Zakup i dostawa odczynników chemicznych

Dane organizatora POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA
07-300 OSTRÓW MAZOWIECKA
WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 3
Tel. 29 644 06 80
Fax. 29 745 34 50
E-mail ostrow@psse.waw.pl
WWW www.psseostrow.cal.pl
Województwo mazowieckie
Powiat Ostrów Mazowiecka
Treść zamówienia SAT.2600.1.101.2023 Zakup i dostawa odczynników chemicznych do PSSE w Ostrowi Mazowieckiej

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia SAT.2600.1.101.2023 Zakup i dostawa odczynników chemicznych do PSSE w Ostrowi MazowieckiejPRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dwusiarczek węgla do chromatografii gazowej FID Op. 1000ml. Czysty bez zawartości benzenu. Producent Honeywell nr katalogowy 342270. Termin ważności nie krótszy niż 2/3 terminu ważności ustalonego przez producenta. Załączony certyfikat analizy wraz z kartą charakterystyki. 2 opak. 2 N-pentan do chromatografii gazowej do oznaczania THM CAS: 109-66-0 Op. 2,5 L. N-Pentan do chromatografii gazowej ECD i FID SupraSolv® producent: MERCK (Supelco) nr katalogowy: 1008822500, zawartość halogenopochodnych poniżej 10 pg/ml, termin ważności nie krótszy niż 2/3 terminu ważności ustalonego przez producenta, załączone świadectwo jakości/certyfikat, załączona karta charakterystyki. 1 opak.
Specyfikacja https://platformazakupowa.pl/transakcja/862719
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/862719
Wymagania 1. Cena. Wartość oferty. 100% 2. Warunki płatności. Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 3. Termin realizacji. 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 4. Dodatkowe koszty. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. –
Wymagany termin realizacji zamówienia 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
Miejsce i termin składania ofert POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA
07-300 OSTRÓW MAZOWIECKA
WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 3

2023-12-14

Sposób składania ofert Składanie ofert poprzez platformę zakupową. Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą  
Składanie ofert wariantowych/częściowych  
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 100
Uwagi Wymagania i specyfikacja:
Szanowni Państwo,

Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto, do którego wg dyspozycji art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) nie stosuje się przedmiotowej ustawy.

1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższe narzędzia elektroniczne:
1) złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert;
2) wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej;
3) konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z opisem przedmiotu Zamówienia ponosi Wykonawca.

2. W przypadku pytań:
1) merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk „Wyślij wiadomość do zamawiającego” w terminie do 14.12.2023 r. godz. 08:00;
2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02 email: cwk@platformazakupowa.pl

3. Zamawiający:
1) zastrzega sobie prawo do zmian w opisie przedmiotu zamówienia przed terminem rozstrzygnięcia niniejszego postępowania;
2) w toku badania i oceny ofert może zwrócić się do Wykonawców, którzy nie złożyli do ofert wymaganych oświadczeń, bądź załączone dokumenty zawierają błędy o ich uzupełnienie/wyjaśnienie w określonym przez Zamawiającego terminie pod rygorem nieuwzględnienia złożonej oferty w przedmiotowym postępowaniu;
3) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie (przed zawarciem umowy).

4. Oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie jeśli:
1) zostanie złożona po terminie;
2) jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym;
3) Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.

5. Zasady wyboru Wykonawcy:
1) wybór Wykonawcy nastąpi po analizie złożonych ofert wg kryterium cenowego (waga 100%);
2) Zamawiający udzieli zamówienia temu Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów;
3) jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę, Zamawiający wzywa Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych;
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
5) Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Treść umowy nie może podważać zasadności wyboru Wykonawcy w oparciu o niniejszą procedurę. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

6. Informacja o sposobie porozumiewania się:
1) Oferent i Zamawiający przekazują sobie informacje drogą elektroniczną wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej;
2) Zamawiający przedstawi informację z otwarcia ofert oraz poinformuje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania na platformie zakupowej.

Kryteria i warunki formalne: 1 – Cena – 100% – Wartość oferty – 2 – Warunki płatności – Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 3 – Termin realizacji – 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 4 – Dodatkowe koszty – Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

X
Przejdź do treści