DOSTAWA PODŁÓŻ MIKROBIOLOGICZNYCH

Dane organizatora WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SZCZECINIE
70-632 SZCZECIN
SPEDYTORSKA 6/7
Tel. 91 462 40 60
E-mail damian.redlinski@sanepid.gov.pl
WWW www.gov.pl/web/wsse-szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Powiat Szczecin
Treść zamówienia DOSTAWA PODŁÓŻ MIKROBIOLOGICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2024

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia DOSTAWA PODŁÓŻ MIKROBIOLOGICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2024Część 1: PAKIET 1 – PODŁOŻA MIKROBIOLOGICZNE SYPKIE (małe gramatury) Część 2: PAKIET 2 – PODŁOŻA MIKROBIOLOGICZNE SYPKIE (500g) Część 3: PAKIET 3 – SUPLEMENTY DO PODŁÓŻ Część 4: PAKIET 4 – GOTOWE PODŁOŻA MIKROBIOLOGICZNE NA PŁYTKACH Część 5: PAKIET 5 – PODŁOŻE CHROMOGENNE DO SALMONELLA Część 6: PAKIET 6 – GOTOWE PODŁOŻA MIKROBIOLOGICZNE PŁYNNE (PROBÓWKI, BUTELKI, WORKI) Część 7: PAKIET 7 – PODŁOŻA GOTOWE NA PŁYTKACH I W BUTELKACH DO BADAŃ KOSMETYKÓW Część 8: PAKIET 8 – WYMAZÓWKI DO POBIERANIA PRÓBEK Część 9: PAKIET 9 – PODŁOŻE TRANSPORTOWE DO WIRUSÓW ODDECHOWYCH Z WYMAZÓWKAMI Część 10: PAKIET 10 – TESTY DO METOD ZMINIATURYZOWANYCH Część 11: PAKIET 11 – SZCZEPY WZORCOWE Część 12: PAKIET 12 – ILOŚCIOWE CRM A.272.1.2024
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1704977639356
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/869720
CPV 24.95.60.00, 33.69.65.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: przedmiotowe środki dowodowe: a) opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 6 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności); W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty. b) próbka, która jest formą potwierdzenia zgodności oferowanego produktu przez wykonawcę z wymaganiami zamawiającego. Wymagania dotyczące ilości oraz rodzaju zostały określone w załączniku nr 1b SWZ (w pakiecie, w kolumnie UWAGI). Z uwagi na wymóg przedstawienia próbki w postaci modelu fizycznego (PAKIET NR 6, poz.126) w tym zakresie wyłączona jest komunikacja elektroniczna, próbkę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.) na adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie, ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin z dopiskiem „Próbka do przetargu nr A.272.1.2024”osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy, jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 ustawy. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę: 1) formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ; 2)formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy – opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ; 3) dodatkowo: formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy- opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ w wersji edytowalnej, w pliku Excel jako dokument pomocniczy dla Zamawiającego. Brak załączonego przez Wykonawcę formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego w wersji edytowalnej lub nie podpisanie tego załącznika nie skutkuje brakiem złożonej oferty. 4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1a do SWZ (formularz ofertowy) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 5) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 3; 6) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ; 7) przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z zapisami SWZ Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty. 3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika. 4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3. 5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SZCZECINIE, ul. ul. Spedytorska 6/7, 70-632, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo PL, e-mail administracja.wsse.szczecin@sanepid.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): https://www.gov.pl/web/wsse-szczecin
Wymagany termin realizacji zamówienia do 2024-12-16
Miejsce i termin składania ofert WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SZCZECINIE
70-632 SZCZECIN
SPEDYTORSKA 6/7

2024-01-19

Sposób składania ofert https://platformazakupowa.pl/pn/wsse_szczecin Godzina: 08:15
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą do 2024-02-17
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie część 1: cena 100
część 2: cena 100
część 3: cena 100
część 4: cena 100
część 5: cena 100
część 6: cena 100
część 7: cena 100
część 8: cena 100
część 9: cena 100
część 10: cena 100
część 11: cena 100
część 12: cena 100
Uwagi 2024/BZP 00028937/01

Dostawy
DOSTAWA PODŁÓŻ MIKROBIOLOGICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2024
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SZCZECINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: WSSE Szczecin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spedytorska 6/7
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-632
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 – Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja.wsse.szczecin@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-szczecin
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – organ władzy publicznej – organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PODŁÓŻ MIKROBIOLOGICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ebbd309-a96e-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001119/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWA PODŁÓŻ MIKROBIOLOGICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/wsse_szczecin
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wsse_szczecin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami,
w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na elektronicznej platformie „Open Nexus” pod adresem https://platformazakupowa.pl (zwana dalej „Platformą”) i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule. Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę.
Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Wymagania techniczne: dokumenty wymagane przez zamawiającego opisane w SWZ lub ogłoszeniu o zamówieniu, winny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio: .xml, .pdf, .doc, .docx, .xls lub .xlsx.
Wymagania sprzętowe dla wykonawcy: przeglądarka internetowa Internet Explorer 11 lub Firefoxver. 46 i późniejsze lub Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze.
W celu złożenia oferty wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. dostępnym na stronie Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin i postępować zgodnie z instrukcją zawartą w nim.
Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert (ewentualna zmiana oferty odbywa się poprzez jej wycofanie oraz złożenie nowej oferty
– z uwagi na zaszyfrowanie plików oferty brak jest możliwości edycji złożonej oferty).
Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.
Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych katalogów.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem przycisku Wyślij wiadomość jako załączniki.
Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczące komunikatów w sytuacji, gdy zamawiający opublikuje informacje publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną prywatną korespondencją.
Warunkiem otrzymania powiadomień systemowych, o których mowa wyżej jest wcześniejsze poinformowanie przez zamawiającego o postępowaniu, złożenie oferty lub wniosku jak i wystosowanie wiadomości przez wykonawcę w obrębie postępowania, na którą otrzyma odpowiedź.
Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem zaleca się posługiwanie nazwą postępowania lub numerem referencyjnym postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:
1) administratorem a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych
z niniejszym postępowaniem jest Zachodniopomorski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Szczecinie – Dyrektor Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Szczecinie,
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: e-mail: iod.wsse.szczecin@sanepid.gov.pl
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,
4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy),
5) ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:
– przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata;
– do czasu zakończenia postępowania i upłynięciu właściwego dla tego postępowania czasu przypisanego kategorią archiwalną określoną w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14,poz. 67)
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego,
z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
9) osobie fizycznej, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz
z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie ww. informacji, w sytuacji, gdy wykonawca odpowiednio nie wydzieli tych informacji i odpowiednio ich nie oznaczy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy.
Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej „RODO”, w celu umożliwienia korzystania za środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do upływu terminu na ich wniesienie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.272.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 496852,91 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 1 – PODŁOŻA MIKROBIOLOGICZNE SYPKIE (małe gramatury)

4.2.6.) Główny kod CPV: 24956000-0 – Peptony i substancje białkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert
Cena – waga kryterium 100%.

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:

najniższa cena ofertowa
C = ———————————————————- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym za dany pakiet. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 punktów.

2. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów, czyli głównych cech i parametrów przedmiotu zamówienia składających się na przedmiot zamówienia. W związku z powyższym kryterium ceny 100% jest w pełni uzasadnione.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w każdej części (pakiecie) odrębnie.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 2 – PODŁOŻA MIKROBIOLOGICZNE SYPKIE (500g)

4.2.6.) Główny kod CPV: 24956000-0 – Peptony i substancje białkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert
Cena – waga kryterium 100%.

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:

najniższa cena ofertowa
C = ———————————————————- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym za dany pakiet. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 punktów.

2. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów, czyli głównych cech i parametrów przedmiotu zamówienia składających się na przedmiot zamówienia. W związku z powyższym kryterium ceny 100% jest w pełni uzasadnione.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w każdej części (pakiecie) odrębnie.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 3 – SUPLEMENTY DO PODŁÓŻ

4.2.6.) Główny kod CPV: 24956000-0 – Peptony i substancje białkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert
Cena – waga kryterium 100%.

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:

najniższa cena ofertowa
C = ———————————————————- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym za dany pakiet. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 punktów.

2. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów, czyli głównych cech i parametrów przedmiotu zamówienia składających się na przedmiot zamówienia. W związku z powyższym kryterium ceny 100% jest w pełni uzasadnione.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w każdej części (pakiecie) odrębnie.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 4 – GOTOWE PODŁOŻA MIKROBIOLOGICZNE NA PŁYTKACH

4.2.6.) Główny kod CPV: 24956000-0 – Peptony i substancje białkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert
Cena – waga kryterium 100%.

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:

najniższa cena ofertowa
C = ———————————————————- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym za dany pakiet. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 punktów.

2. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów, czyli głównych cech i parametrów przedmiotu zamówienia składających się na przedmiot zamówienia. W związku z powyższym kryterium ceny 100% jest w pełni uzasadnione.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w każdej części (pakiecie) odrębnie.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 5 – PODŁOŻE CHROMOGENNE DO SALMONELLA

4.2.6.) Główny kod CPV: 24956000-0 – Peptony i substancje białkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert
Cena – waga kryterium 100%.

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:

najniższa cena ofertowa
C = ———————————————————- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym za dany pakiet. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 punktów.

2. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów, czyli głównych cech i parametrów przedmiotu zamówienia składających się na przedmiot zamówienia. W związku z powyższym kryterium ceny 100% jest w pełni uzasadnione.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w każdej części (pakiecie) odrębnie.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 6 – GOTOWE PODŁOŻA MIKROBIOLOGICZNE PŁYNNE (PROBÓWKI, BUTELKI, WORKI)

4.2.6.) Główny kod CPV: 24956000-0 – Peptony i substancje białkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert
Cena – waga kryterium 100%.

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:

najniższa cena ofertowa
C = ———————————————————- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym za dany pakiet. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 punktów.

2. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów, czyli głównych cech i parametrów przedmiotu zamówienia składających się na przedmiot zamówienia. W związku z powyższym kryterium ceny 100% jest w pełni uzasadnione.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w każdej części (pakiecie) odrębnie.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 7 – PODŁOŻA GOTOWE NA PŁYTKACH I W BUTELKACH DO BADAŃ KOSMETYKÓW

4.2.6.) Główny kod CPV: 24956000-0 – Peptony i substancje białkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert
Cena – waga kryterium 100%.

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:

najniższa cena ofertowa
C = ———————————————————- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym za dany pakiet. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 punktów.

2. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów, czyli głównych cech i parametrów przedmiotu zamówienia składających się na przedmiot zamówienia. W związku z powyższym kryterium ceny 100% jest w pełni uzasadnione.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w każdej części (pakiecie) odrębnie.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 8 – WYMAZÓWKI DO POBIERANIA PRÓBEK

4.2.6.) Główny kod CPV: 24956000-0 – Peptony i substancje białkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert
Cena – waga kryterium 100%.

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:

najniższa cena ofertowa
C = ———————————————————- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym za dany pakiet. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 punktów.

2. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów, czyli głównych cech i parametrów przedmiotu zamówienia składających się na przedmiot zamówienia. W związku z powyższym kryterium ceny 100% jest w pełni uzasadnione.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w każdej części (pakiecie) odrębnie.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 9 – PODŁOŻE TRANSPORTOWE DO WIRUSÓW ODDECHOWYCH Z WYMAZÓWKAMI

4.2.6.) Główny kod CPV: 24956000-0 – Peptony i substancje białkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert
Cena – waga kryterium 100%.

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:

najniższa cena ofertowa
C = ———————————————————- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym za dany pakiet. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 punktów.

2. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów, czyli głównych cech i parametrów przedmiotu zamówienia składających się na przedmiot zamówienia. W związku z powyższym kryterium ceny 100% jest w pełni uzasadnione.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w każdej części (pakiecie) odrębnie.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 10 – TESTY DO METOD ZMINIATURYZOWANYCH

4.2.6.) Główny kod CPV: 24956000-0 – Peptony i substancje białkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert
Cena – waga kryterium 100%.

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:

najniższa cena ofertowa
C = ———————————————————- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym za dany pakiet. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 punktów.

2. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów, czyli głównych cech i parametrów przedmiotu zamówienia składających się na przedmiot zamówienia. W związku z powyższym kryterium ceny 100% jest w pełni uzasadnione.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w każdej części (pakiecie) odrębnie.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 11 – SZCZEPY WZORCOWE

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 – Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert
Cena – waga kryterium 100%.

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:

najniższa cena ofertowa
C = ———————————————————- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym za dany pakiet. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 punktów.

2. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów, czyli głównych cech i parametrów przedmiotu zamówienia składających się na przedmiot zamówienia. W związku z powyższym kryterium ceny 100% jest w pełni uzasadnione.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w każdej części (pakiecie) odrębnie.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 12 – ILOŚCIOWE CRM

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 – Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert
Cena – waga kryterium 100%.

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:

najniższa cena ofertowa
C = ———————————————————- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym za dany pakiet. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 punktów.

2. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów, czyli głównych cech i parametrów przedmiotu zamówienia składających się na przedmiot zamówienia. W związku z powyższym kryterium ceny 100% jest w pełni uzasadnione.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w każdej części (pakiecie) odrębnie.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: przedmiotowe środki dowodowe:
a) opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie
(w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 6 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności);
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.
b) próbka, która jest formą potwierdzenia zgodności oferowanego produktu przez wykonawcę z wymaganiami zamawiającego. Wymagania dotyczące ilości oraz rodzaju zostały określone w załączniku nr 1b SWZ (w pakiecie, w kolumnie UWAGI). Z uwagi na wymóg przedstawienia próbki w postaci modelu fizycznego (PAKIET NR 6, poz.126)
w tym zakresie wyłączona jest komunikacja elektroniczna, próbkę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.) na adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie, ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin
z dopiskiem „Próbka do przetargu nr A.272.1.2024”osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy, jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 ustawy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
1) formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ;
2)formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy – opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;
3) dodatkowo: formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy- opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ w wersji edytowalnej, w pliku Excel jako dokument pomocniczy dla Zamawiającego. Brak załączonego przez Wykonawcę formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego w wersji edytowalnej lub nie podpisanie tego załącznika nie skutkuje brakiem złożonej oferty.
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1a do SWZ (formularz ofertowy) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 3;
6) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
7) przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z zapisami SWZ
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
SEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia
i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy wymagają, dla swojej ważności, formy pisemnej i muszą być akceptowane przez obydwie Strony umowy oraz nie mogą naruszać postanowień art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia nieistotnych zmian postanowień umowy.
W szczególności:
1) zmiany ilościowe, w zakresie poszczególnych pozycji formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego, bez możliwości zmian cen jednostkowych i zwiększenia wartości umowy,
2) zmiany nazwy lub oznaczenia przedmiotu umowy, przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości,
3) konieczność zastąpienia przedmiotu umowy produktem równoważnym (tj. o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia), za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, w sytuacji zaprzestania lub czasowego wstrzymania wytwarzania produktu objętego umową pod warunkiem, że produkt równoważny jest tej samej lub wyższej jakości.
4) zmiany sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy, wprowadzonej przez producenta;
5) zmiany liczby opakowań, w przypadku zmiany konfekcjonowania asortymentu;
6) obniżenia przez Wykonawcę cen jednostkowych produktów będących przedmiotem umowy,
7) poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy.
Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia o zmianie, pod rygorem nieważności.
Zmiana pozostałych postanowień umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1 umowy, w następujących przypadkach: zgodnie z wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ ( odesłano do umowy ze względu na ograniczoną liczbę znaków)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 08:15
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wsse_szczecin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE Maksymalne terminy dostaw sukcesywnych, od daty otrzymania zamówienia przez wykonawcę, wynosi:
a) dla pakietów nr 1 – 7, 9, 10 – do 7 dni kalendarzowych.
b) dla pakietu nr 8 – do 14 dni kalendarzowych.
c) dla pakietów nr 11 – 12 – do 21 dni kalendarzowych.

O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 108 oraz 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8) i 10) ustawy a także na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.). W postępowaniu mają także zastosowanie przepisy rozporządzenia Rady Unii Europejskiej z dnia 8 kwietnia 2022 r. (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).

X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij