2022/S 205-583842
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Zielonogórski
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 977924147
Adres pocztowy: Licealna 9
Miejscowość: Zielona Góra
Kod NUTS:
PL432 Zielonogórski
Kod pocztowy: 65-417
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Katarzyna Ostrycharczyk
E-mail:
bzp@uz.zgora.pl
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.uz.zgora.pl
Adres profilu nabywcy:
www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/1/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia Publiczna
I.5) Główny przedmiot działalności
Edukacja
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
DOSTAWA APARATURY BADAWCZEJ II
Numer referencyjny: RA-ZP.2610.57.2022
II.1.2) Główny kod CPV
38432000 Aparatura do analizowania
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury badawczej dla jednostek Uniwersytetu Zielonogórskiego – Sfera integracyjna do spektrofluorymetru
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE
II.2) Opis
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
38540000 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL432 Zielonogórski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
II.2.4) Opis zamówienia:
Uniwersytet Zielonogórski, Zielona Góra, POLSKA
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 90
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE
II.2.14) Informacje dodatkowe
Termin wykonania: w ciągu 90 dni od daty zawarcia umowy
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Określone zostały w dokumentach zamówienia, w tym w szczególności w Projektowanych Postanowieniach Umowy. Szczegółowe informacje w dokumentach zamówienia pod adresem (
http://www.adm.uz.zgora.pl/
przetargi/1/)
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 25/11/2022
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 22/02/2023
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 25/11/2022
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:
Uniwersytet Zielonogórski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. prof. Z. Szafrana 21, pok. 102, 65-516 Zielona Góra, POLSKA
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE
VI.3) Informacje dodatkowe:
1.Podstawy wykluczenia z postępowania: 1)art.108 ust.1 Ustawy; 2)art.7 ustawy z dnia 13.04.2022 r.-Dz.U.z 2022r.poz.835; 3)art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014. 2.Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: JEDZ. 3.Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: JEDZ, informacja z KRK, oświadczenie w zakresie grupy kapitałowej, „Oświadczenie o aktualności informacji”. 4. Jeśli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości przedstawione w walutach obcych podczas oceny TAKich ofert Zamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeśli w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej NBP NIE opublikuje tabel kursów średnich walut obcych, to Zamawiający będzie przeliczał przedstawione przez Wykonawców wartości w walutach obcych według średniego kursu NBP danej waluty z dnia pierwszej publikacji tabel kursów średnich walut obcych, jaka nastąpi po dniu opublikowania ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 5. Zamawiający przewiduje zmiany do umowy–szczegóły w zał.nr 3 do SWZ. 6. Złożona przez Wykonawcę oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz „OFERTA” – załącznik nr 2 do SWZ; 2) wypełniony Formularz Cenowo-Techniczny – załącznik nr 1 do SWZ; 3) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1) i pkt 3 ppkt 1) SWZ (JEDZ) – załącznik nr 4 lub 5 do SWZ; 4) dokument, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 19 SWZ – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; powyższe dotyczy również osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy NIEbędącego podmiotem udostępniającym zasoby; 5) wymagane przez Zamawiającego w Rozdziale XII pkt.2 SWZ Przedmiotowe Środki dowodowe – jeśli dotyczy; 6) dowód wniesienia wadium – jeśli dotyczy; 7) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ (jeśli dotyczy); 8) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ (jeśli dotyczy); 9) jeżeli prawo do podpisania oferty NIE wynika z innych dokumentów, żądanych przez Zamawiającego, Wykonawca musi dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie, 10) jeśli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że jakieś informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu NIEuczciwej konkurencji, do oferty musi dołączyć wypełniony Formularz „Wykazanie zasadności zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa” –załącznik nr 7 do SWZ i musi dołączyć załączniki konieczne dla wykazania zasadności zastrzeżenia. 7. Zamawiający NIE przewiduje możliwości zastosowania w przedmiotowym postępowaniu procedury określonej w art.139 ust.1 Ustawy 8. Kryteria oceny oferty:Cena -100% 9. Wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium. 10. Ofertę składa się, pod rygorem NIEważności, w formie elektronicznej. 11. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostaną mu przyznane (art. 257). 12 Szczegóły dotyczące ww.informacji znajdują się w dokumentach zamówienia pod adresem: http://
www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/1/
.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych (Prezes Krajowej Izby Odwoławczej)
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Adres internetowy:
https://www.gov.pl/web/uzp/
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
19/10/2022
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
205
2022
Następna aktualizacja:
25/10/2022
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document |