Dostawa odczynników do badań

Dane organizatora INSTYTUT ROZRODU ZWIERZĄT I BADAŃ ŻYWNOŚCI POLSKIEJ AKADEMII NAUK W OLSZTYNIE
10-748 OLSZTYN
JULIANA TUWIMA 10
Tel. 89 523 46 86
Fax. 89 524 01 24
E-mail instytut@pan.olsztyn.pl
WWW pan.olsztyn.pl
Województwo warmińsko-mazurskie
Powiat Olsztyn
Treść zamówienia Dostawa odczynników do badań na potrzeby IRZiBŻ PAN w Olsztynie

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Dostawa odczynników do badań na potrzeby IRZiBŻ PAN w Olsztynie Numer referencyjny: ZP-PN/d/2023/03/111. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników do prowadzonych badań naukowych w Instytucie Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym– załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający NIE dopuścił w niniejszym postępowaniu składania ofert częściowych ze względu na ten sam rodzaj przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników do prowadzonych badań naukowych w Instytucie Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym– załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający nie dopuścił w niniejszym postępowaniu składania ofert częściowych ze względu na ten sam rodzaj przedmiotu zamówienia. 2. Oferowane odczynniki muszą spełniać wymagania określone w formularzu cenowym- załączniku nr 7 do SWZ. Oferowane odczynniki muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP lub UE. 3. Termin udzielonej gwarancji na produkty nie może być krótszy niż 75% terminu standardowo oferowanego przez producenta, licząc od dnia jego dostawy. Procedura sprawdzania i potwierdzania zgodności dostarczonego zamówienia oraz sposób zgłaszania reklamacji zgodny z zapisami w załączniku nr 3 – projektowanych postanowieniach umowy. 4. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. Termin dostawy cząstkowej: maksymalnie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego 5. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE: A. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył karty charakterystyki oferowanych materiałów i/lub specyfikację jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne potwierdzające, że zaoferowane produkty spełniają wszystkie wymogi Zamawiającego wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. B. Karty charakterystyki Wykonawca składa wraz z ofertą. Dokumenty wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. C. Jeżeli Wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=ezamowienia.gov.pl_1680162401974
LINK do SIWZ http://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03e3aec3-ce03-11ed-9355-06954b8c6cb9
CPV 33.69.65.00
Wymagania III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności za dostarczony przedmiot zamówienia, w terminie do 30 dni od daty złożenia zamawiającemu oryginału prawidłowo wystawionej faktury VAT,dostarczonej do siedziby zamawiającego lub na platformę elektronicznego fakturowania lub adres e-mail:faktury@pan.olsztyn.pl2. Projektowane postanowienia umowy zawiera załącznik nr 3 do SWZ. W § 10 wpisano, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, możliwość dokonania zmian zawartej umowy bez przeprowadzania nowego postępowania w sprawie zamówienia publicznego.3. Zamawiający NIE przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia.4. Zamawiający NIE przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie 001289340 ul. Bydgoska 5 Olsztyn 10-243 Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie, ul. Bydgoska 5, 10-243 Olsztyn +48 895393167 e.piorkowska@pan.olsztyn.pl http://www.pan.olsztyn.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12
Miejsce i termin składania ofert INSTYTUT ROZRODU ZWIERZĄT I BADAŃ ŻYWNOŚCI POLSKIEJ AKADEMII NAUK W OLSZTYNIE
10-748 OLSZTYN
JULIANA TUWIMA 10

2023-04-27

Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 25/07/2023
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi 2023/S 063-188029
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie
Krajowy numer identyfikacyjny: 001289340
Adres pocztowy: ul. Bydgoska 5
Miejscowość: Olsztyn
Kod NUTS:
PL622 Olsztyński
Kod pocztowy: 10-243
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie, ul. Bydgoska 5, 10-243 Olsztyn
E-mail:
e.piorkowska@pan.olsztyn.pl
Tel.: +48 895393167
Adresy internetowe:
Główny adres:
http://www.pan.olsztyn.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Państwowa Jednostka Naukowa

I.5) Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Badania naukowe

Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dostawa odczynników do badań na potrzeby IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Numer referencyjny: ZP-PN/d/2023/03/11

II.1.2) Główny kod CPV
33696500 Odczynniki laboratoryjne

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników do prowadzonych badań naukowych w Instytucie Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym– załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający NIE dopuścił w niniejszym postępowaniu składania ofert częściowych ze względu na ten sam rodzaj przedmiotu zamówienia

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 85 523.29 PLN

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL622 Olsztyński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Instytut Rozrodu Zwierząt i Badan Żywności PAN w Olsztynie, ul. Tuwima 10, 10-748 Olsztyn

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników do prowadzonych badań naukowych w Instytucie Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym– załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający NIE dopuścił w niniejszym postępowaniu składania ofert częściowych ze względu na ten sam rodzaj przedmiotu zamówienia.
2. Oferowane odczynniki muszą spełniać wymagania określone w formularzu cenowym- załączniku nr 7 do SWZ. Oferowane odczynniki muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP lub UE.
3. Termin udzielonej gwarancji na produkty NIE może być krótszy niż 75% terminu standardowo oferowanego przez producenta, licząc od dnia jego dostawy. Procedura sprawdzania i potwierdzania zgodności dostarczonego zamówienia oraz sposób zgłaszania reklamacji zgodny z zapisami w załączniku nr 3 – projektowanych postanowieniach umowy.
4. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. Termin dostawy cząstkowej: maksymalnie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
5. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE:
A. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył karty charakterystyki oferowanych materiałów i/lub specyfikację jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne potwierdzające, że zaoferowane produkty spełniają wszystkie wymogi Zamawiającego wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
B. Karty charakterystyki Wykonawca składa wraz z ofertą.
Dokumenty wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej NIE został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
C. Jeżeli Wykonawca NIE złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one NIEkompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: TAK
Opis opcji:
3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp ustanowił opcję. Wykonawca w cenie oferty uwzględni również opcję. Zamawiający w okresie realizacji umowy może wykorzystać opcję, ale zobowiązuje się do zamówienia podstawowego w 50% wartości wskazanych w ofercie Wykonawcy specjalistycznych odczynników laboratoryjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju w formularzu ofertowym a TAKże ograniczenia przedmiotu umowy. Prawo opcji realizowane będzie na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności za dostarczony przedmiot zamówienia, w terminie do 30 dni od daty złożenia zamawiającemu oryginału prawidłowo wystawionej faktury VAT,dostarczonej do siedziby zamawiającego lub na platformę elektronicznego fakturowania lub adres e-mail:
faktury@pan.olsztyn.pl
2. Projektowane postanowienia umowy zawiera załącznik nr 3 do SWZ. W § 10 wpisano, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, możliwość dokonania zmian zawartej umowy bez przeprowadzania nowego postępowania w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający NIE przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia.
4. Zamawiający NIE przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 27/04/2023
Czas lokalny: 12:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 25/07/2023

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 27/04/2023
Czas lokalny: 12:30
Miejsce:
Otwarcie nastąpi za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert oraz kwalifikacji podmiotowej wykonawców na podstawie art. 139 ustawy Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu jednej z okoliczności wskazanych w rozdz. VII SWZ.
3. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 oraz formularza cenowego – załącznik nr 7do SWZ. Ofertę składa się pod rygorem NIEważności w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Szczegółowy sposób przygotowania oferty zawiera rozdz. XII SWZ.
4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń oraz podmiotowych środków dowodowych:
1) Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z 06.01.2016, str. 16),
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 oraz 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP,
3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
4) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
5) oświadczenia, że Wykonawca NIE podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835) oraz NIE podlega zakazowi udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych na podstawie artykułu 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) Nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L 229 z 31.07.2014, str. 1, z późn. zm.). Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegółowe informacje dotyczące składania dokumentów zawierają rozdz. VIIa i IX SWZ.
5. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawiera rozdz. VIIa pkt 5 SWZ.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia oraz poczty elektronicznej e-mail.
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.p

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 1A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują̨ Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść́ szkodę̨ w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje na:
1) NIEzgodną z przepisami ustawy czynność́ Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.
3. Odwołanie wnosi się̨ do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się:
a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej,
6. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 4 i 5 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, stronom oraz uczestnikom postepowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się̨ do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
8. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 1A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
24/03/2023
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
const toggleMenu = event => {
if (event.target.href) {
document.getElementById(menu-toggle).click();
}
};
mybutton = document.getElementById(“scroll-text”);
window.onscroll = function() {scrollFunction()};
function scrollFunction() {
if (document.body.scrollTop > 23 document.documentElement.scrollTop > 23) {
mybutton.style.display = “block”;
} else {
mybutton.style.display = “none”;
}
}
new Clipboard(.clipboardable);
var permaLinkModal = $(#permaLinkModal);
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
063
2023
Następna aktualizacja:
30/03/2023
 Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
 Zaloguj się
lub 
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Relacje z Wielką Brytanią
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE 
ESPD
European Single Procurement Document

X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij