Dostawa wirówek laboratoryjnych
Dane organizatora | UNIWERSYTET GDAŃSKI 80-309 GDAŃSK JANA BAŻYŃSKIEGO 8 Tel. 58 523 30 00 WWW ug.edu.pl/ |
---|---|
Województwo | pomorskie |
Powiat | Gdańsk |
Treść zamówienia | Dostawa wirówek laboratoryjnych z chłodzeniem dla Wydziału Chemii UG w II częściach:Część I – Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem w… |
Opis zamówienia | Dostawa wirówek laboratoryjnych z chłodzeniem dla Wydziału Chemii UG w II częściach:Część I – Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem wraz z rotorami kątowymi;Część II – Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem wraz z wyposażeniem.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówek laboratoryjnych z chłodzeniem, zwanych dalej „sprzętem” dla Wydziału Chemii UG w II częściach:1) Część I – Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem wraz z rotorami kątowymi;2) Część II – Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem wraz z wyposażeniem.2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 42931100-2 (wirówki laboratoryjne i akcesoria).3. Zamówienie obejmuje dostawę i uruchomienie sprzętu.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6a, 6b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla części I i II).5. Miejsce dostawy sprzętu: Wydział Chemii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 63, 80-308 Gdańsk, pokój E116.6. Zamawiający wymaga gwarancji na sprzęt na okres 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 7a, 7b Projektu umowy (odpowiednio dla części I i II) – załączniku nr 5 do SWZ. |
Specyfikacja | https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1702457457266 |
LINK do SIWZ | http://platformazakupowa.pl/transakcja/862741 |
CPV | 42.93.11.00 |
Wadium | 0.00 |
Osoba do kontaktu | Centrum Zamówień Publicznych, Dział Zamówień Publicznych PL +48 58 523 23 20 sekretariatdzp@ug.edu.pl |
Miejsce i termin składania ofert | UNIWERSYTET GDAŃSKI 80-309 GDAŃSK JANA BAŻYŃSKIEGO 8 2024-01-16 |
Sposób składania ofert | UNIWERSYTET GDAŃSKI, JANA BAŻYŃSKIEGO 8, 80-309 GDAŃSK Godzina: 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji | |
Termin związania ofertą | |
Składanie ofert wariantowych/częściowych | oferty częściowe: TAK |
Uwagi | Polska – Wirówki laboratoryjne i akcesoria – Dostawa wirówek laboratoryjnych z chłodzeniem dla Wydziału Chemii UG w II częściach:Część I – Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem wraz z rotorami kątowymi;Część II – Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem wraz z wyposażeniem. 239/2023 Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
1. Nabywca Status prawny nabywcy : Podmiot prawa publicznego Sektor działalności instytucji zamawiającej : Edukacja
2. Procedura Opis : 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówek laboratoryjnych z chłodzeniem, zwanych dalej „sprzętem” dla Wydziału Chemii UG w II częściach:1) Część I – Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem wraz z rotorami kątowymi;2) Część II – Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem wraz z wyposażeniem.2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 42931100-2 (wirówki laboratoryjne i akcesoria).3. Zamówienie obejmuje dostawę i uruchomienie sprzętu.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6a, 6b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla części I i II).5. Miejsce dostawy sprzętu: Wydział Chemii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 63, 80-308 Gdańsk, pokój E116.6. Zamawiający wymaga gwarancji na sprzęt na okres 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 7a, 7b Projektu umowy (odpowiednio dla części I i II) – załączniku nr 5 do SWZ. Identyfikator procedury : 3ce4d835-bbf1-4607-96c2-2b5489c63287 Wewnętrzny identyfikator : 5B10.291.1.169.2023.KK Rodzaj procedury : Otwarta Procedura jest przyspieszona : nie
2.1.1 Przeznaczenie Główna klasyfikacja ( cpv ): 42931100 Wirówki laboratoryjne i akcesoria 2.1.2 Miejsce realizacji Miejscowość : Gdańsk Kod pocztowy : 80-308 Podpodział krajowy (NUTS) : Trójmiejski ( PL633 ) Kraj : Polska Informacje dodatkowe : Wydział Chemii Uniwersytetu Gdańskiego, pokój E116 2.1.4 Informacje ogólne Podstawa prawna : Dyrektywa 2014/24/UE 2.1.6 Podstawy wykluczenia Działalność gospodarcza jest zawieszona : Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.Wykaz podmiotowych środków dowodowych żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu zawarty został w dokumentach zamówienia (rozdz. VII SWZ) dostępnych na stronie prowadzonego postępowania. Inna sytuacja podobna do upadłości wynikająca z prawa krajowego : Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.Wykaz podmiotowych środków dowodowych żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu zawarty został w dokumentach zamówienia (rozdz. VII SWZ) dostępnych na stronie prowadzonego postępowania. Niewypłacalność : Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Wykaz podmiotowych środków dowodowych żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu zawarty został w dokumentach zamówienia (rozdz. VII SWZ) dostępnych na stronie prowadzonego postępowania. Układ z wierzycielami : Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.Wykaz podmiotowych środków dowodowych żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu zawarty został w dokumentach zamówienia (rozdz. VII SWZ) dostępnych na stronie prowadzonego postępowania. Upadłość : Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Wykaz podmiotowych środków dowodowych żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu zawarty został w dokumentach zamówienia (rozdz. VII SWZ) dostępnych na stronie prowadzonego postępowania. Winni wprowadzenia w błąd, zatajenia informacji, niemożności dostarczenia wymaganych dokumentów i uzyskania informacji poufnych w ramach tej procedury : Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy Pzp. Wykaz podmiotowych środków dowodowych żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu zawarty został w dokumentach zamówienia (rozdz. VII SWZ) dostępnych na stronie prowadzonego postępowania. Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.Wykaz podmiotowych środków dowodowych żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu zawarty został w dokumentach zamówienia (rozdz. VII SWZ) dostępnych na stronie prowadzonego postępowania. Korupcja : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Wykaz podmiotowych środków dowodowych żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu zawarty został w dokumentach zamówienia (rozdz. VII SWZ) dostępnych na stronie prowadzonego postępowania. Nadużycia : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Wykaz podmiotowych środków dowodowych żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu zawarty został w dokumentach zamówienia (rozdz. VII SWZ) dostępnych na stronie prowadzonego postępowania. Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2 ustawy Pzp. Wykaz podmiotowych środków dowodowych żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu zawarty został w dokumentach zamówienia (rozdz. VII SWZ) dostępnych na stronie prowadzonego postępowania. Opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Wykaz podmiotowych środków dowodowych żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu zawarty został w dokumentach zamówienia (rozdz. VII SWZ) dostępnych na stronie prowadzonego postępowania. Płatność podatków : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Wykaz podmiotowych środków dowodowych żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu zawarty został w dokumentach zamówienia (rozdz. VII SWZ) dostępnych na stronie prowadzonego postępowania. 5. Część zamówienia Opis : 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówek laboratoryjnych z chłodzeniem, zwanych dalej „sprzętem” dla Wydziału Chemii UG w II częściach:1) Część I – Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem wraz z rotorami kątowymi;2) Część II – Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem wraz z wyposażeniem.2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 42931100-2 (wirówki laboratoryjne i akcesoria).3. Zamówienie obejmuje dostawę i uruchomienie sprzętu.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6a, 6b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla części I i II).5. Miejsce dostawy sprzętu: Wydział Chemii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 63, 80-308 Gdańsk, pokój E116.6. Zamawiający wymaga gwarancji na sprzęt na okres 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 7a, 7b Projektu umowy (odpowiednio dla części I i II) – załączniku nr 5 do SWZ. Wewnętrzny identyfikator : 5B10.291.1.169-I.2023.KK
5.1.1 Przeznaczenie Główna klasyfikacja ( cpv ): 42931100 Wirówki laboratoryjne i akcesoria 5.1.2 Miejsce realizacji Miejscowość : Gdańsk Kod pocztowy : 80-308 Podpodział krajowy (NUTS) : Trójmiejski ( PL633 ) Kraj : Polska Informacje dodatkowe : Wydział Chemii Uniwersytetu Gdańskiego, pokój E116 5.1.3 Szacowany okres obowiązywania 5.1.6 Informacje ogólne Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) Informacje dodatkowe : Termin wykonania zamówienia dla części I-II: do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy, przy czym Wykonawca może zaoferować krótszy termin wykonania zamówienia, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XVI SWZ. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5.1.9 Kryteria kwalifikacji Nazwa : Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań. Opis : Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań. Wykorzystanie tego kryterium : Niestosowane
5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia Opis : Zamawiający dokona oceny na podstawie zaoferowanej przez Wykonawcę ceny oferty brutto w PLN, podanej w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1a, 1b do SWZ (odpowiednio dla części I i II). Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium „Cena oferty” wynosi 80 pkt. Sposób oceny ofert na podstawie przedmiotowego kryterium określony jest w rozdz. XVI SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania. Waga (wartość procentowa, dokładna) : 80 Kryterium : Rodzaj : Jakość Opis : Termin wykonania zamówienia – 20% wagi. Zamawiający dokona oceny na podstawie zaoferowanego przez Wykonawcę terminu wykonania zamówienia podanego w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1a, 1b do SWZ). Termin wykonania zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 4 tygodnie od dnia zawarcia umowy, przy czym musi być określony w jednym z trzech podanych w poniższej tabeli wariantach (do wyboru). Brak zaznaczenia jednego z podanych wariantów lub jednoczesne zaznaczenie dwóch lub więcej wariantów razem w Formularzu ofertowym – załączniku nr 1a, 1b do SWZ, będzie traktowane jako niezgodność oferty z warunkami zamówienia i będzie skutkowało jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Sposób oceny ofert na podstawie przedmiotowego kryterium określony jest w rozdz. XVI SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania. Waga (wartość procentowa, dokładna) : 20
5.1.11 Dokumenty zamówienia Adres dokumentów zamówienia : https://platformazakupowa.pl/pn/ug, Kanał komunikacji ad hoc : Nazwa : platforma zakupowa Zamawiającego Adres URL : https://platformazakupowa.pl/pn/ug
5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Adres na potrzeby zgłoszenia : https://platformazakupowa.pl/pn/ug Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału : polski Katalog elektroniczny : Niedozwolone Oferty wariantowe : Niedozwolone Termin składania ofert : 2024-01-16+01:00 10:00:00+01:00 Termin, do którego oferta musi pozostać ważna : 90 DAY Informacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia : 2024-01-16+01:00 10:05:00+01:00 Miejsce : Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania jawnej sesji otwarcia ofert w sposób jawny z udziałem Wykonawców lub transmitowania sesji otwarcia za pośrednictwem elektronicznych narzędzi do przekazu wideo on-line. Informacje dodatkowe : Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania ( https://platformazakupowa.pl/pn/ug) informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Otwarcie ofert nastąpi nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert wskazany w rozdziale XII pkt 4 SWZ. Warunki zamówienia : Warunki dotyczące realizacji zamówienia : Warunki realizacji zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 do SWZ – projekt umowy. Fakturowanie elektroniczne : Dozwolone Stosowane będą zlecenia elektroniczne : tak Stosowane będą płatności elektroniczne : tak Informacje o terminach odwołania : 1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami Pzp czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienia umowy,2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie Pzp. 4. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.6. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ppkt 1).7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.8. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowaw art. 519 ust. 1 Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. 9. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” Pzp. 5.1.15 Techniki Informacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia : Uniwersytet Gdański Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych : Urząd Zamówień Publicznych Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału : Uniwersytet Gdański Organizacja rozpatrująca oferty : Uniwersytet Gdański
5.1 Techniczny ID partii : LOT-0002 Opis : 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówek laboratoryjnych z chłodzeniem, zwanych dalej „sprzętem” dla Wydziału Chemii UG w II częściach:1) Część I – Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem wraz z rotorami kątowymi;2) Część II – Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem wraz z wyposażeniem.2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 42931100-2 (wirówki laboratoryjne i akcesoria).3. Zamówienie obejmuje dostawę i uruchomienie sprzętu.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6a, 6b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla części I i II).5. Miejsce dostawy sprzętu: Wydział Chemii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 63, 80-308 Gdańsk, pokój E116.6. Zamawiający wymaga gwarancji na sprzęt na okres 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 7a, 7b Projektu umowy (odpowiednio dla części I i II) – załączniku nr 5 do SWZ. Wewnętrzny identyfikator : 5B10.291.1.169-II.2023.KK
5.1.1 Przeznaczenie Główna klasyfikacja ( cpv ): 42931100 Wirówki laboratoryjne i akcesoria 5.1.2 Miejsce realizacji Miejscowość : Gdańsk Kod pocztowy : 80-308 Podpodział krajowy (NUTS) : Trójmiejski ( PL633 ) Kraj : Polska Informacje dodatkowe : Wydział Chemii Uniwersytetu Gdańskiego, pokój E116 5.1.3 Szacowany okres obowiązywania 5.1.6 Informacje ogólne Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) Informacje dodatkowe : Termin wykonania zamówienia dla części I-II: do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy, przy czym Wykonawca może zaoferować krótszy termin wykonania zamówienia, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XVI SWZ. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5.1.9 Kryteria kwalifikacji Nazwa : Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań. Opis : Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań. Wykorzystanie tego kryterium : Niestosowane
5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia Opis : Zamawiający dokona oceny na podstawie zaoferowanej przez Wykonawcę ceny oferty brutto w PLN, podanej w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1a, 1b do SWZ (odpowiednio dla części I i II). Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium „Cena oferty” wynosi 80 pkt. Sposób oceny ofert na podstawie przedmiotowego kryterium określony jest w rozdz. XVI SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania. Waga (wartość procentowa, dokładna) : 80 Kryterium : Rodzaj : Jakość Opis : Termin wykonania zamówienia – 20% wagi. Zamawiający dokona oceny na podstawie zaoferowanego przez Wykonawcę terminu wykonania zamówienia podanego w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1a, 1b do SWZ). Termin wykonania zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 4 tygodnie od dnia zawarcia umowy, przy czym musi być określony w jednym z trzech podanych w poniższej tabeli wariantach (do wyboru). Brak zaznaczenia jednego z podanych wariantów lub jednoczesne zaznaczenie dwóch lub więcej wariantów razem w Formularzu ofertowym – załączniku nr 1a, 1b do SWZ, będzie traktowane jako niezgodność oferty z warunkami zamówienia i będzie skutkowało jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Sposób oceny ofert na podstawie przedmiotowego kryterium określony jest w rozdz. XVI SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania. Waga (wartość procentowa, dokładna) : 20
5.1.11 Dokumenty zamówienia Adres dokumentów zamówienia : https://platformazakupowa.pl/pn/ug, Kanał komunikacji ad hoc : Nazwa : platforma zakupowa Zamawiającego Adres URL : https://platformazakupowa.pl/pn/ug
5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Adres na potrzeby zgłoszenia : https://platformazakupowa.pl/pn/ug Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału : polski Katalog elektroniczny : Niedozwolone Oferty wariantowe : Niedozwolone Termin składania ofert : 2024-01-16+01:00 10:00:00+01:00 Termin, do którego oferta musi pozostać ważna : 90 DAY Informacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia : 2024-01-16+01:00 10:05:00+01:00 Miejsce : Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania jawnej sesji otwarcia ofert w sposób jawny z udziałem Wykonawców lub transmitowania sesji otwarcia za pośrednictwem elektronicznych narzędzi do przekazu wideo on-line. Informacje dodatkowe : Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania ( https://platformazakupowa.pl/pn/ug) informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Otwarcie ofert nastąpi nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert wskazany w rozdziale XII pkt 4 SWZ. Warunki zamówienia : Warunki dotyczące realizacji zamówienia : Warunki realizacji zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 do SWZ – projekt umowy. Fakturowanie elektroniczne : Dozwolone Stosowane będą zlecenia elektroniczne : tak Stosowane będą płatności elektroniczne : tak Informacje o terminach odwołania : 1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami Pzp czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienia umowy,2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie Pzp. 4. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.6. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ppkt 1).7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.8. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowaw art. 519 ust. 1 Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. 9. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” Pzp. 5.1.15 Techniki Informacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia : Uniwersytet Gdański Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych : Urząd Zamówień Publicznych Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału : Uniwersytet Gdański Organizacja rozpatrująca oferty : Uniwersytet Gdański 8. Organizacje Numer rejestracyjny : NIP:5840203239 Adres pocztowy : ul. Jana Bażyńskiego 8 Miejscowość : Gdańsk Kod pocztowy : 80-309 Podpodział krajowy (NUTS) : Gdański ( PL634 ) Kraj : Polska Punkt kontaktowy : Centrum Zamówień Publicznych, Dział Zamówień Publicznych E-mail : sekretariatdzp@ug.edu.pl Telefon : +48 58 523 23 20 Adres strony internetowej : https://ug.edu.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL) : https://platformazakupowa.pl/pn/ug Profil nabywcy : https://platformazakupowa.pl/pn/ug Inne punkty kontaktowe : Oficjalna nazwa : Centrum Zamówień Publicznych, Dział Zamówień Publicznych Adres pocztowy : ul. Jana Bażyńskiego 8 Miejscowość : Gdańsk Kod pocztowy : 80-309 Podpodział krajowy (NUTS) : Gdański ( PL634 ) Kraj : Polska Punkt kontaktowy : Centrum Zamówień Publicznych, Dział Zamówień Publicznych E-mail : sekretariatdzp@ug.edu.pl Telefon : +48 58 523 23 20 Role tej organizacji : Nabywca Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty
8.1 ORG-0002 Numer rejestracyjny : 5262239325 Departament : Krajowa Izba Odwoławcza Adres pocztowy : ul. Postępu 17A Miejscowość : Warszawa Kod pocztowy : 02-676 Podpodział krajowy (NUTS) : Miasto Warszawa ( PL911 ) Kraj : Polska Punkt kontaktowy : Krajowa Izba Odwoławcza E-mail : odwolania@uzp.gov.pl Telefon : +48 22 458 78 01 Faks : +48 22 458 78 00 Adres strony internetowej : www.uzp.gov.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL) : https://www.uzp.gov.pl/web/uzp Inne punkty kontaktowe : Oficjalna nazwa : Krajowa Izba Odwoławcza Role tej organizacji : Organ odwoławczy Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych 11. Informacje o ogłoszeniu Typ formularza : Procedura konkurencyjna Rodzaj ogłoszenia : Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy Ogłoszenie – data wysłania : 2023-12-11Z 09:41:43Z Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne : polski 11.2 Informacje o publikacji Numer wydania Dz.U. S : 239/2023 Data publikacji : 2023-12-12Z
|