Dostawa urządzeń laboratoryjnych
Dane organizatora | WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W ŁODZI 93-569 ŁÓDŹ PROLETARIACKA 2/6 Tel. 42 635 14 00 Fax. 42 630 16 68 E-mail lodz.wiw@wetgiw.gov.pl WWW www.wetgiw.gov.pl/ |
---|---|
Województwo | łódzkie |
Powiat | Łódź |
Treść zamówienia | Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi |
Opis zamówienia | Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w ŁodziCzęść 1: Cieplarka laboratoryjna wraz z rozkładem temperatur w 25°C, 37°C i 41,5°C wykonanym przez podmiot posiadający akredytację PCASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. Część 2: Zestaw do destylacji i miareczkowania azotu metodą Kjeldahla z drukarkąSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. Część 3: Chłodziarko – zamrażarka laboratoryjna z elektroniką komfortowąSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ. Część 4: Piec muflowy pojemność 45 l, zakres temperatury 100-1093°CSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ. Część 5: Chłodnia laboratoryjna z rozkładem temperaturySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ. WIW Adm-zpz.272.1.6.2023 |
Specyfikacja | https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet |
CPV | 38.00.00.00 |
Wymagania | 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW NA POTWIERDZENIE BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA 1. Do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 7 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu. 2. Zamawiający nie weryfikuje podstaw wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy. 3. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia. 4. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że: 1) oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jego złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub 2) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 5. Oferty Wykonawców, którzy nie złożą lub nie uzupełnią oświadczenia o którym mowa w pkt 1 podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c pzp. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp, Zamawiający żąda podmiotowego środka dowodowego w postaci odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji chyba, że Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp dane umożliwiające dostęp do bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, przy pomocy których Zamawiający będzie mógł te środki pozyskać. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie |
Wadium | 0.00 |
Osoba do kontaktu | Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, 93-569, Łódź, woj. łódzkie, państwo PL, e-mail lodz.wiw@wetgiw.gov.pl Adres strony internetowej (URL): www.wiw.bip.lodz.pl |
Wymagany termin realizacji zamówienia | do 2023-11-02 |
Miejsce i termin składania ofert | WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W ŁODZI 93-569 ŁÓDŹ PROLETARIACKA 2/6 2023-07-05 |
Sposób składania ofert | Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej MarketPlanet OnePlace dostępnej pod adresem https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl. Ryzyko błędnego dostarczenia oferty obciąża Wykonawcę. Godzina: 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji | |
Termin związania ofertą | do 2023-08-03 |
Składanie ofert wariantowych/częściowych | oferty wariantowe: NIE oferty częściowe: TAK |
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie | część 1: cena 60 część 1: termin dostawy 20 część 1: dodatkowa gwarancja 20 część 2: cena 60 część 2: termin dostawy 20 część 2: dodatkowa gwarancja 20 część 3: cena 60 część 3: termin dostawy 20 część 3: dodatkowa gwarancja 20 część 4: cena 60 część 4: termin dostawy 20 część 4: dodatkowa gwarancja 20 część 5: cena 60 część 5: termin dostawy 20 część 5: dodatkowa gwarancja 20 |
Uwagi | 2023/BZP 00272794/01
Dostawy 1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-465014ee-10f1-11ee-9355-06954b8c6cb9 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Platformy. 3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: 3.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 pzp. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, ze wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. 7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. 8. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w Rozdziale 4.2.5.) Wartość części: 9650 PLN Szczegółowe informacje odnośnie oceny ofert zostały zawarte w rozdziale XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia 4.2.5.) Wartość części: 130000 PLN Szczegółowe informacje odnośnie oceny ofert zostały zawarte w rozdziale XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia 4.2.5.) Wartość części: 12150 PLN Szczegółowe informacje odnośnie oceny ofert zostały zawarte w rozdziale XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia 4.2.5.) Wartość części: 40000 PLN Szczegółowe informacje odnośnie oceny ofert zostały zawarte w rozdziale XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia 4.2.5.) Wartość części: 17740 PLN Szczegółowe informacje odnośnie oceny ofert zostały zawarte w rozdziale XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 1. Do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 7 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu. 2. Zamawiający nie weryfikuje podstaw wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy. 3. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia. 4. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że: 5. Oferty Wykonawców, którzy nie złożą lub nie uzupełnią oświadczenia o którym mowa w pkt 1 podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c pzp. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp, Zamawiający żąda podmiotowego środka dowodowego w postaci odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji chyba, że Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp dane umożliwiające dostęp do bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, przy pomocy których Zamawiający będzie mógł te środki pozyskać. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. |