Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego

Dane organizatora UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
50-137 WROCŁAW
PL. UNIWERSYTECKI 1
Tel. 71 375 29 79
E-mail dziekan@biol.uni.wroc.pl
WWW www.biol.uni.wroc.pl/
Województwo dolnośląskie
Powiat Wrocław
Treść zamówienia Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera – nr 1

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera – nr 1Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1702900266610
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/864304
CPV 38.54.00.00
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu Biuro Zamówień Publicznych
PL 713752234 bzp@uwr.edu.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia 8 tygodni
Miejsce i termin składania ofert UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
50-137 WROCŁAW
PL. UNIWERSYTECKI 1

2024-01-22

Sposób składania ofert UNIWERSYTET WROCŁAWSKI, PL. UNIWERSYTECKI 1, 50-137 WROCŁAW Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą  
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: NIE
Uwagi Polska – Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa – Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera – nr 1
243/2023
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy

1. Nabywca
1.1 Nabywca
Oficjalna nazwa :  Uniwesytet Wrocławski

Status prawny nabywcy :  Podmiot prawa publicznego

Sektor działalności instytucji zamawiającej :  Edukacja

2. Procedura
2.1 Procedura
Tytuł :  Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera – nr 1

Opis :  Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera

Identyfikator procedury :  c75c4166-0f18-4930-86fb-d75c1b7daf19

Wewnętrzny identyfikator :  BZP.2710.70.2023.PM

Rodzaj procedury :  Otwarta

2.1.1 Przeznaczenie
Charakter zamówienia :  Dostawy

Główna klasyfikacja   ( cpv ):  38540000   Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

2.1.3 Wartość
Szacunkowa wartość bez VAT :  86,881.1   PLN

2.1.4 Informacje ogólne
Podstawa prawna :

Dyrektywa 2014/24/UE

2.1.6 Podstawy wykluczenia
Aktywami zarządza likwidator :  art.108 ust 1 pkt) 1lit a i pkt 2) uPzp

Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia :  art.108 ust.1 pkt 6 uPzp

Działalność gospodarcza jest zawieszona :  art.109 ust.1 pkt 4 uPzp

Inna sytuacja podobna do upadłości wynikająca z prawa krajowego :  art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp

Konflikt interesów spowodowany udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia :  art. 109 ust. 1 pkt 6 uPzp

Korupcja :  art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. c i pkt 2 uPzp

Nadużycia :  art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. g i pkt 2 uPzp

Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa ochrony środowiska :  art. 109 ust. 1 pkt 2 i 3 uPzp

Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy :  108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2 uPzp oraz określone w art. 109 ust. 1 pkt 2 i 3 uPzp

Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa socjalnego :  art. 109 ust. 1 pkt 2 i 3 uPzp

Niewypłacalność :  art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp

Opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne :  art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp

Płatność podatków :  art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp

Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym :  Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki określone w: – art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. g, ust. 1 pkt 5, ust. 2 – art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497), – art. 5k Rozporządzenia Rady UE nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L Nr 229, str. 1), zmienionego Rozporządzeniem Rady UE nr 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia UE nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).

Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji :  art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp

Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi :  art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. b i f oraz pkt 2 uPzp

Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu :  art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. d oraz pkt 2 uPzp

Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną :  art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. e oraz pkt 2 uPzp

Rozwiązanie umowy przed czasem, odszkodowania lub inne porównywalne sankcje :  art. 109 ust. 1 pkt 7 uPzp

Udział w organizacji przestępczej :  art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a oraz pkt 2 uPzp

Układ z wierzycielami :  art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp

Upadłość :  art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp

Winien poważnego wykroczenia zawodowego :  art. 109 ust. 1 pkt 5 uPzp

Winni wprowadzenia w błąd, zatajenia informacji, niemożności dostarczenia wymaganych dokumentów i uzyskania informacji poufnych w ramach tej procedury :  art. 109 ust. 1 pkt 8-10 uPzp

5. Część zamówienia
5.1 Techniczny ID partii :  LOT-0001
Tytuł :  Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera – nr 1

Opis :  Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera

Wewnętrzny identyfikator :  BZP.2710.70.2023.PM

5.1.1 Przeznaczenie
Charakter zamówienia :  Dostawy

Główna klasyfikacja   ( cpv ):  38540000   Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

5.1.3 Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania :  8   WEEK

5.1.6 Informacje ogólne
Zastrzeżony udział :  Udział nie jest zastrzeżony.

Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE

5.1.9 Kryteria kwalifikacji
Kryterium : Rodzaj :  Zdolność techniczna i zawodowa

Nazwa :  Wykaz dostaw

Opis :  Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.UWAGA! Okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę urządzenia o parametrach i właściwościach podobnych do urządzenia stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.a) przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonanych w ramach jednej umowy.b) do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html.

Wykorzystanie tego kryterium :  Stosowane

Kryterium : Rodzaj :  Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykorzystanie tego kryterium :  Niestosowane

Kryterium : Rodzaj :  Kompetencje do prowadzenia danej działalności zawodowej

Wykorzystanie tego kryterium :  Niestosowane

Kryterium : Rodzaj :  Inne

Wykorzystanie tego kryterium :  Niestosowane

5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium : Rodzaj :  Cena

Opis :  Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru: CnC = —————- x 60 Cbgdzie: Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenieCb – cena brutto oferty badanej60 – współczynnik wynikający z przyjętej wagi kryterium „cena”

Waga (wartość punktowa, dokładna) :  60

Kryterium : Rodzaj :  Jakość

Opis :  Okres gwarancji. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji, o której mowa w § 6 i § 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SWZ). Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Okres gwarancji(liczony od dnia następnego po dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego Ilość punktów12 miesięcy (podstawowy) 0 24 miesiące 15 36 miesięcy 30

Waga (wartość punktowa, dokładna) :  30

Kryterium : Rodzaj :  Jakość

Opis :  Termin dostawy zamówienia Wartość punktowa T, w kryterium termin dostawy zamówienia zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin dostawy zamówienia wynosi do 8 tygodni, a minimalny to 6 tygodni liczonych od daty zawarcia Umowy.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Termin dostawy zamówienia Ilość punktówdo 8 tygodni (podstawowy) 0do 6 tygodni 10

Waga (wartość punktowa, dokładna) :  10

5.1.11 Dokumenty zamówienia
Adres dokumentów zamówienia :  https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings,

Kanał komunikacji ad hoc : Nazwa :  Platforma zakupowa

Adres URL :  https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia : Zgłoszenie elektroniczne :  Wymagane

Adres na potrzeby zgłoszenia :  https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału :  polski

Katalog elektroniczny :  Niedozwolone

Termin składania ofert :  2024-01-22+01:00   10:00:00+01:00

Termin, do którego oferta musi pozostać ważna :  90   DAY

Informacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia :  2024-01-22+01:00   10:05:00+01:00

Warunki zamówienia : Fakturowanie elektroniczne :  Dozwolone

Stosowane będą zlecenia elektroniczne :  tak

Stosowane będą płatności elektroniczne :  tak

Informacje o terminach odwołania :  1. Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX uPzp przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 uPzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorstw.3. Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt 1 są: odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (art. 513 i nast. uPzp), skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie (art. 579 i nast. uPzp).4. Odwołanie przysługuje na:4.1. niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;4.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;4.3. zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w terminach wskazanych w art. 515 uPzp.6. Skarga do sądu przysługuje na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby.

5.1.15 Techniki
Umowa ramowa : Brak umowy ramowej

Informacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupów

5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy :  Krajowa Izba Odwoławcza

8. Organizacje
8.1 ORG-0001
Oficjalna nazwa :  Uniwesytet Wrocławski

Numer rejestracyjny :  PL8960005408

Adres pocztowy :  pl. Uniwersytecki 1    

Miejscowość :  Wrocław

Kod pocztowy :  50-137

Podpodział krajowy (NUTS) :  Miasto Wrocław   ( PL514 )

Kraj :  Polska

Punkt kontaktowy :  Biuro Zamówień Publicznych

E-mail :  bzp@uwr.edu.pl

Telefon :  713752234

Adres strony internetowej :  https://uwr.edu.pl

Adres na potrzeby wymiany informacji (URL) :  https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

Role tej organizacji : Nabywca

8.1 ORG-0002
Oficjalna nazwa :  Krajowa Izba Odwoławcza

Numer rejestracyjny :  5262239325

Adres pocztowy :  ul. Postępu 17A    

Miejscowość :  Warszawa

Kod pocztowy :  02-676

Podpodział krajowy (NUTS) :  Miasto Warszawa   ( PL911 )

Kraj :  Polska

E-mail :  odwolania@uzp.gov.pl

Telefon :  +48 224587800

Faks :  +48 224587803

Adres strony internetowej :  https://www.uzp.gov.pl

Role tej organizacji : Organ odwoławczy

11. Informacje o ogłoszeniu
11.1 Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia :  65f651d9-58eb-46b8-88f8-3bbb5ad614cc   -  01

Typ formularza :  Procedura konkurencyjna

Rodzaj ogłoszenia :  Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy

Ogłoszenie – data wysłania :  2023-12-15Z   09:05:09Z

Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne :  polski  

11.2 Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia :  00766507-2023

Numer wydania Dz.U. S :  243/2023

Data publikacji :  2023-12-18Z

X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij