Opis zamówienia |
1. Dostawa chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mass typu pojedynczy kwadrupol, którego specyfikacja techniczna została szczegółowo określona w załączniku nr 1, dalej jak GCMS2. Dostawa zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem umożliwiającym sterowanie zestawem chromatograficznym składającym się z komputera stacjonarnego, z klawiatury oraz myszą, monitora z ekranem o minimalnej przekątnej ekranu 27” oraz drukarką kolorową; Komputer musi spełniać wymagania maksymalne oprogramowania umożliwiające sterowanie zestawem chromatograficznym.3. Dostawa najnowszych na dzień podpisania umowy biblioteki widm NIST;4. Zestaw instalacyjny: – narzędzia o dostosowanych wymiarach do instalacji/napraw GC/MS umieszczone w torbie, w tym: (zestaw kluczy Torx, klucz nasadowy, zestaw kluczy calowych, soczewka powiększająca, zestaw feruli i sept, precyzyjny obcinak do rur, zapas rur miedzianych, mosiężny zawór kulowy, mosiężne złącza, trójnik, zestaw zaślepek, wykrywacz wycieków Snoop.5. Montaż i instalacja zestawu komputerowego w miejscu wskazanym przez zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w terminie 16 tygodni od podpisania umowy;6. Przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego 3 dniowego (3 x po 8h) szkolenia z obsługi chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem, posługiwania się zestawem komputerowym, oprogramowaniem obsługującym chromatograf gazowy sprzężony ze spektrometrem w j. polskim. RZP – 562/22 |
Uwagi |
2023/BZP 00008137/01
Dostawy
Dostawa chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mass typu pojedynczy kwadrupol
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010156326
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela „Montera” 105
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 – Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 516 99 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wichir.waw.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wichir
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – inny zamawiający
instytut naukowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność badawcza i rozwojowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mass typu pojedynczy kwadrupol
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e98e9a7-8c0e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e98e9a7-8c0e-11ed-b4ea-f64d350121d2
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 63 ust. 2 uPzp – ofertę (tj. formularz oferty wraz z załącznikiem nr 1 – specyfikacją techniczną) oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy. zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
Kwalifikowany podpis elektroniczny powinien być wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r „ o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020 poz.1173 z późn.zm.) oraz przesłane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
Podpis zaufany – ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 670).
Podpis osobisty – ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz.816.).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów dostępny jest na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 w dni powszednie w godz. 8:00 – 16:00.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wskazane szczegółowo w rozdziale XXI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wskazane szczegółowo w rozdziale XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP – 562/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mass typu pojedynczy kwadrupol, którego specyfikacja techniczna została szczegółowo określona w załączniku nr 1, dalej jak GCMS
2. Dostawa zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem umożliwiającym sterowanie zestawem chromatograficznym składającym się z komputera stacjonarnego, z klawiatury oraz myszą, monitora z ekranem o minimalnej przekątnej ekranu 27” oraz drukarką kolorową; Komputer musi spełniać wymagania maksymalne oprogramowania umożliwiające sterowanie zestawem chromatograficznym.
3. Dostawa najnowszych na dzień podpisania umowy biblioteki widm NIST;
4. Zestaw instalacyjny: – narzędzia o dostosowanych wymiarach do instalacji/napraw GC/MS umieszczone w torbie, w tym: (zestaw kluczy Torx, klucz nasadowy, zestaw kluczy calowych, soczewka powiększająca, zestaw feruli i sept, precyzyjny obcinak do rur, zapas rur miedzianych, mosiężny zawór kulowy, mosiężne złącza, trójnik, zestaw zaślepek, wykrywacz wycieków Snoop.
5. Montaż i instalacja zestawu komputerowego w miejscu wskazanym przez zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w terminie 16 tygodni od podpisania umowy;
6. Przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego 3 dniowego (3 x po 8h) szkolenia z obsługi chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem, posługiwania się zestawem komputerowym, oprogramowaniem obsługującym chromatograf gazowy sprzężony ze spektrometrem w j. polskim.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38433100-0 – Spektrometry masy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1) Katalog producenta GC-MS wykazującego spełnianie wymagań technicznych, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 oraz informacji od producenta GC-MS o minimalnych i maksymalnych wymaganiach zestawu komputerowego służącego do obsługi GC-MS
2) Katalog producenta zestawu komputerowego wykazującego spełnianie wymagań technicznych do obsługi chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mass typu pojedynczy kwadrupol;
3) Certyfikat bibliotek widm NIST
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca dołącza do oferty także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, dokumenty i oświadczenia wskazane w ust. 3 lit. a) – b) SWZ, składa również wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Postanowienia ust. 4 i 5 SWZ stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach, zakresie i na warunkach określonych poniżej.
3. Przewiduje się zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż o 30 dni,
w tym zmianę terminów przewidzianych w umowie:
1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia;
2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron i których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć, innych niż siła wyższa.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczności opisanych w ustępach powyżej oraz wystąpienie strony powołującej się na potrzebę zmiany z pisemnym, umotywowanym wnioskiem o dokonanie zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-12 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-12 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
|