Zakup i dostawa urządzeń laboratoryjnych

Dane organizatora URZĄD OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW
00-950 WARSZAWA
PL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY 1
Tel. 22 556 08 00
E-mail uokik@uokik.gov.pl
WWW www.uokik.gov.pl/index.php
Województwo mazowieckie
Powiat Warszawa
Treść zamówienia Zakup i dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Zakup i dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Numer referencyjny: BF-2.262.17.20221. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych dla laboratoriów Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. W kolumnie oznaczonej nazwą „Minimalne wymagania Zamawiającego” Zamawiający określił minimalne parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne jakie muszą spełniać oferowane urządzenia laboratoryjne oraz wymagane warunki realizacji zamówienia.Chromatograf gazowy z detektorem FID do oznaczania metodą HT SIMDIS Część nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Chromatograf gazowy GC-MS Część nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Chromatograf gazowy z detektorem FID Część nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Generator czystego powietrza z kompresorem sprężonego powietrza oraz generatorem wodoru – 2 zestawy Część nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Chromatograf gazowy GC-MS Część nr 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Waga nieautomatyczna Część nr 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Membranowa pompa próżniowa Część nr 7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Komora chłodnicza Część nr 8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Komora chłodnicza 2 szt. Część nr 9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Wytrząsarka laboratoryjna Część nr 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Myjka ultradźwiękowa Część nr 11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Łaźnia wodna Część nr 12 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Uniwersalne stanowisko badawcze do przeprowadzania badań wytrzymałościowych z użyciem odpowiedniej siły / masy Część nr 13 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. – Waga laboratoryjna Część nr 14 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Łaźnia wodna z wytrząsaniem – 2 szt. Część nr 15 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Zamrażarka laboratoryjna Część nr 16 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Aparat do oznaczania stabilności oksydacyjnej Część nr 17 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. Łaźnia wodna z wytrząsaniem Część nr 18 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1651063198500
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/605858
CPV 38.00.00.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE stawia warunku w powyższym zakresie.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE stawia warunku w powyższym zakresie.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówieniaIII.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem NIEważności, zachowania formy pisemnej.
Osoba do kontaktu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów 5261009497 Pl. Powstańców Warszawy 1 Warszawa 00-950 Przemysław Karpiński +48 225560207 zamowienia@uokik.gov.pl +48 228262030 www.uokik.gov.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 3
Miejsce i termin składania ofert URZĄD OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW
00-950 WARSZAWA
PL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY 1

2022-05-23

Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uokik Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/uokik Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 20/08/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Uwagi 2022/S 082-220425
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Krajowy numer identyfikacyjny: 5261009497
Adres pocztowy: Pl. Powstańców Warszawy 1
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS:
PL Polska
Kod pocztowy: 00-950
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Przemysław Karpiński
E-mail:
zamowienia@uokik.gov.pl
Tel.: +48 225560207
Faks: +48 228262030
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.uokik.gov.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/uokik
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/uokik
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Agencja/urząd krajowy lub federalny

I.5) Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Ochrona Praw Konkurencji i Konsumentów

Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Zakup i dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Numer referencyjny: BF-2.262.17.2022

II.1.2) Główny kod CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych dla laboratoriów Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”. W kolumnie oznaczonej nazwą „Minimalne wymagania Zamawiającego” Zamawiający określił minimalne parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne jakie muszą spełniać oferowane urządzenia laboratoryjne oraz wymagane warunki realizacji zamówienia.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Chromatograf gazowy z detektorem FID do oznaczania metodą HT SIMDIS
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Chromatograf gazowy GC-MS
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Chromatograf gazowy z detektorem FID
Część nr: 3

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Generator czystego powietrza z kompresorem sprężonego powietrza oraz generatorem wodoru – 2 zestawy
Część nr: 4

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Chromatograf gazowy GC-MS
Część nr: 5

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Waga NIEautomatyczna
Część nr: 6

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Membranowa pompa próżniowa
Część nr: 7

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Komora chłodnicza
Część nr: 8

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Komora chłodnicza 2 szt.
Część nr: 9

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Wytrząsarka laboratoryjna
Część nr: 10

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Myjka ultradźwiękowa
Część nr: 11

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Łaźnia wodna
Część nr: 12

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Uniwersalne stanowisko badawcze do przeprowadzania badań wytrzymałościowych z użyciem odpowiedniej siły / masy
Część nr: 13

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Lublinie, ul. Ceramiczna 8A, 20-150 Lublin

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 5
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
– Waga laboratoryjna
Część nr: 14

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Łodzi, ul. M. Skłodowskiej – Curie 19/27, 90-570 Łódź (budynek B – I piętro).

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 1
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Łaźnia wodna z wytrząsaniem – 2 szt.
Część nr: 15

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Łodzi, ul. M. Skłodowskiej – Curie 19/27, 90-570 Łódź (budynek B – I piętro).

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zamrażarka laboratoryjna
Część nr: 16

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Łodzi, ul. M. Skłodowskiej – Curie 19/27, 90-570 Łódź (budynek B – I piętro).

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 70
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Aparat do oznaczania stabilności oksydacyjnej
Część nr: 17

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Łaźnia wodna z wytrząsaniem
Część nr: 18

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Laboratorium UOKiK w Łodzi, ul. M. Skłodowskiej – Curie 19/27, 90-570 Łódź (budynek B – I piętro).

II.2.4) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / dane techniczne oferowanego sprzętu”.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 2
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE stawia warunku w powyższym zakresie.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE stawia warunku w powyższym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem NIEważności, zachowania formy pisemnej.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 23/05/2022
Czas lokalny: 11:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 20/08/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 23/05/2022
Czas lokalny: 11:15

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w lit. B Części II SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „platformą” lub „platformą zakupową”.
4. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
5. Dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać Oferta:
– Formularz oferty – Załącznik nr 5 do SWZ – odrębnie dla każdej części zamówienia,
– Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ),
– Opis oferowanego urządzenia pod kątem spełniania wymogów postawionych Załączniku Nr 1 do SWZ. Wykonawca wypełnia Załącznik Nr 1 do SWZ opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego urządzenia, które wyspecyfikował Zamawiający, a TAKże określa producenta oferowanego urządzenia oraz warunki realizacji zamówienia. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego przez Wykonawcę urządzenia
z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SWZ. W opisie oferowanego sprzętu należy podać markę, model i rok produkcji urządzenia. Do oferty należy dołączyć karty katalogowe dla każdego urządzenia.
– Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 3 lit D Część II SWZ (jeżeli dotyczy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 6 do SWZ),
– Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty NIE wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.
– Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie.
Oferty NIEpodpisane, NIEzgodne z ustawą lub TAKie, których treść NIE odpowiada treści SWZ zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub treści SWZ na stronie internetowej.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni
od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału NIE stanowią inaczej.
10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej “sądem zamówień publicznych”.
11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. – Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22/04/2022
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
082
2022
Następna aktualizacja:
28/04/2022
 Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
 Zaloguj się
lub 
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE 
ESPD
European Single Procurement Document

X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij