Dostawa pompy próżniowej membranowej

Dane organizatora UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI W SZCZECINIE
70-453 SZCZECIN
AL. PAPIEŻA JANA PAWŁA II 22A
Tel. 91 444 11 72
Fax. 91 444 11 74
E-mail rektorat@univ.szczecin.pl
WWW www.usz.edu.pl/
Województwo zachodniopomorskie
Powiat Szczecin
Treść zamówienia Dostawa pompy próżniowej membranowej

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Dostawa pompy próżniowej membranowejPRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Pompa próżniowa membranowa zgodna ze specyfikacją 1 szt.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/pl-16/pl16-788500.zip
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/788500
Wymagania 1. Cena. Wartość oferty. 100% 2. Warunki płatności. Przelew 21 dni od dostarczenia pompy i faktury. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 3. Termin realizacji. Do 4 tygodni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 4. Dodatkowe koszty. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. –
Wymagany termin realizacji zamówienia Do 4 tygodni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
Miejsce i termin składania ofert UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI W SZCZECINIE
70-453 SZCZECIN
AL. PAPIEŻA JANA PAWŁA II 22A

2023-07-10

Sposób składania ofert Składanie ofert poprzez platformę zakupową. Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą  
Składanie ofert wariantowych/częściowych  
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 100
Uwagi Wymagania i specyfikacja:
Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: – niewystarczających środków na realizację zamówienia, – zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań:
– merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk ” Wyślij wiadomość do zamawiającego „
– związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 .
tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Kryteria i warunki formalne: 1 – Cena – 100% – Wartość oferty – 2 – Warunki płatności – Przelew 21 dni od dostarczenia pompy i faktury. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 3 – Termin realizacji – Do 4 tygodni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 4 – Dodatkowe koszty – Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

X
Przejdź do treści