Dostawa sprzętu laboratoryjnego

Dane organizatora GŁÓWNY INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH
00-807 WARSZAWA
AL. JEROZOLIMSKIE 98
Tel. 22 255 78 00
Fax. 22 255 78 01
E-mail sekretariat@ijhars.gov.pl
WWW www.gov.pl/web/ijhars
Województwo mazowieckie
Powiat Warszawa
Lokalizacje lubelskie / Biała Podlaska;lubelskie / Biłgoraj;lubelskie / Chełm;lubelskie / Hrubieszów;lubelskie / Janów Lubelski;lubelskie / Krasnystaw;lubelskie / Kraśnik;lubelskie / Lubartów;lubelskie / Lublin;lubelskie / Łęczna;lubelskie / Łuków;lubelskie / Opole Lubelskie;lubelskie / Parczew;lubelskie / Puławy;lubelskie / Radzyń Podlaski;lubelskie / Ryki;lubelskie / Świdnik;lubelskie / Tomaszów Lubelski;lubelskie / Włodawa;lubelskie / Zamość;podlaskie / Augustów;podlaskie / Białystok;podlaskie / Bielsk Podlaski;podlaskie / Grajewo;podlaskie / Hajnówka;podlaskie / Kolno;podlaskie / Łomża;podlaskie / Mońki;podlaskie / Sejny;podlaskie / Siemiatycze;podlaskie / Sokółka;podlaskie / Suwałki;podlaskie / Wysokie Mazowieckie;podlaskie / Zambrów;pomorskie / Bytów;pomorskie / Chojnice;pomorskie / Człuchów;pomorskie / Gdańsk;pomorskie / Kartuzy;pomorskie / Kościerzyna;pomorskie / Kwidzyn;pomorskie / Lębork;pomorskie / Malbork;pomorskie / Nowy Dwór Gdański;pomorskie / Puck;pomorskie / Słupsk;pomorskie / Starogard Gdański;pomorskie / Tczew;pomorskie / Wejherowo;pomorskie / Gdynia;pomorskie / Sopot;pomorskie / Sztum;pomorskie / Pruszcz Gdański;wielkopolskie / Chodzież;wielkopolskie / Czarnkowsko-Trzcianecki;wielkopolskie / Gniezno;wielkopolskie / Gostyń;wielkopolskie / Grodzisk Wielkopolski;wielkopolskie / Jarocin;wielkopolskie / Kalisz;wielkopolskie / Kępno;wielkopolskie / Koło;wielkopolskie / Konin;wielkopolskie / Kościan;wielkopolskie / Krotoszyn;wielkopolskie / Leszno;wielkopolskie / Międzychód;wielkopolskie / Nowy Tomyśl;wielkopolskie / Oborniki;wielkopolskie / Ostrów Wielkopolski;wielkopolskie / Ostrzeszów;wielkopolskie / Piła;wielkopolskie / Pleszew;wielkopolskie / Poznań;wielkopolskie / Rawicz;wielkopolskie / Słupca;wielkopolskie / Szamotuły;wielkopolskie / Środa Wielkopolska;wielkopolskie / Śrem;wielkopolskie / Turek;wielkopolskie / Wągrowiec;wielkopolskie / Wolsztyn;wielkopolskie / Września;wielkopolskie / Złotów
Treść zamówienia Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych Numer referencyjny: BAD.241.2.7.2023Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów GIJHARS. Zamówienie zostanie udzielone w odrębnych postępowaniach (w czasie realizowania projektu KPO, tj. 2023-2025), przy czym przedmiot niniejszego postępowania udzielony zostanie w 14/czternastu częściach. Częścią tego zamówienia jest rozdział: Rozdział 1gęstościomierz Lab.Poznań,Rozdział 2 krioskop Lab. Białystok,Rozdział 3 dygestorium Lab.Białystok,Rozdział 4 aparat do ekstrakcji tłuszczu Lab.Gdynia, Rozdział 5 zestaw do destylacji alkoholu i kwasowości lotnej Lab. Gdynia, Rozdział 6 termostat do podajnika próbek do chromatografu Lab. Gdynia, Rozdział 7 zmywarka Lab. Gdynia, Rozdział 8 młynek Lab. Lublin, Rozdział 9 wirówka z chłodzeniem Lab. Lublin, Rozdział 10 termocykler z funkcją gradientu Lab. Lublin, Rozdział 11 komora laminarna Lab. Lublin, Rozdział 12 aparat do hydrolizy Lab. Warszawa, Rozdział 13 komora do derywatyzacji płytek TLC Lab. Warszawa, Rozdział 14 mikroskop cyfrowy Lab. WarszawaRozdział 1: dostawa gęstościomierza oscylacyjnego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Poznaniu Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa gęstościomierza oscylacyjnego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Reymonta 11/13, 60-971 Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ. Rozdział 2: dostawa krioskopu do automatycznego oznaczania zawartości wody w mleku metodą badania punktu zamarzania (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Białymstoku Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa krioskopu do automatycznego oznaczania zawartości wody w mleku metodą badania punktu zamarzania (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ. Rozdział 3: dostawa dygestorium stołowego chemoodpornego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Białymstoku Część nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa dygestorium stołowego chemoodpornego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2C do SWZ. Rozdział 4: dostawa aparatu do ekstrakcji tłuszczu (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Gdyni Część nr 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do ekstrakcji tłuszczu (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2D do SWZ. Rozdział 5: dostawa zestawu do destylacji alkoholu i kwasowości lotnej (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Gdyni Część nr 5 Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do destylacji alkoholu i kwasowości lotnej (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2E do SWZ. Rozdział 6: dostawa termostatu do podajnika próbek z możliwością chłodzenia do chromatografu cieczowego typu Agilent HPLC 1260 Infinity II (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Gdyni Część nr 6 Przedmiotem zamówienia jest dostawa termostatu do podajnika próbek z możliwością chłodzenia do chromatografu cieczowego typu Agilent HPLC 1260 Infinity II (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2F do SWZ. Rozdział 7: dostawa zmywarki do szkła laboratoryjnego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Gdyni Część nr 7 Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmywarki do szkła laboratoryjnego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2G do SWZ. Rozdział 8: dostawa młynka (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Lublinie Część nr 8 Przedmiotem zamówienia jest dostawa młynka (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2H do SWZ. Rozdział 9: dostawa wirówki z chłodzeniem (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Lublinie Część nr 9 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki z chłodzeniem (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2I do SWZ. Rozdział 10: dostawa termocyklera z funkcją gradientu (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Lublinie Część nr 10 Przedmiotem zamówienia jest dostawa termocyklera z funkcją gradientu (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2J do SWZ. Rozdział 11: dostawa komory laminarnej II klasy bezpieczeństwa mikrobiologicznego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Lublinie Część nr 11 Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory laminarnej II klasy bezpieczeństwa mikrobiologicznego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2K do SWZ. Rozdział 12: dostawa półautomatycznego aparatu do hydrolizy metodą Weibull Stoldta (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Warszawie Część nr 12 Przedmiotem zamówienia jest dostawa półautomatycznego aparatu do hydrolizy metodą Weibull Stoldta (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul.Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2L do SWZ. Rozdział 13: dostawa komory do derywatyzacji płytek TLC (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Warszawie Część nr 13 Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory do derywatyzacji płytek TLC (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul.Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2M do SWZ. Rozdział 14: dostawa mikroskopu cyfrowego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Warszawie Część nr 14 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu cyfrowego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul.Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2N do SWZ.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1691393147096
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/799325
CPV 38.00.00.00, 38.51.00.00, 42.52.00.00, 42.93.11.00, 42.95.90.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE określa minimalnych poziomów zdolnościIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE określa minimalnych poziomów zdolnościIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający, odpowiednio dla poszczególnych części:Rozdział 1 – określa minimalny poziom zdolności polegający na posiadaniu przez Wykonawcę NIEzbędnego doświadczenia polegającego na należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) dostaw wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi gęstościomierza oscylacyjnego;Rozdział 2 ÷ Rozdział 9 – NIE określa minimalnego poziomu zdolności;Rozdział 10 – określa minimalny poziom zdolności polegający na posiadaniu przez Wykonawcę NIEzbędnego doświadczenia polegającego na należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) dostaw wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi termocyklera z funkcją gradientu;Rozdział 11÷ Rozdział 13 – NIE określa minimalnego poziomu zdolności;Rozdział 14 – określa minimalny poziom zdolności polegający na posiadaniu przez Wykonawcę NIEzbędnego doświadczenia polegającego na należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) dostaw wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi mikroskopu cyfrowego.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Wykonawca może w celu potwierdzania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, NIEzależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji NIEzbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował NIEzbędnymi zasobami tych podmiotów.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a TAKże zbada, czy NIE zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby NIE potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca NIE może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert NIE polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej przez Wykonawcę oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień umowy, jeżeli zmiana jest dopuszczalna na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710, ze zm.), w zakresie opisanym w § 9 istotnych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający zawrze umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ. Do umowy zostaną wprowadzone wszystkie zobowiązania Wykonawcy wybranego w trakcie procedury, wynikające z przedstawionej przez NIEgo oferty oraz zgodne z wymaganiami Zamawiającego ujętymi w SWZ.
Osoba do kontaktu Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych 015294620 Aleje Jerozolimskie 98 Warszawa 00-807 Beata Chojecka, Katarzyna Niedźwiedzka-Rozkosz +48 222557800 przetargi@ijhars.gov.pl https://www.gov.pl/web/ijhars/gijhars
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 2
Miejsce i termin składania ofert GŁÓWNY INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH
00-807 WARSZAWA
AL. JEROZOLIMSKIE 98

2023-08-31

Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/799325 Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/ijhars Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 09:30
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 28/11/2023
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Uwagi 2023/S 149-475373
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Krajowy numer identyfikacyjny: 015294620
Adres pocztowy: Aleje Jerozolimskie 98
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS:
PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 00-807
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Beata Chojecka, Katarzyna NIEdźwiedzka-Rozkosz
E-mail:
przetargi@ijhars.gov.pl
Tel.: +48 222557800
Adresy internetowe:
Główny adres:
https://www.gov.pl/web/ijhars/gijhars

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/799325
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ijhars
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Agencja/urząd krajowy lub federalny

I.5) Główny przedmiot działalności
Porządek i bezpieczeństwo publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Numer referencyjny: BAD.241.2.7.2023

II.1.2) Główny kod CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów GIJHARS. Zamówienie zostanie udzielone w odrębnych postępowaniach (w czasie realizowania projektu KPO, tj. 2023-2025), przy czym przedmiot niniejszego postępowania udzielony zostanie w 14/czternastu częściach. Częścią tego zamówienia jest rozdział: Rozdział 1gęstościomierz Lab.Poznań,Rozdział 2 krioskop Lab. Białystok,Rozdział 3 dygestorium Lab.Białystok,Rozdział 4 aparat do ekstrakcji tłuszczu Lab.Gdynia, Rozdział 5 zestaw do destylacji alkoholu i kwasowości lotnej Lab. Gdynia, Rozdział 6 termostat do podajnika próbek do chromatografu Lab. Gdynia, Rozdział 7 zmywarka Lab. Gdynia, Rozdział 8 młynek Lab. Lublin, Rozdział 9 wirówka z chłodzeniem Lab. Lublin, Rozdział 10 termocykler z funkcją gradientu Lab. Lublin, Rozdział 11 komora laminarna Lab. Lublin, Rozdział 12 aparat do hydrolizy Lab. Warszawa, Rozdział 13 komora do derywatyzacji płytek TLC Lab. Warszawa, Rozdział 14 mikroskop cyfrowy Lab. Warszawa

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 1 090 966.63 PLN

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 1: dostawa gęstościomierza oscylacyjnego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Poznaniu
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Reymonta 11/13, 60-971 Poznań.

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gęstościomierza oscylacyjnego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Reymonta 11/13, 60-971 Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 162 601.63 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 2: dostawa krioskopu do automatycznego oznaczania zawartości wody w mleku metodą badania punktu zamarzania (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Białymstoku
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL841 Białostocki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok.

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krioskopu do automatycznego oznaczania zawartości wody w mleku metodą badania punktu zamarzania (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 25 500.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 3: dostawa dygestorium stołowego chemoodpornego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Białymstoku
Część nr: 3

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
42520000 Urządzenia wentylacyjne

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL841 Białostocki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok.

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dygestorium stołowego chemoodpornego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2C do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 77 600.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 4: dostawa aparatu do ekstrakcji tłuszczu (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Gdyni
Część nr: 4

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL633 Trójmiejski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia.

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do ekstrakcji tłuszczu (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2D do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 90 000.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 5: dostawa zestawu do destylacji alkoholu i kwasowości lotnej (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Gdyni
Część nr: 5

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL633 Trójmiejski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia.

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do destylacji alkoholu i kwasowości lotnej (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2E do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 47 000.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 6: dostawa termostatu do podajnika próbek z możliwością chłodzenia do chromatografu cieczowego typu Agilent HPLC 1260 Infinity II (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Gdyni
Część nr: 6

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL633 Trójmiejski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia.

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa termostatu do podajnika próbek z możliwością chłodzenia do chromatografu cieczowego typu Agilent HPLC 1260 Infinity II (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2F do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 25 165.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 7: dostawa zmywarki do szkła laboratoryjnego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Gdyni
Część nr: 7

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
42959000 Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL633 Trójmiejski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia.

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmywarki do szkła laboratoryjnego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2G do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 70 000.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 8: dostawa młynka (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Lublinie
Część nr: 8

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL814 Lubelski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa młynka (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2H do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 14 300.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 9: dostawa wirówki z chłodzeniem (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Lublinie
Część nr: 9

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
42931100 Wirówki laboratoryjne i akcesoria

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL814 Lubelski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki z chłodzeniem (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2I do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 33 000.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 10: dostawa termocyklera z funkcją gradientu (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Lublinie
Część nr: 10

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL814 Lubelski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa termocyklera z funkcją gradientu (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2J do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 52 800.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 11: dostawa komory laminarnej II klasy bezpieczeństwa mikrobiologicznego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Lublinie
Część nr: 11

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL814 Lubelski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory laminarnej II klasy bezpieczeństwa mikrobiologicznego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2K do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 40 000.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 12: dostawa półautomatycznego aparatu do hydrolizy metodą Weibull Stoldta (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Warszawie
Część nr: 12

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL911 Miasto Warszawa
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa półautomatycznego aparatu do hydrolizy metodą Weibull Stoldta (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul.Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2L do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 56 000.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 13: dostawa komory do derywatyzacji płytek TLC (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Warszawie
Część nr: 13

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL911 Miasto Warszawa
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory do derywatyzacji płytek TLC (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul.Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2M do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 43 000.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Rozdział 14: dostawa mikroskopu cyfrowego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium GIJHARS w Warszawie
Część nr: 14

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38510000 Mikroskopy

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL911 Miasto Warszawa
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu cyfrowego (liczba szt.: 1 szt.) do Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul.Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2N do SWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: dodatkowa gwarancja / Waga: 30
Cena – Waga: 70

II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 354 000.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) finansowany z europejskiego Funduszu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility-RRF), który jest częścią Planu Odbudowy dla Europy. Realizacja w ramach części inwestycji planu rozwojowego A2.4.1 „Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego” w zakresie wsparcia infrastruktury analityczno-laboratoryjnej GIJHARS.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE określa minimalnych poziomów zdolności

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE określa minimalnych poziomów zdolności

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający, odpowiednio dla poszczególnych części:
Rozdział 1 – określa minimalny poziom zdolności polegający na posiadaniu przez Wykonawcę NIEzbędnego doświadczenia polegającego na należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) dostaw wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi gęstościomierza oscylacyjnego;
Rozdział 2 ÷ Rozdział 9 – NIE określa minimalnego poziomu zdolności;
Rozdział 10 – określa minimalny poziom zdolności polegający na posiadaniu przez Wykonawcę NIEzbędnego doświadczenia polegającego na należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) dostaw wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi termocyklera z funkcją gradientu;
Rozdział 11÷ Rozdział 13 – NIE określa minimalnego poziomu zdolności;
Rozdział 14 – określa minimalny poziom zdolności polegający na posiadaniu przez Wykonawcę NIEzbędnego doświadczenia polegającego na należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) dostaw wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi mikroskopu cyfrowego.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Wykonawca może w celu potwierdzania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, NIEzależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji NIEzbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował NIEzbędnymi zasobami tych podmiotów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a TAKże zbada, czy NIE zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby NIE potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca NIE może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert NIE polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej przez Wykonawcę oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień umowy, jeżeli zmiana jest dopuszczalna na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710, ze zm.), w zakresie opisanym w § 9 istotnych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający zawrze umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ. Do umowy zostaną wprowadzone wszystkie zobowiązania Wykonawcy wybranego w trakcie procedury, wynikające z przedstawionej przez NIEgo oferty oraz zgodne z wymaganiami Zamawiającego ujętymi w SWZ.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 31/08/2023
Czas lokalny: 09:30

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 28/11/2023

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 31/08/2023
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi NIEzwłocznie po upływie terminu składania ofert, NIE później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi NIEzwłocznie po usunięciu awarii. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Otwarcie ofert odbywa się bez udziału Wykonawców.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
Wykonawca składa ofertę, oświadczenia o NIEpodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a TAKże inne oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą na Platformie
https://platformazakupowa.pl/pn/ijhars
Podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania: art 108 ust.1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust.1 pkt. 1-10 ustawy, a TAKże art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), oraz art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 21 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) dodanego rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r
Oferta bezwzględnie musi zawierać: (1) wypełniony formularz oferty – zawierający wszelkie informacje określone we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, (2) wypełniony formularz warunków technicznych – zawierający wszelkie informacje określone we wzorze stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2A÷2N do SWZ.
Wraz z ofertą musi zostać złożone (odpowiednio przez Wykonawcę, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XII i XIII SWZ oraz podwykonawcę NIEbędącego podmiotem udostępniającym zasoby, w zakresie braku podstaw wykluczenia, jeżeli jest już znany na etapie postępowania (dla każdego podmiotu z osobna)):
1. oświadczenie o NIEpodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (JEDZ),
2.oświadczenie o NIEpodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia wynikających z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014,
3.odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Wykonawca w ofercie wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
4. przedmiotowe środki dowodowe: specyfikacje techniczne lub karty katalogowe sprzętu laboratoryjnego oferowanego przez Wykonawcę odpowiednio w Rozdziale 1÷14
oraz jeżeli dotyczy:
5. oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
6. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3,
7. odpowiednie pełnomocnictwa.
Oferta oraz oświadczenie o NIEpodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, muszą zostać złożone, pod rygorem NIEważności, w formie elektronicznej. Zgodnie z art.139 ust.1 ustawy Zamawiający najpierw może dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca, z którym ma zostać zawarta umowa, NIE dopełnił obowiązku zarejestrowania w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych informacji o swoich beneficjentach rzeczywistych Zamawiający wezwie Wykonawcę do dopełnienia tego obowiązku. Jeżeli Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej NIE dopełnił obowiązku zarejestrowania swoich beneficjentów rzeczywistych w odpowiednim rejestrze albo w przypadku braku TAKiego rejestru, NIE dopełnił innych obowiązków związanych z podaniem informacji o swoich beneficjentach rzeczywistych właściwym organom sądowym lub administracyjnym kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Zamawiający wezwie do dopełnienia tego obowiązku.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę najwyżej ocenionego, do złożenia odpowiednio dokumentów, o których mowa w rozdziale XIV SWZ

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Sąd Polubowny przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej
Adres pocztowy: ul. Hoża 76/78
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00-682
Państwo: Polska
E-mail:
sp@prokuratoria.gov.pl
Tel.: +48 226958504
Faks: +48 226958111
Adres internetowy:
https://www.gov.pl/web/sp-prokuratoria

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
Środkami ochrony prawnej są: odwołanie oraz skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie.
Odwołanie przysługuje na:
1. NIEzgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 21.4. i pkt 21.5. wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym.
Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu na wniesienie odwołania w TAKi sposób, aby mógł on się zapoznać z jego treścią przed upływem tego terminu.
Odwołanie powinno zawierać w szczególności: wskazanie czynności lub zaniechania czynności Zamawiającego, której zarzuca się NIEzgodność z przepisami ustawy, lub wskazanie zaniechania przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy; zwięzłe przedstawienie zarzutów; żądanie co do sposobu rozstrzygnięcia odwołania; wskazanie okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie odwołania oraz dowodów na poparcie przytoczonych okoliczności.
Do odwołania dołącza się: dowód uiszczenia wpisu od odwołania w wymaganej wysokości; dowód przekazania odpowiednio odwołania albo jego kopii Zamawiającemu, dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odwołującego.
Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX ustawy zatytułowanym „Środki ochrony prawnej”.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
01/08/2023
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
const toggleMenu = event => {
if (event.target.href) {
document.getElementById(menu-toggle).click();
}
};
mybutton = document.getElementById(“scroll-text”);
window.onscroll = function() {scrollFunction()};
function scrollFunction() {
if (document.body.scrollTop > 23 document.documentElement.scrollTop > 23) {
mybutton.style.display = “block”;
} else {
mybutton.style.display = “none”;
}
}
new Clipboard(.clipboardable);
var permaLinkModal = $(#permaLinkModal);
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
149
2023
Następna aktualizacja:
07/08/2023
 Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
 Zaloguj się
lub 
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Relacje z Wielką Brytanią
Co nowego w witrynie?

X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij