Dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych

Dane organizatora POLITECHNIKA GDAŃSKA WYDZIAŁ CHEMICZNY
80-233 GDAŃSK
GABRIELA NARUTOWICZA 11/12
Tel. 58 347 27 40
Fax. 58 347 26 94
E-mail biuro@chem.pg.gda.pl
WWW chem.pg.edu.pl/
Województwo pomorskie
Powiat Gdańsk
Treść zamówienia Dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby projektu “Storage of human milk in unfrozen state under high pressure-subzero te…

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby projektu “Storage of human milk in unfrozen state under high pressure-subzero temperature conditions – new method of preservation”. Część 1 – Dostawa podłoży granulowanych i dodatków do badań mikrobiologicznych, Część 2 – Dostawa materiałów odniesienia, odczynników i mieszanin wzorcowych, Część 3 – Dostawa podstawowych materiałów laboratoryjnych, Część 4 – Dostawa akcesoriów z tworzyw sztucznych, Część 5 – Dostawa pudełek dedykowanych do głębokiego zamrażania, Część 6 – Dostawa elektrody wraz z materiałami eksploatacyjnymi, Część 7 – Dostawa zestawów diagnostycznych.Powstaje w kontekście projektu
Specyfikacja https://tender-attachments.com/pl-20/pl20-2022-24183-139325.zip
LINK do SIWZ http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/139325
CPV 19.52.00.00, 33.69.63.00, 33.79.30.00
Wymagania Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Załącznik nr 1 (Formularz oferty), Załącznik nr 2a-2g (Formularze rzeczowo-cenowe), Oświadczenie (Załącznik nr 3) do zapytania ofertowego
Osoba do kontaktu Ilona Demkowska
ilodemko@pg.edu.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Planowany termin podpisania umowy 2023-01
Miejsce i termin składania ofert POLITECHNIKA GDAŃSKA WYDZIAŁ CHEMICZNY
80-233 GDAŃSK
GABRIELA NARUTOWICZA 11/12

2022-12-29

Sposób składania ofert Dane adresowe ogłoszeniodawcy: Politechnika Gdańska Wydział Chemiczny, G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, : ; Osoby do kontaktu: Sławomir Malinowski, tel.: , e-mail: Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem: 2022-12-16 – data publikacji, 2022-12-29 – termin składania ofert, 2023-01 – planowany termin podpisania umowy
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: TAK
oferty częściowe: TAK
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena oferty – 100%
Uwagi Powstaje w kontekście projektu

Zamówienia uzupełniające
null
Warunki zmiany umowy
null
Opis
Dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby projektu “Storage of human milk in unfrozen state under high pressure-subzero temperature conditions – new method of preservation”. Część 1 – Dostawa podłoży granulowanych i dodatków do badań mikrobiologicznych, Część 2 – Dostawa materiałów odniesienia, odczynników i mieszanin wzorcowych, Część 3 – Dostawa podstawowych materiałów laboratoryjnych, Część 4 – Dostawa akcesoriów z tworzyw sztucznych, Część 5 – Dostawa pudełek dedykowanych do głębokiego zamrażania, Część 6 – Dostawa elektrody wraz z materiałami eksploatacyjnymi, Część 7 – Dostawa zestawów diagnostycznych.

X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij