Przegląd dygestoriów

Dane organizatora PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. W OLSZTYNIE
10-218 OLSZTYN
OFICERSKA 16A
Tel. 89 532 79 40
Fax. 89 533 41 41
E-mail sekretariat@pwik.olsztyn.pl
WWW pwik.olsztyn.pl
Województwo warmińsko-mazurskie
Powiat Olsztyn
Treść zamówienia VJW.261.13.2022 Przeglad dygestoriów

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia VJW.261.13.2022 Przeglad dygestoriówPRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Przegląd dygestorium Przegląd dygestorium zgodnie z aktualna normą EN 14175. Szczegóły w załączniku Specyfikacja.docx 5 szt.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/pl-16/pl16-666068.zip
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/666068
Wymagania 1. Cena. Wartość oferty. 100% 2. Warunki płatności. Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 3. Termin realizacji. Listopad 2022r. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 4. Dodatkowe koszty. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 5. Zgodność z obowiazującą normą EN 14175. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 6. Świadectwo sprawdzenia powinno zawierać dane o spójności pomiarowej, warunkach i metodzie przeprowadzenia sprawdzenia. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. –
Wymagany termin realizacji zamówienia Listopad 2022r. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
Miejsce i termin składania ofert PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. W OLSZTYNIE
10-218 OLSZTYN
OFICERSKA 16A

2022-09-28

Sposób składania ofert Składanie ofert poprzez platformę zakupową. Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą  
Składanie ofert wariantowych/częściowych  
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 100
Uwagi Wymagania i specyfikacja:
Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań:
– merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk ” Wyślij wiadomość do zamawiającego ” lub pod nr tel 533 326 866
– związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 .
tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Kryteria i warunki formalne: 1 – Cena – 100% – Wartość oferty – 2 – Warunki płatności – Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 3 – Termin realizacji – Listopad 2022r. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 4 – Dodatkowe koszty – Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 5 – Zgodność z obowiazującą normą EN 14175 – Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 6 – Świadectwo sprawdzenia powinno zawierać dane o spójności pomiarowej, warunkach i metodzie przeprowadzenia sprawdzenia – Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”

X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij