Specjalista ds. Laboratorium

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa należy do najnowocześniejszych placówek badawczych w Europie, o tradycjach sięgających 1926 roku. Instytut ściśle współpracuje ze światowymi potentatami przemysłu lotniczego, takimi jak: General Electric, Airbus czy Pratt & Whitney, oraz instytucjami z branży kosmicznej, w tym z Europejską Agencją Kosmiczną. Strategicznymi obszarami badawczymi Instytutu są technologie lotnicze, kosmiczne oraz bezzałogowe. Prowadzone są tutaj także badania i usługi dla przemysłu krajowego i zagranicznego w zakresie technologii materiałowych i kompozytowych, przyrostowych, teledetekcyjnych, energetycznych oraz wydobywczych.

W związku z rozwojem naszego zespołu poszukujemy najlepszej osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Laboratorium

Miejsce pracy: Warszawa

Obecnie poszukujemy najlepszego kandydata lub kandydatki do pracy w Engineering Design CenterEDC to wspólne przedsięwzięcie General Electric i Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Lotnictwa. Jako jedno z największych centrów inżynieryjno-projektowych w Europie, dostarczamy nowoczesne rozwiązania dla współczesnego przemysłu lotniczego. Łączymy potencjał technologiczny naszej organizacji z najnowszymi technikami cyfrowymi.

Twoje zadania:

  • Obsługa zamówień i kontrola poddostawców
  • Obsługa zgłoszeń serwisowych i związanej z nimi dokumentacji
  • Wykonywanie i organizowanie przeglądów technicznych
  • Budowanie pozytywnych relacji z dostawcami
  • Wsparcie procesów BHP w laboratorium
  • Weryfikacja stanu zasobów laboratorium i uzupełnianiem ich w razie potrzeby
  • Identyfikowanie usprawnień oraz wdrażanie ich w codzienną pracę laboratorium
  • Pomoc w przeprowadzaniu testów
  • Raportowanie

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie techniczne
  • Doświadczenie w organizacji pracy biura/laboratorium
  • Podstawowa znajomość rysunku technicznego
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie pozwalająca na sowbodną komunikację w międzynarodowym środowisku
  • Aktywność i doskonała organizacja pracy
  • Samodzielność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Biegłość w znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel i Power Point
  • Chęć do nauki i odporność na stres
  • Komunikatywność
 

PRACUJĄC Z NAMI

OTRZYMUJESZ

  • Prywatna opieka medyczna
  • Dodatek do wynagrodzenia na czas choroby
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie III filaru emerytalnego i PPK
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Ośrodek wczasowy Lotnia
  • Dofinansowanie do świąt
  • Dofinansowanie do zakupu okularów
  • Pożyczki mieszkaniowe i zapomogi
  • Akcje wolontaryjne
  • Działania w zakresie integracji i różnorodności
  • Parking na terenie Instytutu
  • Możliwość ładowania samochodów elektrycznych i pojazdów małej elektromobilności
  • Restauracje dostępne na terenie Instytutu
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Program poleceń
  • Nagroda za staż pracy
  • Możliwość współpracy międzynarodowej
  • Dofinansowanie nauki języka obcego
  • Biblioteczka firmowa
  • Dofinansowanie szkoleń, studiów, konferencji
  • Możliwość rozwoju naukowego
  • Zajęcia sportowo-rekreacyjne i promowanie zdrowego stylu życia
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych
  • Rowerownia z pełnym wyposażeniem

 

 

 

Administratorem Pani/Pana⃰ danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa. Dane są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych (wyłącznie w przypadku wyrażenia na to zgody). Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana⃰ danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a), b) i c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.) w zw. z art. 221 § 1, 2, 4 i 5 – 221b ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.). Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym z administratorem w procesach rekrutacyjnych. Dane osobowe będą udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej na zasadach i w zakresie określonym w art. 52 ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o Sieci Badawczej Łukasiewicz (Dz. U. z 2020 r., poz. 2098). Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a po jego zakończeniu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych (wyłącznie w przypadku wyrażenia na to zgody). Przysługuje Pani/Panu⃰ prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Administrator na podstawie przetwarzanych danych osobowych nie dokonuje profilowania ani zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@ilot.lukasiewicz.gov.pl

 

Aplikuj

 

 

X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij