Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu do badań adsorpcji chemicznej

Dane organizatora POLITECHNIKA WARSZAWSKA
00-661 WARSZAWA
PL. POLITECHNIKI 1
Tel. 22 234 86 02
Fax. 22 234 86 01
WWW www.pw.edu.pl
Województwo mazowieckie
Powiat Warszawa
Treść zamówienia WIChiP/261-11/23 Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu do badań adsorpcji chemicznej

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia WIChiP/261-11/23 Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu do badań adsorpcji chemicznejPRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 system do badań adsorpcji chemicznej – 1 szt.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/pl-16/pl16-764215.zip
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/764215
Wymagania 1. Cena. Wartość oferty. 100% 2. Formularz ofertowy. Należy załączyć wypełniony i podpisany załącznik nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku). – 3. Oświadczenie. Należy załączyć wypełniony i podpisany załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku). – 4. Parametry techniczne. Należy załączyć wypełniony i podpisany załącznik nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku). – 5. Pełnomocnictwo. Należy załączyć pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. –
Miejsce i termin składania ofert POLITECHNIKA WARSZAWSKA
00-661 WARSZAWA
PL. POLITECHNIKI 1

2023-05-16

Sposób składania ofert Składanie ofert poprzez platformę zakupową. Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą  
Składanie ofert wariantowych/częściowych  
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 100
Uwagi Wymagania i specyfikacja:
Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: – niewystarczających środków na realizację zamówienia, – zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań:
– merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk ” Wyślij wiadomość do zamawiającego ” lub pod nr tel……………….
– związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 .
tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Kryteria i warunki formalne: 1 – Cena – 100% – Wartość oferty – 2 – Formularz ofertowy – Należy załączyć wypełniony i podpisany załącznik nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) – 3 – Oświadczenie – Należy załączyć wypełniony i podpisany załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) – 4 – Parametry techniczne – Należy załączyć wypełniony i podpisany załącznik nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) – 5 – Pełnomocnictwo – Należy załączyć pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy

X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij