publiczne/trwajace
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu systemu miniPortal, który dostępny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, platformy ePUAP, dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu systemu
miniPortal, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, platformy ePUAP, dostępnej pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na platformie
ePUAP. Wykonawca posiadający konto na platformie ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy, tj. „formularza do złożenia, wycofania
oferty lub wniosku ”i „formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę ePUAP.
6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń są przekazywane przez wykonawcę
za pośrednictwem formularza do komunikacji za pośrednictwem portalu ePUAP, jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również
możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą
poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej: przetarg@ibprs.pl. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja elektroniczna (inna niż oferta i załączniki do oferty
składane wraz z ofertą) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na portalu ePUAP oraz
udostępnionego przez miniPortal (formularza do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być
szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługiwać się będą
indywidualnym numerem postępowania nadanym przez zamawiającego lub numerem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje komunikowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego – Państwowy Instytut Badawczy, mający siedzibę w Warszawie, przy ul. Rakowieckiej 36, 02-532Warszawa;
2. z Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Administratora jest Pan Ludwik Najdychor, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej IODO IBPRS, 02-532 Warszawa, ul. Rakowiecka 36, e-mail: ludwik.najdychor@ibprs.pl, tel. +48 606 172 990;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, nr DA.22.29.2022.ZZ;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c. na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z tym, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
10. nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.22.29.2022.ZZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora NIR do ziarna i mąki dla Zakładu Przetwórstwa Zbóż i Piekarstwa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38920000-0 – Sprzęt do nasion i pasz
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą sumę, wyrażoną w punktach, zgodnie z poniższym wzorem:

P = P₁ + P₂ + P₃
gdzie:
P – oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma badana oferta,
P₁– oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium Cena (C),
P₂– oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium Termin dostawy (T)
P₃– oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium Masa urządzenia (M)

4. Zamawiający dokona zaokrąglenia przyznanej punktacji do drugiego miejsca po przecinku zgodnie z zasadami matematyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Masa urządzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1) następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca dostarczy sprzęt, który jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej i posiada deklaracje lub certyfikat zgodności CE lub inną etykietę potwierdzającą, że spełnia równoważne wymagania do deklaracji lub certyfikatu zgodności CE, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ lub dokument potwierdzający że sprzęt posiada deklarację zgodności CE;
b) dokument wydany przez producenta oferowanego urządzenia, że Wykonawca jest autoryzowanym serwisem producenta od min. 5 lat oraz że autoryzacja dotyczy oferowanego urządzenia, jeśli nie jest on producentem;
c) szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, w tym karty charakterystyki, specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia, opisy techniczne producenta (tzw. materiały informacyjne), lub inne, pozwalające na ocenę spełnienia przez oferowane urządzenia, sprzęt i akcesoria, co najmniej obligatoryjnych (wymaganych) parametrów lub funkcji określonych przez Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 1) następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca dostarczy sprzęt, który jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej i posiada deklaracje lub certyfikat zgodności CE lub inną etykietę potwierdzającą, że spełnia równoważne wymagania do deklaracji lub certyfikatu zgodności CE, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ lub dokument potwierdzający że sprzęt posiada deklarację zgodności CE;
b) dokument wydany przez producenta oferowanego urządzenia, że Wykonawca jest autoryzowanym serwisem producenta od min. 5 lat oraz że autoryzacja dotyczy oferowanego urządzenia, jeśli nie jest on producentem;
c) szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, w tym karty charakterystyki, specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia, opisy techniczne producenta (tzw. materiały informacyjne), lub inne, pozwalające na ocenę spełnienia przez oferowane urządzenia, sprzęt i akcesoria, co najmniej obligatoryjnych (wymaganych) parametrów lub funkcji określonych przez Zamawiającego.
SEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2022 r. poz. 835) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego
wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu
Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
2. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego
rozumie się złożenie oferty.
3. Zgodnie z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w
związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie zakazuje się wykonywania zamówienia publicznego z
udziałem podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektywy
2014/24/UE, o których mowa w art. 5k tego rozporządzenia w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości

Numer informacji: 2022-BZP-00219114-01

X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij