Dostawa szkła i sprzętu laboratoryjnego

Dane organizatora AKADEMIA TARNOWSKA
33-100 TARNÓW
ADAMA MICKIEWICZA 8
Tel. 14 631 66 20
Fax. 14 631 66 00
E-mail ans@anstar.edu.pl
WWW anstar.edu.pl/
Województwo małopolskie
Powiat Tarnów
Treść zamówienia K-dzpz/14-ZO/2023 Dostawa szkła i sprzętu laboratoryjnego dla Akademii Tarnowskiej

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia K-dzpz/14-ZO/2023 Dostawa szkła i sprzętu laboratoryjnego dla Akademii TarnowskiejPRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dostawa szkła i sprzętu laboratoryjnego dla Akademii Tarnowskiej Należy wpisać cenę z wiersza „Razem cena brutto” z formularza asortymentowo-cenowego 1 inna
Specyfikacja https://tender-attachments.com/pl-16/pl16-820111.zip
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/820111
Wymagania 1. Cena. Wartość oferty. 100% 2. Formularz asortymentowo-cenowy. Należy załączyć wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1). (Zamawiający wymaga załączenia pliku). – 3. Warunki płatności. Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po każdej dostawie. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 4. Termin realizacji. 14 dni od daty podpisania umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 5. Dodatkowe koszty. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 6. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497). Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 7. Oświadczenie o zapoznaniu się z wymaganiami zapytania ofertowego. Oświadczam, że zapoznaliśmy się z wymaganiami zapytania ofertowego i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. – 8. Oświadczenie o terminie związania ofertą. Oświadczam, że jesteśmy związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”. –
Wymagany termin realizacji zamówienia 14 dni od daty podpisania umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
Miejsce i termin składania ofert AKADEMIA TARNOWSKA
33-100 TARNÓW
ADAMA MICKIEWICZA 8

2023-10-03

Sposób składania ofert Składanie ofert poprzez platformę zakupową. Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą  
Składanie ofert wariantowych/częściowych  
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 100
Uwagi Wymagania i specyfikacja:
Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

UWAGA !
Wykonawca składając ofertę oświadcza, że: Wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
Uwaga! W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO powyższe oświadczenie nie ma zastosowania.
W przypadku pytań:
– merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk ” Wyślij wiadomość do zamawiającego „
– związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 .
tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest pisemne zlecenie.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Kryteria i warunki formalne: 1 – Cena – 100% – Wartość oferty – 2 – Formularz asortymentowo-cenowy – Należy załączyć wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) – 3 – Warunki płatności – Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po każdej dostawie. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 4 – Termin realizacji – 14 dni od daty podpisania umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 5 – Dodatkowe koszty – Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 6 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497). Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 7 – Oświadczenie o zapoznaniu się z wymaganiami zapytania ofertowego – Oświadczam, że zapoznaliśmy się z wymaganiami zapytania ofertowego i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję” – 8 – Oświadczenie o terminie związania ofertą – Oświadczam, że jesteśmy związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

X
Przejdź do treści