Sprzęt laboratoryjny
Dane organizatora | INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W BYDGOSZCZY 85-090 BYDGOSZCZ POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 10 Tel. 52 339 21 00 Fax. 52 322 13 52 E-mail bydgoszcz.wiw@wetgiw.gov.pl WWW www.bip.wiw.bydgoszcz.pl |
---|---|
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Powiat | Bydgoszcz |
Treść zamówienia |
Sprzęt laboratoryjny III |
Opis zamówienia | Sprzęt laboratoryjny III Numer referencyjny: WIWa.272.19.2022Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej, NIEzbędnego do wykonywania badań laboratoryjnychSpektrometr ICP-OES z pionowym podwójnym podglądem (VDV) Część nr 1 Spektrometr ICP-OES z pionowym podwójnym podglądem (VDV) dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej, niezbędny do wykonywania badań laboratoryjnych System do automatycznej ekstrakcji tłuszczu Część nr 2 System do automatycznej ekstrakcji tłuszczu dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej, niezbędny do wykonywania badań laboratoryjnych Komora laminarna I Część nr 3 Komora laminarna dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej, niezbędny do wykonywania badań laboratoryjnych Komora laminarna II Część nr 4 Komora laminarna dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej, niezbędny do wykonywania badań laboratoryjnych |
Specyfikacja | https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.wiw.bydgoszcz.pl_1664886353426 |
LINK do SIWZ | http://www.bip.wiw.bydgoszcz.pl/index.php?id=147&p=293 |
CPV | 38.00.00.00 |
Wymagania | III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ |
Osoba do kontaktu | Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii 000092462 Powstańców Wielkopolskich 10 Bydgoszcz 85-090 Beata Smoczyk +52 3392146 beata.smoczyk@weterynaria.bydgoszcz.pl +52 3221352 www.bip.wiw.bydgoszcz.pl |
Wymagany termin realizacji zamówienia | Koniec: 23/12/2022 |
Miejsce i termin składania ofert |
INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W BYDGOSZCZY 2022-11-03 |
Sposób składania ofert | Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://e-propublico.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 08:30 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji | |
Termin związania ofertą | Oferta musi zachować ważność do: 31/01/2023 |
Składanie ofert wariantowych/częściowych | oferty wariantowe: NIE oferty częściowe: TAK |
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie | Gwarancja / Waga: 20 Czas reakcji serwisu / Waga: 20 Cena – Waga: 60 |
Uwagi |
2022/S 191-539979 Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1) Nazwa i adresy I.3) Komunikacja I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej I.5) Główny przedmiot działalności Sekcja II: Przedmiot II.1) Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1) Nazwa: II.1.2) Główny kod CPV II.1.3) Rodzaj zamówienia II.1.4) Krótki opis: II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość II.1.6) Informacje o częściach II.2) Opis II.2.1) Nazwa: II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV II.2.3) Miejsce świadczenia usług II.2.4) Opis zamówienia: II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia II.2.6) Szacunkowa wartość II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych II.2.11) Informacje o opcjach II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej II.2.14) Informacje dodatkowe II.2) Opis II.2.1) Nazwa: II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV II.2.3) Miejsce świadczenia usług II.2.4) Opis zamówienia: II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia II.2.6) Szacunkowa wartość II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych II.2.11) Informacje o opcjach II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej II.2.14) Informacje dodatkowe II.2) Opis II.2.1) Nazwa: II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV II.2.3) Miejsce świadczenia usług II.2.4) Opis zamówienia: II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia II.2.6) Szacunkowa wartość II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych II.2.11) Informacje o opcjach II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej II.2.14) Informacje dodatkowe II.2) Opis II.2.1) Nazwa: II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV II.2.3) Miejsce świadczenia usług II.2.4) Opis zamówienia: II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia II.2.6) Szacunkowa wartość II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych II.2.11) Informacje o opcjach II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej II.2.14) Informacje dodatkowe Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: Sekcja IV: Procedura IV.1) Opis IV.1.1) Rodzaj procedury IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) IV.2) Informacje administracyjne IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą IV.2.7) Warunki otwarcia ofert Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych VI.3) Informacje dodatkowe: VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne VI.4.3) Składanie odwołań VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: |