Zakup i dostawa automatycznego systemu do pasywnej analizy stężenia radonu

Opis
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa automatycznego systemu do pasywnej analizy stężenia radonu w powietrzu na potrzeby Instytutu Inżynierii Środowiska I Biotechnologii Uniwersytetu Opolskiego.Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Zakup i dostawa automatycznego systemu do pasywnej analizy stężenia radonu w powietrzu na potrzeby Instytutu Inżynierii Środowiska I Biotechnologii Uniwersytetu Opolskiego 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa automatycznego systemu do pasywnej analizy stężenia radonu w powietrzu na potrzeby Instytutu Inżynierii Środowiska I Biotechnologii Uniwersytetu Opolskiego2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.3. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego, zmontowanego i skalibrowanego przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w tym przeprowadzenia szkolenia o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia, w terminie określonym w Rozdziale I pkt. 4. SWZ.4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ – zał. nr 1A do SWZ.6. Gwarancja 6.1. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela: 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.6.2. Okres gwarancji wskazany w pkt. 6.1. jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż: 36 miesięcy. Rozdział I pkt. 19.2.3. SWZ stosuje się.6.3. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia (potwierdzonego protokołem odbioru).7. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty – Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.Zgodnie z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie zakazuje się wykonywania zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektywy 2014/24/UE, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.Powyższy zakaz obowiązuje również na etapie realizacji zamówienia, w związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie do aktualizacji stosownych oświadczeń w przypadku wszelkich zmian w tym zakresie.8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 120 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.8.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 8 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
Termin składania ofert 29-05-2025
Miejsce i termin składania ofert UNIWERSYTET OPOLSKI
PL. MIKOŁAJA KOPERNIKA 11
45-040 OPOLE
opolskie

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

X
Przejdź do treści