Dostawa sprzętu laboratoryjnego

Dane organizatora KAYON SP. Z O.O.
80-231 GDAŃSK
GEN. JÓZEFA FISZERA 14
Województwo pomorskie
Powiat Gdańsk
Treść zamówienia Dostawa sprzętu laboratoryjnego.

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Dostawa sprzętu laboratoryjnego.Powstaje w kontekście projektu
Specyfikacja https://tender-attachments.com/pl-20/pl20-2023-60256-177581.zip
LINK do SIWZ http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/177581
CPV 30.23.72.80, 31.15.80.00, 34.99.90.00, 38.34.20.00, 38.41.00.00, 38.55.20.00
Wymagania Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności: zmiany terminu realizacji, w tym np. modyfikacja dotychczasowego harmonogramu projektu. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku: a) decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, interpretacje lub odpowiedzi instytucji zarządzającej, wyroki sądowe itp.), b) zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w Opisie Zamówienia, c) zaistnienia siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego d) opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, od niego niezależnych; zmiany terminu i zasad płatności: a) w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, m.in. w sytuacja odstąpienia jednostki przekazującej dofinansowanie od dofinansowania projektu. b) zasad i sposobu płatności; zmiany przedmiotu zamówienia: zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty – przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na przedmiot zamówienia. b) zmiana powodująca zwiększenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli do prawidłowego wykonania Zamówienia jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych dotychczas tym Zamówieniem a konieczność ich wykonania powstała na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie: tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego lub zamówienia jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie zamówienia w całości. Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem akceptacji ich przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Zgodnie z zapisami zapytania ofertowego i opisem przedmiotu zamówienia. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Zgodnie z zapisami zapytania ofertowego.
Osoba do kontaktu Paweł Kończal
pawel.konczal@kayon.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Planowany termin podpisania umowy 2023-10
Miejsce i termin składania ofert KAYON SP. Z O.O.
80-231 GDAŃSK
GEN. JÓZEFA FISZERA 14

2023-10-30

Sposób składania ofert Dane adresowe ogłoszeniodawcy: KAYON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, GEN. JÓZEFA FISZERA 14, 80-231 Gdańsk, : ; Osoby do kontaktu: Paweł Kończal, tel.: , e-mail: Godzina: 23:59
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem: 2023-10-23 – data publikacji, 2023-10-30 – termin składania ofert, 2023-10 – planowany termin podpisania umowy
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena (c): – 70% – waga kryterium – 70 pkt. ocena oferty w zakresie przedstawionego wyżej kryterium „cena (c)” zostanie dokonana wg wzoru: wartość punktowa (w) = cena oferty najkorzystniejszej (z najniższą ceną) spośród nieodrzuconych ofert (cmin)/cena badanej oferty (cbad)x70 (waga). krótszy czas dostawy (t): – 30% – waga kryterium – 30 pkt. w zakresie wymienionego powyżej kryterium – krótszy czas dostawy (t) wykonawcy zostanie przyznana punktacją w następujący sposób: – czas dostawy do 60 dni – 30 pkt. – czas dostawy do 90 dni – 15 pkt. – czas dostawy do 120 dni – 5 pkt.
Uwagi Powstaje w kontekście projektu

Zamówienia uzupełniające
null
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności: zmiany terminu realizacji, w tym np. modyfikacja dotychczasowego harmonogramu projektu. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku: a) decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, interpretacje lub odpowiedzi instytucji zarządzającej, wyroki sądowe itp.), b) zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w Opisie Zamówienia, c) zaistnienia siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego d) opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, od niego niezależnych; zmiany terminu i zasad płatności: a) w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, m.in. w sytuacja odstąpienia jednostki przekazującej dofinansowanie od dofinansowania projektu. b) zasad i sposobu płatności; zmiany przedmiotu zamówienia: zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty – przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na przedmiot zamówienia. b) zmiana powodująca zwiększenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli do prawidłowego wykonania Zamówienia jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych dotychczas tym Zamówieniem a konieczność ich wykonania powstała na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie: tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego lub zamówienia jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie zamówienia w całości. Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem akceptacji ich przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Opis
Dostawa sprzętu laboratoryjnego.

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

X
Przejdź do treści