Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego

Dane organizatora TARNOBRZESKIE WODOCIĄGI SP. Z O.O.
39-400 TARNOBRZEG
WIŚLNA 1
Tel. 15 823 22 95
Fax. 15 823 31 24
E-mail biuro@wodociagi.tarnobrzeg.pl
WWW bip-wodociagi.tarnobrzeg.pl
Województwo podkarpackie
Powiat Tarnobrzeg
Treść zamówienia dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego dla potrzeb dwóch pracowni badań należących do Laborator…

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego dla potrzeb dwóch pracowni badań należących do Laboratorium Wody i Ścieków Tarnobrzeskich Wodociągów Sp. z o.o
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip-wodociagi.tarnobrzeg.pl_1702382747406
LINK do SIWZ http://bip-wodociagi.tarnobrzeg.pl/public/?id=227450
Osoba do kontaktu W sprawach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia: Agnieszka Bednarz, kierownik Laboratorium Wody i Ścieków, tel. 15 8232295 wew. 31, 517919272, W sprawach procedur przetargowych:, Wojciech Lipiec – tel: 15 8232295 w. 32
Wymagany termin realizacji zamówienia 01.01.2024 roku – 31.12.2024 roku.
Miejsce i termin składania ofert TARNOBRZESKIE WODOCIĄGI SP. Z O.O.
39-400 TARNOBRZEG
WIŚLNA 1

2023-12-21

Sposób składania ofert TARNOBRZESKIE WODOCIĄGI SP. Z O.O., WIŚLNA 1, 39-400 TARNOBRZEG Godzina: 14:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą  
Składanie ofert wariantowych/częściowych  
Uwagi TARNOBRZESKIE WODOCIĄGI
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
39-400 Tarnobrzeg, ul. Wiślna 1
centrala: tel. 15 823 22 95,15 823 22 03
sekretariat: tel. 15 823 22 26
e-mail: biuro@wodociagi.tarnobrzeg.pl
www.wodociagi.tarnobrzeg.pl
ZnalcFZU/ 4^ 4/I /2023
Tarnobrzeg, 07.12.2023 roku
Zapytanie ofertowe
dla postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę odczynników laboratoryjnych
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZO-34-23
Zatwierdzam,
WICEI l /
(ii o ił i k c ’ J&j k’ ■’
Do czynności podejmowanych przez zamawiającego i wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do umowy w sprawie zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.), jeżeli przepisy niniejszego Zapytania ofertowego nie stanowią inaczej.
1) Nazwa (firma) i adres Zamawiającego: Tarnobrzeskie Wodociągi Sp. z o.o. ul. Wiślna 1 39-400 Tarnobrzeg
2) Wykonawca: Osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie niniejszego zamówienia.
3) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której dostępne jest zapytanie ofertowe oraz dokumentacja dotycząca niniejszego postępowania: http://bip-wodociagi.tarnobrzeg.pl zakładka Przetargi
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego dla potrzeb dwóch pracowni badań należących do Laboratorium Wody i Ścieków Tarnobrzeskich Wodociągów Sp. z o.o. tj.:
ZO-34-23 Zapytanie ofertowe
Strona 1 z 5
Sąd Rejonowy w Rzeszowie – KRS – RP Nr 0000112520 • Kapitał zakładowy 61097 000 • Regon 830337895 • NIP 867-00-03-252 • BDO 000146834 Bank Pekao SA 1/0 Tarnobrzeg 62 1240 2744 1111 0000 3990 9143
1.1 Pracowni Badania Wody i Bakteriologii zlokalizowanej przy Wydziale Uzdatniania Wody w Stalach 365 Gmina Grębów;
1.2 Pracowni Badania Ścieków zlokalizowanej przy Wydziale Oczyszczania Ścieków w Tarnobrzegu Osiedle Zakrzów ul. Podwale 3
zgodnie z oddzielnymi dla poszczególnych pracowni wykazami ujętymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Szczegóły dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy w sprawie zamówienia stanowiącym Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
2.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia, zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego;
2.3. Posiadają zdolność techniczno-organizacyjną niezbędną do realizacji przedmiotowego zamówienia, zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego;
2.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
2.5. Spełniają warunki zawarte w Zapytaniu Ofertowym.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 2 Wykonawcy zobowiązani są do złożenia (podpisania) Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
Wymagania dotyczące wadium:
4. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy zabezpieczenia oferty wadium.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
5. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwane dalej korespondencją) zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub w formie elektronicznej. Adres poczty elektronicznej (e-mail) Zamawiającego – biuro@wodociagi.tarnobrzeg.pl
7. Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami w imieniu zamawiającego są:
8. W sprawach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia: Agnieszka Bednarz, kierownik Laboratorium Wody i Ścieków, tel. 15 8232295 wew. 31, 517919272
9. W sprawach procedur przetargowych: Wojciech Lipiec – tel: 15 8232295 w. 32
Wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego
10. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
11. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania ofert lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
ZO-34-23 Zapytanie ofertowe
Strona 2 z 5
12. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
13. Treść wniosku wraz z wyjaśnieniami Zamawiający, bez ujawniania źródła zapytań, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Opis sposobu przygotowania oferty:
14. Ofertę należy sporządzić wg wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
15. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
16. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy.
17. Dokumenty i oświadczenia wymagane przez zamawiającego mogą być przedstawione tylko w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zawartość oferty:
18. Kompletna oferta musi zawierać:
18.1. Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego;
18.2. Formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego;
18.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego,
18.4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
18.5. stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
18.6. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
Miejsce, termin i sposób złożenia oferty:
19. Ofertę należy złożyć w sekretariacie siedziby Zamawiającego w Tarnobrzegu, ul. Wiślna 1, 39-400 Tarnobrzeg, lub przesłać na adres siedziby w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.12.2023 roku godzina 14.00
20. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco:
Tarnobrzeskie Wodociągi Sp. z o.o.
39-400 Tarnobrzeg, ul. Wiślna 1
OFERTA na dostawę odczynników laboratoryjnych (nie otwierać przed datą: 21.12.2023 roku godz. 14.15).
21. Na kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
22. jeżeli koperta nie została zaklejona i oznakowana zgodnie z powyższymi wymaganiami, Zamawiający nie przyjmie odpowiedzialności za nie dotarcie przesyłki do odbiorcy czy za przedwczesne otwarcie oferty.
ZO-34-23 Zapytanie ofertowe
Strona 3 z 5
Miejsce i termin otwarcia ofert:
23. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Tarnobrzegu, ul. Wiślna 1, w dniu: 21.12.2023 roku o godz. 14.15
24. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert
Termin związania ofertą:
25. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Kryteria oceny ofert:
26. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – waga kryterium 100%
27. W tym kryterium zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższą cenę.
28. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który po spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym zaoferował najniższą cenę.
Opis sposobu obliczania ceny oferty:
29. Cenę oferty należy określić wypełniając Formularza ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
30. Cena w Formularzu ofertowym powinna być określona zgodnie z cenami wskazanymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
31. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
32. Zaoferowana cena dotyczy całego przedmiotu zamówienia.
33. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
34. Cena oferty obejmująca podatek VAT musi być wyrażona w złotych w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (setne części złotego).
35. Do porównania ofert zamawiający przyjmie cenę brutto zawierającą podatek od towarów i usług (VAT).
Termin realizacji zamówienia:
36. Oczekiwany termin realizacji zamówienia: 01.01.2024 roku – 31.12.2024 roku.
Termin zawarcia umowy:
37. 0 wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została wybrana wskazując jednocześnie miejsce i termin podpisania umowy.
38. Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 4 do Zapytania
ofertowego.
39. Nie podpisanie umowy w terminie, uważane będzie za uchylenie się od jej podpisania, co skutkuje
wyborem innego Wykonawcy.
Przesłanki unieważnienia postępowania:
40. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
40.1. nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu
40.2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
ZO-34-23 Zapytanie ofertowe
Strona 4 z 5
40.3. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie
zamówienia
41. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
42. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy:
42.1. ubiegali się o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie faktyczne – w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert,
42.2. złożyli oferty podając uzasadnienie faktyczne – w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert,
– umieszczając informacje o unieważnieniu postępowania na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Załączniki do Zapytania ofertowego:
1. Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – wzór Formularza ofertowego
2. Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego – wzór Formularza cenowego
3. Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego – wzór Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
4. Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego – wzór umowy
ZO-34-23 Zapytanie ofertowe
X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij