Dostawa aparatury naukowo – badawczej

Dane organizatora INSTYTUT NISKICH TEMPERATUR I BADAŃ STRUKTURALNYCH PAN WE WROCŁAWIU
50-422 WROCŁAW
OKÓLNA 2
Tel. 71 343 50 21
Fax. 71 344 10 29
E-mail intibs@int.pan.wroc.pl
WWW www.intibs.pl/
Województwo dolnośląskie
Powiat Wrocław
Treść zamówienia Dostawa aparatury naukowo – badawczej dla INTiBS PAN we Wrocławiu, z podziałem na 3 zadania (Mikroskop fotoluminescencyjny, Szerokopasmowe ź…

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Dostawa aparatury naukowo – badawczej dla INTiBS PAN we Wrocławiu, z podziałem na 3 zadania (Mikroskop fotoluminescencyjny, Szerokopasmowe źródło pikosekundowe, Laser diodowy)Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury naukowo – badawczej dla INTiBS PAN we Wrocławiu, z podziałem na 3 zadania:• Zadanie nr 1: Mikroskop fotoluminescencyjny kompatybilny ze spektrofluorymetrem FLS1000, będącym w posiadaniu Zamawiającego, wraz z usługami, tj. uruchomieniem i instalacją sprzętu oraz przeprowadzeniem szkolenia z zakresu obsługi urządzenia, • Zadanie nr 2: Szerokopasmowe źródło pikosekundowe kompatybilne ze spektrofluorymetrem FLS1000, będącym w posiadaniu Zamawiającego, wraz z usługami, tj. uruchomieniem i instalacją sprzętu oraz przeprowadzeniem szkolenia z zakresu obsługi urządzenia, • Zadanie nr 3: Dostawa oraz montaż lasera diodowego o długości fali 830nm wraz z niezbędną optyką, przystosowanego do pracy ze spektrometrem inVia Raman prod. Renishaw (będącym w posiadaniu Zamawiającego).- na zasadach i w zakresie określonym w projektach umów, w załącznikach do projektów umów oraz w SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ – dla zadania nr 1, 2 i 3) oraz sposób realizacji zawiera projekt umowy wraz z załącznikami do projektu umowy – Załącznik nr 1a, 1b, 1c do SWZ – Projekt umowy odpowiednio dla zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części (trzy zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość zadań.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=intibs.ezamawiajacy.pl_1702458623308
LINK do SIWZ http://intibs.ezamawiajacy.pl/pn/intibs/demand/notice/public/116570/details
CPV 38.00.00.00, 38.51.00.00, 38.63.61.00
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu Dział Zakupów
PL +48713954127 dzial_zakupow@intibs.pl
Miejsce i termin składania ofert INSTYTUT NISKICH TEMPERATUR I BADAŃ STRUKTURALNYCH PAN WE WROCŁAWIU
50-422 WROCŁAW
OKÓLNA 2

2024-01-08

Sposób składania ofert INSTYTUT NISKICH TEMPERATUR I BADAŃ STRUKTURALNYCH PAN WE WROCŁAWIU, OKÓLNA 2, 50-422 WROCŁAW Godzina: 10:30
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą  
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: TAK
Uwagi Polska – Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) – Dostawa aparatury naukowo – badawczej dla INTiBS PAN we Wrocławiu, z podziałem na 3 zadania (Mikroskop fotoluminescencyjny, Szerokopasmowe źródło pikosekundowe, Laser diodowy)
239/2023
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy

1. Nabywca
1.1 Nabywca
Oficjalna nazwa :  Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych im. Włodzimierza Trzebiatowskiego Polskiej Akademii Nauk

Status prawny nabywcy :  Podmiot prawa publicznego

Sektor działalności instytucji zamawiającej :  Edukacja

2. Procedura
2.1 Procedura
Tytuł :  Dostawa aparatury naukowo – badawczej dla INTiBS PAN we Wrocławiu, z podziałem na 3 zadania (Mikroskop fotoluminescencyjny, Szerokopasmowe źródło pikosekundowe, Laser diodowy)

Opis :  Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury naukowo – badawczej dla INTiBS PAN we Wrocławiu, z podziałem na 3 zadania:• Zadanie nr 1: Mikroskop fotoluminescencyjny kompatybilny ze spektrofluorymetrem FLS1000, będącym w posiadaniu Zamawiającego, wraz z usługami, tj. uruchomieniem i instalacją sprzętu oraz przeprowadzeniem szkolenia z zakresu obsługi urządzenia, • Zadanie nr 2: Szerokopasmowe źródło pikosekundowe kompatybilne ze spektrofluorymetrem FLS1000, będącym w posiadaniu Zamawiającego, wraz z usługami, tj. uruchomieniem i instalacją sprzętu oraz przeprowadzeniem szkolenia z zakresu obsługi urządzenia, • Zadanie nr 3: Dostawa oraz montaż lasera diodowego o długości fali 830nm wraz z niezbędną optyką, przystosowanego do pracy ze spektrometrem inVia Raman prod. Renishaw (będącym w posiadaniu Zamawiającego).- na zasadach i w zakresie określonym w projektach umów, w załącznikach do projektów umów oraz w SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ – dla zadania nr 1, 2 i 3) oraz sposób realizacji zawiera projekt umowy wraz z załącznikami do projektu umowy – Załącznik nr 1a, 1b, 1c do SWZ – Projekt umowy odpowiednio dla zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części (trzy zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość zadań.

Identyfikator procedury :  761b40fb-b04e-455a-8604-1fdde22200d9

Wewnętrzny identyfikator :  DZ.261.18-19.2023/ŻBH

Rodzaj procedury :  Otwarta

Procedura jest przyspieszona :  nie

Główne aspekty procedury :  Wszystkie dokumenty postępowania są dostępne bezpłatnie na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://intibs.ezamawiajacy.pl/ Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania oferty zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz ustawy Prawo zamówień publicznych i rozporządzeń wydanych na jej podstawie.2. Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w języku polskim, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym.3. Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej.4. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 2do SWZ.5. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu (-ów) określającego (-ych) status prawny Wykonawcy (-ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy (-ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.6. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.8. Kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawcy musi spełniać standardy określone w ROZPORZĄDZENIU PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE (dalej jako: eIDAS), w przeciwnym wypadku Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić sobie podpis zgodny z wymogami eIDAS.9. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny zostać załączone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Dokument zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa”. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie “Przeciągnij tutaj lub Wybierz plik z dysku”, w sekcji “Przygotowanie oferty”, w podsekcji “Dokumenty do oferty”.10. Dokumenty zawierające dane osobowe powinny zostać załączone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Dokument zawierający tajemnicę RODO”. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „”Przeciągnij tutaj lub Wybierz plik z dysku”, w sekcji “Przygotowanie oferty”, w podsekcji “Dokumenty do oferty”. KRYTERIA OCENY OFERT1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryteriami i ich wagami odrębnie dla każdego zadania w następujący sposób:1.1. Kryteria dla zadania 1 i 2:Kryterium nr 1 Cena brutto (C) 80%Kryterium nr 2 Termin realizacji (T) 20%Cena brutto (C) dla danego zadania – oferta z najniższą ceną brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia dla danego zadania otrzymamaksymalną liczbę 80 punktów, odrębnie dla każdego zadania, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru: CminC = —————- x W CbC – liczba punktów w kryterium Cena brutto dla danego zadaniaCmin – najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie w danym zadaniuCb – cena ofertowa brutto ocenianej oferty w danym zadaniuW – waga kryterium = 80Maksymalna liczba punktów w ww. kryterium wynosi 80 pkt dla danego zadania.UWAGA: Dla celów zastosowania kryterium ceny w zadaniu nr 1 i w zadaniu nr 2, w przypadku, gdy w złożonych ofertach Wykonawców powstanie obowiązek podatkowy u Zamawiającego, Zamawiający, działając na podstawie art. 225 ust 1, doliczy do przedstawionej w ofercie ceny należny podatek, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2022.931). W tym celu Zamawiający samodzielnie dokona poprawy kwoty brutto wskazanej przez Wykonawcę na formularzu systemowym Platformy zakupowej. Kryterium nr 2: Termin realizacji (T) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie termin realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2 (dla każdego zadania odrębnie).Maksymalny termin realizacji wynosi 20 tygodni od dnia zawarcia umowy zarówno dla zadania nr 1 jak i dla zadania nr 2. Wykonawca może skrócić termin realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert.Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:a) Wykonawca otrzyma 20 pkt jeśli wskaże w formularzu ofertowym termin realizacji do 10 tygodni włącznie od daty zawarcia umowy,b) Wykonawca otrzyma 10 pkt jeśli wskaże w formularzu ofertowym termin realizacji do 15 tygodni włącznie od daty zawarcia umowy,c) Wykonawca otrzyma 0 pkt jeśli wskaże w formularzu ofertowym termin realizacji do 20 tygodni włącznie od daty zawarcia umowy.Jeśli Wykonawca wpisze wartość przekraczającą 20 tygodni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z SWZ.Jeśli Wykonawca nie wskaże żadnej wartości wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował 20 tygodniowy termin realizacji i przyzna 0 pkt dla danego zadania.1.2. Kryterium dla zadania 3:Kryterium nr 1 Cena brutto (C) 100%Kryterium – Cena brutto (C) – oferta z najniższą ceną brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:CminC = —————- x WCbC – liczba punktów w kryterium Cena bruttoCmin – najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie dla zadania nr 3Cb – cena ofertowa brutto ocenianej oferty w zadaniu nr 3W – waga kryterium = 100Maksymalna liczba punktów w ww. kryterium dla zadania nr 3 wynosi 100 pkt.

2.1.1 Przeznaczenie
Charakter zamówienia :  Dostawy

Główna klasyfikacja   ( cpv ):  38000000   Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

Dodatkowa klasyfikacja   ( cpv ):  38510000   Mikroskopy

Dodatkowa klasyfikacja   ( cpv ):  38636100   Lasery

2.1.2 Miejsce realizacji
Adres pocztowy :  Okólna 2    

Miejscowość :  Wrocław

Kod pocztowy :  50-422

Podpodział krajowy (NUTS) :  Miasto Wrocław   ( PL514 )

Kraj :  Polska

2.1.4 Informacje ogólne
Dana procedura lub część zamówienia, która została unieważniona lub nie przyniosła udanego rozstrzygnięcia, zostanie ponownie wszczęta

Podstawa prawna :

Dyrektywa 2014/24/UE

ELI-CELEX   -  https://eli.gov.pl/eli/DU/2023/1605/ogl

Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 14 lipca 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy – Prawo zamówień publicznychDz. U. 2023 poz. 1605

2.1.5 Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia : Maksymalna liczba części zamówienia, na które jeden oferent może składać oferty :  3

Warunki zamówienia : Maksymalna liczba części zamówienia, których można udzielić jednemu oferentowi :  3

2.1.6 Podstawy wykluczenia
Korupcja :  art. 108 ust. 1pkt 1 i 2 ustawy Pzp w odniesieniu do przestępstwwymienionych w art. 228-230a lub 250a Kodeksukarnego, art. 46 lub art. 48 ustawy o sporcie lub art.54 ust. 1-4 ustawy o refundacji leków, środkówspożywczych specjalnego przeznaczeniażywieniowego oraz wyrobów medycznych.

Nadużycia :  art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzpw odniesieniu do przestępstwa, o którym mowa wart. 286 Kodeksu karnego, jak również przestępstwskarbowych, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1lit. g) ustawy

Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną :  art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, dotyczy: przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związanego z działalnością terrorystyczną, czyliprzestępstwa o charakterze terrorystycznym, o których mowa w art. 115 par. 20 Kodeksu karnego

Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu :  art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp w odniesieniu do przestępstw wskazanych w 299 lub art. 165a Kodeksu karnego.

Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi :  art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp w odniesieniu do przestępstwa powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi,o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. – o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, oraz handlu ludźmi, o którym mowa w art.189a Kodeksu karnego.

Udział w organizacji przestępczej :  art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp w odniesieniu do przestępstwa wskazanego w art. 258 Kodeksu karnego.

Płatność podatków :  art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może wykluczyć wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia ust. 1 pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;

Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji :  art. 108 ust. 1pkt 5 ustawy Pzp. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;

Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia :  art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PzpZ postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym :  art. 108 ust. pkt 1) i 4) ustawy Pzpart. 108 ust. 2 ustawy Pzppostawy wykluczenia przewidziane w przepisach ustawy Pzp,które nie mają swojego odpowiednika w przepisachdyrektyw dotyczących zamówień publicznych.Przesłanki te dotyczą:1) wykluczenia wykonawcy w przypadkuskazania za przestępstwo, o którym mowa wart. 47 ustawy o sporcie;2) wykluczenia wykonawcy w przypadkuskazania za przestępstwa przeciwkowiarygodności dokumentów i przestępstwaprzeciwko obrotowi gospodarczemu (art.108 ust. 1 pkt 1 lit. g) i pkt 2 ustawy Pzp), tj.za przestępstwa, o których mowa w art.270- 277d Kodeksu karnego [przestępstwawiarygodności dokumentów] i przestępstwa,o których mowa w art. 296-307 Kodeksukarnego [przestępstwa przeciwko obrotowigospodarczemu] , z wyjątkiem przestępstwaudaremniania lub utrudniania stwierdzeniaprzestępnego pochodzenia pieniędzy lubukrywania ich pochodzenia, o którym mowaw art. 299 Kodeksu karnego.Dotyczy art.108 ust. 1 pkt 1 ustawy PzpDotyczy art.108 ust. 1 pkt 4 ustawy PzpDotyczy art. 108 ust. 2 ustawy Pzp3) wykluczenia wykonawcy, wobec któregoprawomocnie orzeczono zakaz ubiegania sięo zamówieni a publiczne (art. 108 ust. 1 pkt4 ustawy Pzp); zakaz orzekany jest wobecpodmiotu zbiorowego w oparciu o przepisyustawy z dnia 28 października 2002 r. oodpowiedzialności podmiotów zbiorowychza czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U.z 2016 r. poz. 1541 oraz z 2017 r. poz. 724 i933 ), a wobec osoby fizycznej w oparciu oprzepisy Kodeks u postępowania karnego .4) art. 108 ust. 2 ustawy Pzp,5) postawy wykluczenia wskazanych art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 – oszczególnych rozwiązaniach w zakresieprzeciwdziałania wspieraniu agresji naUkrainę oraz służących ochroniebezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz.835)

Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy :  Kategoria ta dotyczy podstaw wykluczeniawskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt2ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawyPzp- art. 108 ust. 1 pkt 1 lit h i pkt 2 ustawy Pzp, jeśliosoby występujące po jego stronie zamawiającegozostały ukarane za przestępstwo, o którym mowa wart. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracycudzoziemcom przebywającym wbrew przepisomna terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz.769).- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp, w zakresiew jakim odnosi się do skazania za przestępstwawymienione w art. 218-221 Kodeksukarnego(przestępstwa przeciwko prawom osóbwykonujących pracę zarobkową);- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, w zakresiew jakim odnosi się do ukarania za wykroczenieprzeciwko prawom pracownika;- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, w zakresiew jakim odnosi się do wydania ostatecznej decyzjiadministracyjnej o naruszeniu obowiązkówwynikających z prawa pracy;-art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

5. Część zamówienia
5.1 Techniczny ID partii :  LOT-0002
Tytuł :  Zadanie nr 1: Mikroskop fotoluminescencyjny kompatybilny ze spektrofluorymetrem FLS1000, będącym w posiadaniu Zamawiającego, wraz z usługami, tj. uruchomieniem i instalacją sprzętu oraz przeprowadzeniem szkolenia z zakresu obsługi urządzenia,

Opis :  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ – dla zadania nr 1) oraz sposób realizacji zawiera projekt umowy wraz z załącznikami do projektu umowy – Załącznik nr 1a do SWZ – Projekt umowy dla zadania nr 1.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 20 tygodni od daty zawarcia umowy.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia dla zadania nr 1 w stosunku do terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej określonych w Rozdziale 13 SWZ. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.

Wewnętrzny identyfikator :  DZ.261.18-19.2023/ŻBH – zadanie nr 1

5.1.1 Przeznaczenie
Charakter zamówienia :  Dostawy

Główna klasyfikacja   ( cpv ):  38510000   Mikroskopy

Ilość :  1  

5.1.2 Miejsce realizacji
Adres pocztowy :  Okólna 2    

Miejscowość :  Wrocław

Kod pocztowy :  50-422

Podpodział krajowy (NUTS) :  Miasto Wrocław   ( PL514 )

Kraj :  Polska

Informacje dodatkowe : 

5.1.3 Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania :  20   WEEK

5.1.6 Informacje ogólne
Zastrzeżony udział :  Udział nie jest zastrzeżony.

Należy podać imiona i nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe członków personelu wyznaczonych do realizacji zamówienia :  Niewymagane

Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE

Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)

5.1.7 Zamówienia strategiczne
Cel zamówienia strategicznego :  Zamówienia inne niż strategiczne

Podejście do ograniczania wpływu na środowisko :  Inne

Zielone zamówienia – Kryteria :  Brak kryteriów zielonych zamówień publicznych

Innowacyjny cel :  Zamawiane roboty budowlane, dostawy lub usługi obejmują działania badawczo-rozwojowe.

5.1.8 Kryteria dostępności
Kryteria dostępności dla osób niepełnosprawnych nie zostały uwzględnione, ponieważ przedmiot zamówienia nie jest przeznaczony dla osób fizycznych

5.1.9 Kryteria kwalifikacji
Kryterium : Rodzaj :  Inne

Wykorzystanie tego kryterium :  Niestosowane

5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium : Rodzaj :  Cena

Opis :  Kryterium nr 1: Cena brutto (C) dla danego zadania – oferta z najniższą ceną brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia dla danego zadania otrzymamaksymalną liczbę 80 punktów, odrębnie dla każdego zadania, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru: CminC = —————- x W CbC – liczba punktów w kryterium Cena brutto dla danego zadaniaCmin – najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie w danym zadaniuCb – cena ofertowa brutto ocenianej oferty w danym zadaniuW – waga kryterium = 80Maksymalna liczba punktów w ww. kryterium wynosi 80 pkt dla danego zadania.

Waga (wartość punktowa, dokładna) :  80

Kryterium : Rodzaj :  Jakość

Opis :  Kryterium nr 2: Termin realizacji (T) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie termin realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1.Maksymalny termin realizacji wynosi 20 tygodni od dnia zawarcia umowy zarówno dla zadania nr 1. Wykonawca może skrócić termin realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert.Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:a) Wykonawca otrzyma 20 pkt jeśli wskaże w formularzu ofertowym termin realizacji do 10 tygodni włącznie od daty zawarcia umowy,b) Wykonawca otrzyma 10 pkt jeśli wskaże w formularzu ofertowym termin realizacji do 15 tygodni włącznie od daty zawarcia umowy,c) Wykonawca otrzyma 0 pkt jeśli wskaże w formularzu ofertowym termin realizacji do 20 tygodni włącznie od daty zawarcia umowy.Jeśli Wykonawca wpisze wartość przekraczającą 20 tygodni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z SWZ.Jeśli Wykonawca nie wskaże żadnej wartości wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował 20 tygodniowy termin realizacji i przyzna 0 pkt dla danego zadania.

Waga (wartość punktowa, dokładna) :  20

5.1.11 Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne :  polski

Języki, w których dokumenty zamówienia (lub ich części) są nieoficjalnie dostępne :  polski

Termin występowania z wnioskiem o dodatkowe informacje :  2023-12-27+01:00  

Adres dokumentów zamówienia :  https://intibs.ezamawiajacy.pl/,

Kanał komunikacji ad hoc : Nazwa :  Platforma Zakupowa Marketplanet

Adres URL :  https://intibs.ezamawiajacy.pl/

5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia : Zgłoszenie elektroniczne :  Wymagane

Adres na potrzeby zgłoszenia :  https://intibs.ezamawiajacy.pl/

Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału :  polski

Katalog elektroniczny :  Niedozwolone

Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)

Oferty wariantowe :  Niedozwolone

Termin składania ofert :  2024-01-08+01:00   10:30:00+01:00

Termin, do którego oferta musi pozostać ważna :  90   DAY

Informacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia :  2024-01-08+01:00   11:00:00+01:00

Warunki zamówienia : Warunki dotyczące realizacji zamówienia :  1. Pełna treść Projektu umowy znajduje się w Załączniku nr 1a do SWZ (w tym szczegóły realizacji umowy)2. Zamawiający nie dopuszcza w ramach rozliczeń innej waluty niż PLN.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych umów, w stosunku do treści ofert, na podstawie których zostanie dokonany wybór Wykonawcy, zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącyZałącznik nr 1a do SWZ

Wymagana jest umowa o poufności :  nie

Fakturowanie elektroniczne :  Dozwolone

Stosowane będą zlecenia elektroniczne :  tak

Stosowane będą płatności elektroniczne :  tak

Zasady finansowe :  Wynagrodzenie, będzie płatne w terminie do 30 (słownie: trzydziestu) dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, na wskazany w fakturze VAT numer rachunku bankowego Wykonawcy wystawionej po podpisaniu przez Zamawiającego Protokołu Odbioru potwierdzającego dostawę Sprzętu.

Informacje o terminach odwołania :  Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590).

5.1.15 Techniki
Umowa ramowa : Brak umowy ramowej

Informacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupów

5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy :  Krajowa Izba Odwoławcza

Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych :  Krajowa Izba Odwoławcza

Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału :  Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych im. Włodzimierza Trzebiatowskiego Polskiej Akademii Nauk

Organizacja rozpatrująca oferty :  Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych im. Włodzimierza Trzebiatowskiego Polskiej Akademii Nauk

TED eSender :  Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.

5.1 Techniczny ID partii :  LOT-0004
Tytuł :  Zadanie nr 2: Szerokopasmowe źródło pikosekundowe kompatybilne ze spektrofluorymetrem FLS1000, będącym w posiadaniu Zamawiającego, wraz z usługami, tj. uruchomieniem i instalacją sprzętu oraz przeprowadzeniem szkolenia z zakresu obsługi urządzenia

Opis :  Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury naukowo – badawczej dla INTiBS PAN we Wrocławiu:• Zadanie nr 2: Szerokopasmowe źródło pikosekundowe kompatybilne ze spektrofluorymetrem FLS1000, będącym w posiadaniu Zamawiającego, wraz z usługami, tj. uruchomieniem i instalacją sprzętu oraz przeprowadzeniem szkolenia z zakresu obsługi urządzenia, na zasadach i w zakresie określonym w projekcie umowy, w załącznikach do projektów umów oraz w SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ – dla zadania nr 2) oraz sposób realizacji zawiera projekt umowy wraz z załącznikami do projektu umowy – Załącznik nr 1b do SWZ – Projekt umowy dla zadania nr 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 20 tygodni od daty zawarcia umowy.Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia dla zadania nr 1 w stosunku do terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej określonych w Rozdziale 13 SWZ. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.

Wewnętrzny identyfikator :  DZ.261.18-19.2023/ŻBH – zadanie nr 2

5.1.1 Przeznaczenie
Charakter zamówienia :  Dostawy

Główna klasyfikacja   ( cpv ):  38636100   Lasery

Ilość :  1  

5.1.2 Miejsce realizacji
Adres pocztowy :  Okólna 2    

Miejscowość :  Wrocław

Kod pocztowy :  50-422

Podpodział krajowy (NUTS) :  Miasto Wrocław   ( PL514 )

Kraj :  Polska

Informacje dodatkowe : 

5.1.3 Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania :  20   WEEK

5.1.6 Informacje ogólne
Zastrzeżony udział :  Udział nie jest zastrzeżony.

Należy podać imiona i nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe członków personelu wyznaczonych do realizacji zamówienia :  Niewymagane

Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE

Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)

5.1.7 Zamówienia strategiczne
Cel zamówienia strategicznego :  Zamówienia inne niż strategiczne

Zielone zamówienia – Kryteria :  Brak kryteriów zielonych zamówień publicznych

5.1.8 Kryteria dostępności
Kryteria dostępności dla osób niepełnosprawnych nie zostały uwzględnione, ponieważ przedmiot zamówienia nie jest przeznaczony dla osób fizycznych

5.1.9 Kryteria kwalifikacji
Kryterium : Rodzaj :  Zdolność techniczna i zawodowa

Wykorzystanie tego kryterium :  Niestosowane

5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium : Rodzaj :  Cena

Opis :  Kryterium nr 1: Cena brutto (C) dla danego zadania – oferta z najniższą ceną brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia dla danego zadania otrzymamaksymalną liczbę 80 punktów, odrębnie dla każdego zadania, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru: CminC = —————- x W CbC – liczba punktów w kryterium Cena brutto dla danego zadaniaCmin – najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie w danym zadaniuCb – cena ofertowa brutto ocenianej oferty w danym zadaniuW – waga kryterium = 80Maksymalna liczba punktów w ww. kryterium wynosi 80 pkt dla danego zadania.

Waga (wartość punktowa, dokładna) :  80

Kryterium : Rodzaj :  Jakość

Opis :  Kryterium nr 2: Termin realizacji (T) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie termin realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2.Maksymalny termin realizacji wynosi 20 tygodni od dnia zawarcia umowy dla zadania nr 2. Wykonawca może skrócić termin realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert.Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:a) Wykonawca otrzyma 20 pkt jeśli wskaże w formularzu ofertowym termin realizacji do 10 tygodni włącznie od daty zawarcia umowy,b) Wykonawca otrzyma 10 pkt jeśli wskaże w formularzu ofertowym termin realizacji do 15 tygodni włącznie od daty zawarcia umowy,c) Wykonawca otrzyma 0 pkt jeśli wskaże w formularzu ofertowym termin realizacji do 20 tygodni włącznie od daty zawarcia umowy.Jeśli Wykonawca wpisze wartość przekraczającą 20 tygodni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z SWZ.Jeśli Wykonawca nie wskaże żadnej wartości wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował 20 tygodniowy termin realizacji i przyzna 0 pkt dla danego zadania.

Waga (wartość punktowa, dokładna) :  20

5.1.11 Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne :  polski

Języki, w których dokumenty zamówienia (lub ich części) są nieoficjalnie dostępne :  polski

Termin występowania z wnioskiem o dodatkowe informacje :  2023-12-27+01:00  

Adres dokumentów zamówienia :  https://intibs.ezamawiajacy.pl/,

Kanał komunikacji ad hoc : Nazwa :  Platforma zakupowa MarketPlanet

Adres URL :  https://intibs.ezamawiajacy.pl/

5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia : Zgłoszenie elektroniczne :  Wymagane

Adres na potrzeby zgłoszenia :  https://intibs.ezamawiajacy.pl/

Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału :  polski

Katalog elektroniczny :  Niedozwolone

Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)

Oferty wariantowe :  Niedozwolone

Termin składania ofert :  2024-01-08+01:00   10:30:00+01:00

Termin, do którego oferta musi pozostać ważna :  90   DAY

Informacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia :  2024-01-08+01:00   11:00:00+01:00

Miejsce :  Otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie ofert złożonych za pośrednictwem platformy zakupowej

Warunki zamówienia : Wymagana jest umowa o poufności :  nie

Fakturowanie elektroniczne :  Dozwolone

Stosowane będą zlecenia elektroniczne :  tak

Stosowane będą płatności elektroniczne :  tak

Zasady finansowe :  Wynagrodzenie, będzie płatne w terminie do 30 (słownie: trzydziestu) dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, na wskazany w fakturze VAT numer rachunku bankowego Wykonawcy wystawionej po podpisaniu przez Zamawiającego Protokołu Odbioru potwierdzającego dostawę Sprzętu.

Informacje o terminach odwołania :  Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590).Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel .: +48 224587801Faks: +48 224587803Adres internetowy: www.uzp.gov/kio

5.1.15 Techniki
Umowa ramowa : Brak umowy ramowej

Informacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupów

5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy :  Krajowa Izba Odwoławcza

Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału :  Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych im. Włodzimierza Trzebiatowskiego Polskiej Akademii Nauk

Organizacja rozpatrująca oferty :  Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych im. Włodzimierza Trzebiatowskiego Polskiej Akademii Nauk

TED eSender :  Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.

5.1 Techniczny ID partii :  LOT-0005
Tytuł :  Zadanie nr 3: Dostawa oraz montaż lasera diodowego o długości fali 830nm wraz z niezbędną optyką, przystosowanego do pracy ze spektrometrem inVia Raman prod. Renishaw (będącym w posiadaniu Zamawiającego)

Opis :  Zadanie nr 3: Dostawa oraz montaż lasera diodowego o długości fali 830nm wraz z niezbędną optyką, przystosowanego do pracy ze spektrometrem inVia Raman prod. Renishaw (będącym w posiadaniu Zamawiającego), na zasadach i w zakresie określonym w projekcie umowy, w załącznikach do projektu umowy oraz w SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ – dla zadania nr 3) oraz sposób realizacji zawiera projekt umowy wraz z załącznikami do projektu umowy – Załącznik nr 1a do SWZ – Projekt umowy dla zadania nr 3.Termin dostawy: do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy.Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.

Wewnętrzny identyfikator :  DZ.261.18-19.2023/ŻBH – zadanie nr 3

5.1.1 Przeznaczenie
Charakter zamówienia :  Dostawy

Główna klasyfikacja   ( cpv ):  38636100   Lasery

Dodatkowa klasyfikacja   ( cpv ):  38636100   Lasery

Ilość :  1  

5.1.2 Miejsce realizacji
Adres pocztowy :  Okólna 2    

Miejscowość :  Wrocław

Kod pocztowy :  50-422

Podpodział krajowy (NUTS) :  Miasto Wrocław   ( PL514 )

Kraj :  Polska

Informacje dodatkowe : 

5.1.3 Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania :  10   WEEK

5.1.6 Informacje ogólne
Zastrzeżony udział :  Udział nie jest zastrzeżony.

Należy podać imiona i nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe członków personelu wyznaczonych do realizacji zamówienia :  Niewymagane

Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE

Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)

5.1.7 Zamówienia strategiczne
Cel zamówienia strategicznego :  Zamówienia inne niż strategiczne

Zielone zamówienia – Kryteria :  Brak kryteriów zielonych zamówień publicznych

5.1.8 Kryteria dostępności
Kryteria dostępności dla osób niepełnosprawnych nie zostały uwzględnione, ponieważ przedmiot zamówienia nie jest przeznaczony dla osób fizycznych

5.1.9 Kryteria kwalifikacji
Kryterium : Rodzaj :  Inne

Wykorzystanie tego kryterium :  Niestosowane

5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium : Rodzaj :  Cena

Opis :  Kryterium – Cena brutto (C) – oferta z najniższą ceną brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:CminC = —————- x WCbC – liczba punktów w kryterium Cena bruttoCmin – najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie dla zadania nr 3Cb – cena ofertowa brutto ocenianej oferty w zadaniu nr 3W – waga kryterium = 100Maksymalna liczba punktów w ww. kryterium dla zadania nr 3 wynosi 100 pkt.

Waga (wartość punktowa, dokładna) :  100

5.1.11 Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne :  polski

Języki, w których dokumenty zamówienia (lub ich części) są nieoficjalnie dostępne :  polski

Termin występowania z wnioskiem o dodatkowe informacje :  2023-12-27+01:00  

Adres dokumentów zamówienia :  https://intibs.ezamawiajacy.pl/,

Kanał komunikacji ad hoc : Nazwa :  MarketPlanet

Adres URL :  https://intibs.ezamawiajacy.pl/

5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia : Zgłoszenie elektroniczne :  Wymagane

Adres na potrzeby zgłoszenia :  https://intibs.ezamawiajacy.pl/

Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału :  polski

Katalog elektroniczny :  Niedozwolone

Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)

Oferty wariantowe :  Niedozwolone

Termin składania ofert :  2024-01-08+01:00   10:30:00+01:00

Termin, do którego oferta musi pozostać ważna :  90   DAY

Informacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia :  2024-01-08+01:00   11:00:00+01:00

Warunki zamówienia : Wymagana jest umowa o poufności :  nie

Fakturowanie elektroniczne :  Dozwolone

Stosowane będą zlecenia elektroniczne :  tak

Stosowane będą płatności elektroniczne :  tak

Zasady finansowe :  Wynagrodzenie, będzie płatne w terminie do 30 (słownie: trzydziestu) dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, na wskazany w fakturze VAT numer rachunku bankowego Wykonawcy wystawionej po podpisaniu przez Zamawiającego Protokołu Odbioru potwierdzającego dostawę Sprzętu.

Informacje o terminach odwołania :  Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590).Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel .: +48 224587801Faks: +48 224587803Adres internetowy: www.uzp.gov/kio

5.1.15 Techniki
Umowa ramowa : Brak umowy ramowej

Informacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupów

5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy :  Krajowa Izba Odwoławcza

Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału :  Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych im. Włodzimierza Trzebiatowskiego Polskiej Akademii Nauk

Organizacja rozpatrująca oferty :  Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych im. Włodzimierza Trzebiatowskiego Polskiej Akademii Nauk

TED eSender :  Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.

8. Organizacje
8.1 ORG-0001
Oficjalna nazwa :  Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych im. Włodzimierza Trzebiatowskiego Polskiej Akademii Nauk

Numer rejestracyjny :  8960007258

Adres pocztowy :  Okólna 2    

Miejscowość :  Wrocław

Kod pocztowy :  50-422

Podpodział krajowy (NUTS) :  Miasto Wrocław   ( PL514 )

Kraj :  Polska

Punkt kontaktowy :  Dział Zakupów

E-mail :  dzial_zakupow@intibs.pl

Telefon :  +48713954127

Adres strony internetowej :  https://intibs.ezamawiajacy.pl/

Adres na potrzeby wymiany informacji (URL) :  https://intibs.ezamawiajacy.pl/

Profil nabywcy :  https://bip.intibs.pl/artykuly/167/plan-postepowan-o-udzielenie-zamowien-publicznych

Role tej organizacji : Nabywca

Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału

Organizacja rozpatrująca oferty

8.1 ORG-0002
Oficjalna nazwa :  Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.

Numer rejestracyjny :  5262535153

Adres pocztowy :  ul. Domaniewska 49    

Miejscowość :  Warszawa

Kod pocztowy :  02-672

Podpodział krajowy (NUTS) :  Miasto Warszawa   ( PL911 )

Kraj :  Polska

E-mail :  info@marketplanet.pl

Telefon :  (+48) 22 576 88 00

Adres strony internetowej :  https://www.marketplanet.pl/

Adres na potrzeby wymiany informacji (URL) :  https://www.marketplanet.pl/

Role tej organizacji : TED eSender

8.1 ORG-0003
Oficjalna nazwa :  Krajowa Izba Odwoławcza

Numer rejestracyjny :  5262239325

Adres pocztowy :  Postępu 17a    

Miejscowość :  Warszawa

Kod pocztowy :  02-676

Podpodział krajowy (NUTS) :  Miasto Warszawa   ( PL911 )

Kraj :  Polska

Punkt kontaktowy :  Sekretariat Biura Odwołań

E-mail :  odwolania@uzp.gov.pl

Telefon :  +4822458 78 01

Role tej organizacji : Organ odwoławczy

Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych

11. Informacje o ogłoszeniu
11.1 Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia :  f8b483d9-7661-468e-b769-84a4fd78f154   -  01

Typ formularza :  Procedura konkurencyjna

Rodzaj ogłoszenia :  Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy

Ogłoszenie – data wysłania :  2023-12-08Z   18:07:06Z

Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne :  polski  

11.2 Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia :  00751908-2023

Numer wydania Dz.U. S :  239/2023

X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij