Wynajem aparatu do charakteryzacji powierzchni właściwej, porowatości i mikroporowatości

Dane organizatora POLITECHNIKA LUBELSKA
20-618 LUBLIN
NADBYSTRZYCKA 38D
Tel. 81 538 46 33
Fax. 81 538 43 72
E-mail politechnika@pollub.pl
WWW www.pollub.pl/
Województwo lubelskie
Powiat Lublin
Treść zamówienia Przedmiotem zamówienia jest.: „Wynajem aparatu do charakteryzacji powierzchni właściwej, porowatości i mikroporowatości” SZCZEGÓŁOWY OPIS PR…

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest.: „Wynajem aparatu do charakteryzacji powierzchni właściwej, porowatości i mikroporowatości” SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA DO ZŁOŻENIA OFERTY. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wyżej wymienione. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe, patenty, znaki towarowe, typy, klasy standardy należy to taktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych pPowstaje w kontekście projektu POIR.04.04.00-00-14E6/18 – „Popioły lotne jako prekursory materiałów funkcjonalizowanych do zastosowania w inżynierii środowiska, budownictwie i rolnictwie” TEAM-NET
Specyfikacja https://tender-attachments.com/pl-20/pl20-2023-18274-145572.zip
LINK do SIWZ http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/145572
CPV 38.54.00.00, 73.10.00.00
Wymagania Strony dopuszczają zmiany w Umowie: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków, a także w przypadkach opisanych w ust. 2 i dalej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadku: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. c) zmiany związane ze zmianą rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych i umowy o dofinansowanie, związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków unijnych; d) wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy, w tym okoliczności związanych z epidemią, mających wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy, e) zmiany urządzenia na nowszy o takich samych lub lepszych parametrach techniczny z zastrzeżeniem, że zmiana nie może spowodować: podwyższenia ceny, wzrostu wartości umowy, obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; f) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy; g) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania ofertowego; h) konieczności wprowadzenia zmian dotyczących terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia siły wyższej tj.: zdarzenia nieprzewidywalnego będącego poza kontrolą stron umowy takich jak: stan epidemii, stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej itp. – termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas zdarzenia nieprzewidywalnego itp. i) zmiany w zakresie wyeliminowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych; 3. Zmiany określone w ust. 2 pkt a) i b) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 2 pkt b) do i) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca nie może bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, przelać jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie. Czynność prawna mająca na celu zmianę wierzyciela Zamawiającego może nastąpić wyłącznie po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody przez podmiot tworzący Zamawiającego. 5. W przypadku, gdyby okazało się, że poszczególne postanowienia Umowy są nieważne albo nie wywołują zamierzonych skutków prawnych nie będzie to naruszało ani ważności ani skuteczności pozostałych postanowień Umowy. W takich przypadkach Strony zobowiązują się do zastąpienia tych postanowień innymi, które w sposób najbardziej zbliżony wyrażą ekonomiczny i prawny sens postanowień zastąpionych. Warunki, jakie musi spełniać oferent
Osoba do kontaktu Joanna Wójtowicz
815384871 j.wojtowicz@pollub.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Planowany termin podpisania umowy 2023-02
Miejsce i termin składania ofert POLITECHNIKA LUBELSKA
20-618 LUBLIN
NADBYSTRZYCKA 38D

2023-02-15

Sposób składania ofert Dane adresowe ogłoszeniodawcy: POLITECHNIKA LUBELSKA, Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, : ; Osoby do kontaktu: Joanna Wójtowicz, tel.: 815384871, e-mail: j.wojtowicz@pollub.pl Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem: 2023-02-07 – data publikacji, 2023-02-15 – termin składania ofert, 2023-02 – planowany termin podpisania umowy
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena ofertowa 100% cena –100 % ogólnego znaczenia oferty 100 pkt.
Uwagi Powstaje w kontekście projektu
POIR.04.04.00-00-14E6/18 – „Popioły lotne jako prekursory materiałów funkcjonalizowanych do zastosowania w inżynierii środowiska, budownictwie i rolnictwie” TEAM-NET
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia tego typu zamówień.
Warunki zmiany umowy
Strony dopuszczają zmiany w Umowie: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków, a także w przypadkach opisanych w ust. 2 i dalej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadku: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. c) zmiany związane ze zmianą rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych i umowy o dofinansowanie, związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków unijnych; d) wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy, w tym okoliczności związanych z epidemią, mających wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy, e) zmiany urządzenia na nowszy o takich samych lub lepszych parametrach techniczny z zastrzeżeniem, że zmiana nie może spowodować: podwyższenia ceny, wzrostu wartości umowy, obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; f) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy; g) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania ofertowego; h) konieczności wprowadzenia zmian dotyczących terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia siły wyższej tj.: zdarzenia nieprzewidywalnego będącego poza kontrolą stron umowy takich jak: stan epidemii, stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej itp. – termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas zdarzenia nieprzewidywalnego itp. i) zmiany w zakresie wyeliminowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych; 3. Zmiany określone w ust. 2 pkt a) i b) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 2 pkt b) do i) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca nie może bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, przelać jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie. Czynność prawna mająca na celu zmianę wierzyciela Zamawiającego może nastąpić wyłącznie po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody przez podmiot tworzący Zamawiającego. 5. W przypadku, gdyby okazało się, że poszczególne postanowienia Umowy są nieważne albo nie wywołują zamierzonych skutków prawnych nie będzie to naruszało ani ważności ani skuteczności pozostałych postanowień Umowy. W takich przypadkach Strony zobowiązują się do zastąpienia tych postanowień innymi, które w sposób najbardziej zbliżony wyrażą ekonomiczny i prawny sens postanowień zastąpionych.
Opis
Przedmiotem zamówienia jest.: „Wynajem aparatu do charakteryzacji powierzchni właściwej, porowatości i mikroporowatości” SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA DO ZŁOŻENIA OFERTY. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wyżej wymienione. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe, patenty, znaki towarowe, typy, klasy standardy należy to taktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Obowiązek wskazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

X
Przejdź do treści