Opis zamówienia |
Dostawa spektometru FTIR do Muzeum Gdańska1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Spektometru FTIR przystosowanego do pracy techniką ATR oraz DRIFT wyposażonego w bibliotekę widm bursztynowych do siedziby Zamawiającego. 2. Dostarczany sprzęt musi być nowy i nieużywany oraz pochodzić z aktualnych linii produktowych.3. Sprzęt nie może być wyprodukowany wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy.4. Dokumentacja i instrukcje użytkownika w języku polskim muszą być dostarczone wraz ze sprzętem.5. Dostarczony sprzęt powinien posiadać Certyfikat CE 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją techniczną zawarto w Załączniku nr 1 SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia.7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy je rozumieć jako przykładowe, służące ustaleniu standardu produktu, a wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.8. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.9. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności produktu stanowią minimalne parametry i/lub wymagania techniczne, jakościowe, użytkowe, funkcjonalne, fizykochemiczne i eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 SWZ.10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.12. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji.13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:Uzasadnienie:Podział zamówienia na części jest niemożliwy: zamówienie obejmuje dostawę jednego spektometru.14. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.16. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.17. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych.18. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.20. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.21. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.22. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 95 Pzp.23. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.24. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podanie nazw ewentualnych podwykonawców (o ile są znani na tym etapie).25. Termin wykonania zamówienia w terminie 5 tygodni od dnia podpisania umowy. NZP.26.12.2022(ZP-TP/11) |
Uwagi |
2022/BZP 00450111/01
Dostawy
Dostawa spektometru FTIR do Muzeum Gdańska
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000283392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 46/47
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 – Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 5733128
1.5.8.) Numer faksu: 58 5733128 wew. 0
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@muzeumgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgdansk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa spektometru FTIR do Muzeum Gdańska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4fad404-69a9-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033352/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawę spektometru FTIR do Muzeum Gdańska
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_gdansk
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_gdansk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Gdańska z siedzibą: 80-831 Gdańsk, ul. Długa 46/47, z którą można
się kontaktować pisemnie, na adres siedziby, przez adres e-mail: kancelaria@muzuemgdansk.pl
▪ z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się pisemnie na adres podany w punkcie 1 lub poprzez adres email:
abi@muzeumgdansk.pl;
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa PZP”;
▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
▪ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
▪ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetw
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZP.26.12.2022(ZP-TP/11)
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 330000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Spektometru FTIR przystosowanego do pracy techniką ATR oraz DRIFT wyposażonego w bibliotekę widm bursztynowych do siedziby Zamawiającego.
2. Dostarczany sprzęt musi być nowy i nieużywany oraz pochodzić z aktualnych linii produktowych.
3. Sprzęt nie może być wyprodukowany wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy.
4. Dokumentacja i instrukcje użytkownika w języku polskim muszą być dostarczone wraz ze sprzętem.
5. Dostarczony sprzęt powinien posiadać Certyfikat CE
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją techniczną zawarto w Załączniku nr 1 SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy je rozumieć jako przykładowe, służące ustaleniu standardu produktu, a wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
8. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
9. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności produktu stanowią minimalne parametry i/lub wymagania techniczne, jakościowe, użytkowe, funkcjonalne, fizykochemiczne i eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 SWZ.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:
Uzasadnienie:
Podział zamówienia na części jest niemożliwy: zamówienie obejmuje dostawę jednego spektometru.
14. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
16. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
17. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych.
18. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp.
19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
20. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
21. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
22. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 95 Pzp.
23. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
24. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podanie nazw ewentualnych podwykonawców (o ile są znani na tym etapie).
25. Termin wykonania zamówienia w terminie 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38433000-9 – Spektrometry
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy ocenie ofert będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty – 100%
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną spełniająca wymagania zawarte w SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanej dostawy z wymaganymi cechami w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć opis charakterystyki zaoferowanych urządzeń umożliwiający Zamawiającemu weryfikację czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania minimalne, zawierający również nazwę producenta i modelu, odnoszące się do wymagań określonych we wzorze dokumentu stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty. w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikację czy oferowane urządzenie jest zgodne z minimalnymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego,
2. Wykonawca zobowiązany jest podać przy każdym parametrze wskazanym we wzorze dokumentu stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty informację czy dany parametr jest spełniony wraz z podaniem konkretnej wartość parametru, jaki zaoferowane urządzenie posiada (jeśli dotyczy). Wykonawca składa przedmiotowy środek dowodowy wraz z ofertą.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości późniejszego złożenia lub uzupełnienia dokument wymienionego w ust. 1.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_gdansk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-30 |