Przeniesienie Spektrometru Emisyjnego typu Quantris

Dane organizatora POLITECHNIKA BIAŁOSTOCKA
15-351 BIAŁYSTOK
WIEJSKA 45 A
Tel. 85 746 90 00
Fax. 85 746 90 15
E-mail rektorat@pb.edu.pl
WWW pb.edu.pl/
Województwo podlaskie
Powiat Białystok
Treść zamówienia Przeniesienie Spektrometru Emisyjnego typu Quantris
Usługa obejmuje demontaż i przygotowanie analizatora do transportu, instalację w nowym m…

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Przeniesienie Spektrometru Emisyjnego typu QuantrisUsługa obejmuje demontaż i przygotowanie analizatora do transportu, instalację w nowym miejscu oraz testy przed i po przeniesieniu.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=pb.ezamawiajacy.pl_1682080530773
CPV 50.41.00.00
Osoba do kontaktu Marta Gudel., tel. 85 746 7042
E-mail do korespondencji: m.gudel@pb.edu.pl
Godziny pracy: Poniedziałek-Piątek: 7.30-15:30
Wymagany termin realizacji zamówienia 14 dni od otrzymania zamówienia
Miejsce i termin składania ofert POLITECHNIKA BIAŁOSTOCKA
15-351 BIAŁYSTOK
WIEJSKA 45 A

2023-04-27

Sposób składania ofert POLITECHNIKA BIAŁOSTOCKA, WIEJSKA 45 A, 15-351 BIAŁYSTOK Godzina: 09:45
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą  
Składanie ofert wariantowych/częściowych  
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena:100
Uwagi Numer sprawy: ZK-DAZ.262.42.2023
Białystok, dn. ………………………
Zapytanie ofertowe na:
Przeniesienie Spektrometru Emisyjnego typu Quantris
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
-podstawa prawna: art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp
1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Dane Zmawiającego: Politechnika Białostocka, Wiejska 45A, 15-351 Białystok
REGON: 000001672 NIP: 542-020-87-21
Adres strony internetowej: http://www.pb.edu.pl/
Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Marta Gudel., tel. 85 746 7042
E-mail do korespondencji: m.gudel@pb.edu.pl
Godziny pracy: Poniedziałek-Piątek: 7.30-15:30
2. PROCEDURA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1) Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zwanego dalej Zapytaniem, dla którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).
2) Komunikacja odbywać się będzie w formie elektronicznej – za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet pod adresem internetowym https:/pb.ezamawiajacy.pl/oraz poczty elektronicznej-……………….@pb.edu.pl,
na zasadach określonych w Zapytaniu.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Kod CPV: 50410000-2 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
2) Przedmiotem zamówienia jest: Przeniesienie Spektrometru Emisyjnego typu Quantris
Usługa obejmuje demontaż i przygotowanie analizatora do transportu, instalację w nowym miejscu oraz testy przed i po przeniesieniu.
3) Możliwość składanie ofert częściowych-TAK/NIE (niepotrzebne skreślić).
4) Termin realizacji: 14 dni od otrzymania zamówienia
5) Termin płatności: do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania faktury.
6) Okres gwarancji: 12 miesięcy
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (o ile dotyczy): nie dotyczy
5.WERYFIKACJA PRZESŁANEK WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Zamawiający dokona weryfikacji samoistnych i obligatoryjnych przesłanek wykluczenia Wykonawcy o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
Na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Zamawiający dokona weryfikacji przesłanek wykluczenia w oparciu o złożone wraz z ofertą Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wg wzoru-zał. Nr 2 do zapytania ofertowego).
6. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ
1.Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała:
1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru-zał. nr 1 do Zapytania ofertowego).
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu ( wg załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego)
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych lub innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
4) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( wg załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego)
2. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu. Niezałączenie lub załączenie niepodpisanego Formularza ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania.
1. Niezałączenie lub załączenie niepodpisanego Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (z zastrzeżeniem wezwania do jego złożenia) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
7 INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
1) Wszelkie oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet poprzez zakładkę Korespondencja lub przy pomocy poczty elektronicznej na adresie e-mail: ……………@pb.edu.pl. W tytule wiadomości e-mail należy podać numer referencyjny sprawy, której ona dotyczy.
2) Ofertę sporządzona się w języku polskim, zgodnie z treścią Formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik do Zapytania. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy.
3) Oferta (formularz ofertowy) oraz pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą powinny zostać złożone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeśli Wykonawca nie dysponuje takimi podpisami, Zamawiający dopuszcza również złożenie oferty w postaci kopii (skanów) dokumentów podpisanych przez osoby upoważnione.
4) Załączanie dokumentów odbywa się przy użyciu funkcjonalności Dodaj dokument w sekcji Dokumenty
w zakładce Oferta i wybraniu docelowego pliku który ma zostać wczytany. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.
5) Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotyczące komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, zasady funkcjonowania platformy zakupowej Marketplanet, a także sposób składania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, oraz innych informacji określa Instrukcja dla Wykonawców, dostępna na Platformie Zakupowej Marketplanet w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego.
8 TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1) Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1) Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej Marketplanet w zakładce OFERTY do dnia ………………. r. do godz. ……………….
2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu ………………….. r. o godz. ………………..
W przypadku składania oferty w formie pisemnej (jeśli jednostka przeprowadzająca procedurę zapytania ofertowego dopuściła taką możliwość):
1) Miejsce oraz termin składania ofert: Politechnika Białostocka,…………………………………………….. (nazwa jednostki prowadzącej postępowanie): ……………….….. r. godz. ………….
2) Miejsce oraz termin otwarcia ofert: Politechnika Białostocka,…………………………………………. (nazwa jednostki prowadzącej postępowanie): …………….…….. r. godz. ………….
10. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami:
Cena – waga 100 %
2) Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia (koszt transportu, ew. ubezpieczenia, itp.) z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków.
3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów (o ile zostały określone).
4) O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi poprzez upublicznienie na Platformy Zakupowej Marketplanet informacji
o wyborze oferty najkorzystniejszej.
11. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO:
1) Zmiany terminu składania ofert;
2) Nieudzielenia odpowiedzi na pytania Wykonawców;
3) Zmiany treści Zapytania;
4) Poprawienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w ofercie;
5) Wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty;
6) Wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty o wymagane dokumenty i oświadczenia;
7) Odrzucenia oferty wraz z podaniem uzasadnienia;
8) Przeprowadzenia negocjacji z wybranym przez siebie Wykonawcą, w przypadku braku ofert lub gdy wszystkie oferty podlegają odrzuceniu;
9) Przeprowadzenia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia.
10) Unieważnienia Zapytania bez podania przyczyny (na każdym etapie postępowania) i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
12. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego (Politechniki Białostockiej) oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy
w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zamawiający (Politechnika Białostocka) prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://pb.ezamawiajacy.pl.
2) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
13. LISTA ZAŁĄCZNIKÓW:
1) Formularz ofertowy-Załącznik nr 1;
2) Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu-Załącznik nr 2
3) Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 3.
4) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
…………………………………………………………………………………
Data i podpis Wnioskodawcy /
przedstawiciela wnioskodawcy
dokonującego opisu przedmiotu zamówienia
…………………………………………………………………………………
Data i podpis kierownika jednostki (lub jego zastępcy)
przeprowadzającej procedurę zapytania ofertowego

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

X
Przejdź do treści