Zakup i dostawa aparatury chemicznej

Organizator
UNIWERSYTET OPOLSKI
45-040 OPOLE
PL. MIKOŁAJA KOPERNIKA 11
Telefon: 77 452 70 02
Fax: 77 541 60 00
Email: sekretariat@uni.opole.pl 
WWW: https://www.uni.opole.pl/
Kontakt
Uniwersytet Opolski
PL +48 774527064 zamowienia@uni.opole.pl 
Województwo/Powiat
opolskie / Opole
Dodatkowe lokalizacje
opolskie / Opole
Opis
Zakup i dostawa aparatury chemicznej na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu oraz aparatury chemicznej na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części:Część nr 1 – Zakup i dostawa autoklawowalnego nastołowego bioreaktora/fermentatora – 1 szt.,Część nr 2 – Zakup i dostawa zestawu do wysokosprawnej chromatografii planarnej z wielozakresowym detektorem – 1 szt.,Część nr 3 – Zakup i dostawa systemu do badania dyfuzji transdermalnej – 1 szt.Część nr 4 – Zakup i dostawa przenośnego twardościomierza tabletek – 1 szt.,Część nr 5 – Zakup i dostawa aparatu do badania ścieralności tabletek (2-bębnowy) – 1 szt.Część nr 6 – Zakup i dostawa zestawu ciężarków typu Sincer do testów uwalniania do aparatu łopatkowego – 1 szt.,Część nr 7 – Zakup i dostawa zestawu akcesoriów do testów uwalniania – typu Enhancer do aparatu łopatkowego – 1 szt.,Część nr 8 – Zakup i dostawa homogenizatora laboratoryjnego wraz z końcówką homogenizatora – 1 szt.,Część nr 9 – Zakup i dostawa mineralizatora na mokro wraz z kompatybilnym systemem odciągania i neutralizacji oparów i gazów reakcyjnych – 1 szt.Opis przedmiotu zamówienia:1. w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ,2. w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ,3. w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ,4. w odniesieniu do części nr 4 stanowi załącznik nr 1.4 do SWZ,5. w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1.5 do SWZ,6. w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1.6 do SWZ,7. w odniesieniu do części nr 7 stanowi załącznik nr 1.7 do SWZ,8. w odniesieniu do części nr 8 stanowi załącznik nr 1.8 do SWZ,9. w odniesieniu do części nr 9 stanowi załącznik nr 1.9 do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Część nr 1 – Zakup i dostawa autoklawowalnego nastołowego bioreaktora/fermentatora – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest: Zakup i dostawa autoklawowalnego nastołowego bioreaktora/fermentatora – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0002 Część nr 2 – Zakup i dostawa zestawu do wysokosprawnej chromatografii planarnej z wielozakresowym detektorem – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest: Zakup i dostawa zestawu do wysokosprawnej chromatografii planarnej z wielozakresowym detektorem – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0003 Część nr 3 – Zakup i dostawa systemu do badania dyfuzji transdermalnej – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest: Zakup i dostawa systemu do badania dyfuzji transdermalnej – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0004 Część nr 4 – Zakup i dostawa przenośnego twardościomierza tabletek – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 4 jest: Zakup i dostawa przenośnego twardościomierza tabletek – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.4 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0005 Część nr 5 – Zakup i dostawa aparatu do badania ścieralności tabletek (2-bębnowy) – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 5 jest: Zakup i dostawa aparatu do badania ścieralności tabletek (2-bębnowy) – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.5 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0006 Część nr 6 – Zakup i dostawa zestawu ciężarków typu Sincer do testów uwalniania do aparatu łopatkowego – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 6 jest: Zakup i dostawa zestawu ciężarków typu Sincer do testów uwalniania do aparatu łopatkowego – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.6 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0007 Część nr 7 – Zakup i dostawa zestawu akcesoriów do testów uwalniania – typu Enhancer do aparatu łopatkowego – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 7 jest: Zakup i dostawa zestawu akcesoriów do testów uwalniania – typu Enhancer do aparatu łopatkowego – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.7 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0008 Część nr 8 – Zakup i dostawa homogenizatora laboratoryjnego wraz z końcówką homogenizatora – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 8 jest: Zakup i dostawa homogenizatora laboratoryjnego wraz z końcówką homogenizatora – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.8 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0009 Część nr 9 – Zakup i dostawa mineralizatora na mokro wraz z kompatybilnym systemem odciągania i neutralizacji oparów i gazów reakcyjnych – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 9 jest: Zakup i dostawa mineralizatora na mokro wraz z kompatybilnym systemem odciągania i neutralizacji oparów i gazów reakcyjnych – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.9 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Termin składania ofert 03-11-2025
Miejsce i termin składania ofert UNIWERSYTET OPOLSKI
PL. MIKOŁAJA KOPERNIKA 11
45-040 OPOLE
opolskie

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

X
Przejdź do treści