Dostawa narzędzi laboratoryjnych wg specyfikacji

Dane organizatora POLITECHNIKA ŚWIĘTOKRZYSKA W KIELCACH
25-314 KIELCE
AL. TYSIĄCLECIA PAŃSTWA POLSKIEGO 7
Tel. 41 342 44 44
E-mail media@tu.kielce.pl
WWW www.tu.kielce.pl
Województwo świętokrzyskie
Powiat Kielce
Treść zamówienia Dostawa narzędzi laboratoryjnych wg specyfikacji:
1. Doświetlacz LED
Wymagania:
• Ilość LED: min. 60;
• Kąt: 45 stopni;
• Zewnętrzna średnic…

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Dostawa narzędzi laboratoryjnych wg specyfikacji:1. Doświetlacz LEDWymagania:• Ilość LED: min. 60;• Kąt: 45 stopni;• Zewnętrzna średnica: max. 95 mm;• Wewnętrzna średnica: max. 60 mm;• Wysokość: max. 30 mm;• Moc: ^5 W;• Napięcie wejściowe: zakres 110 – 265 V;• Napięcie wyjściowe: DC13V;• Skala jasności: 0 – 100%;• Odległość robocza: 50 – 200 mm.2. 2 komplety urządzeń umożliwiających łączność radiowąWymagania:• Praca w standardzie PMR-446;• Regulacja siły głosu;• Wybór 93 kanałów;• Nadawanie i odbiór;• Blokada szumów squelch;• Blokada klawiatury;• CTCSS 38 tone;• DCS 83 kody;• Możliwość włączania nadawania głosem bez potrzeby naciskania przycisku;• Funkcja cyklicznego przeszukiwania kanałów;• Funkcja wywołanie;• Podświetlenie wyświetlacza.3. Obrazowy rejestratorWymagania:• Min. rozdzielczość sensora: 1/2.33 48M Pixels CMOS Sensor;• Możliwość obsługi ręcznej / automatycznej ekspozycji / ekspozycji jednym przyciskiem, regulacja kompensacji ekspozycji;• Możliwość obsługi ręcznej / automatycznego balansu bieli / balansu bieli z jednym przyciskiem, czerwony, zielony i niebieski regulowany;• Min. efektywne piksele: 1920x1080p;• Min. częstotliwość wyświetlania klatek: 1080P @ 60fps;• Interfejs obrazu: interfejs 3.0 USB / HDMI;• Możliwość obsługi kart SD;• Min. rozdzielczość wideo: 1920 * 1080 @ 60 FPS (dla HDMI), 1920 * 1080 @ 30 FPS (dla USB);• Mocowanie: typ C/CS;• Min, wyposażenie: kamera, kabel HDMI, kabel USB, pilot, zasilacz.4. Urządzenie do podgrzewania płytekWymagania:• Moc znamionowa 400 W;• Wymiary płyty grzejnej min. 130 x 130 mm;• Płyta grzejna Ceramiczna;• Sonda temperatury Sonda typu K;• Zakres temperatury pracy 50oC-350oC;• Zakres pomiaru temperatury 0-600oC;• Warunki pracy 0-40C;• Stabilizacja temperatury ±1 C.5. Zestaw specjalistycznych narzędzi• 1x Wkrętak płaski 3.5 x 100 mm;• 1x Wkrętak płaski 5.5 x 125 mm;• 1x Wkrętak krzyżowy 80 mm;• 1x Wkrętak krzyżowy 100 mm;• 1x Wkrętak typu slim 80 mm;• 1x Wkrętak typu slim 100 mm;• 1x Wkrętak precyzyjny płaski 1.5 x 40 mm;• 1x Wkrętak precyzyjny płaski 2 x 40 mm;• 1x Wkrętak precyzyjny płaski 2.5 x 50 mm;• 1x Wkrętak precyzyjny płaski 3 x 50 mm;• 1x Wkrętak precyzyjny krzyżowy 40 mm;• 1x Wkrętak krzyżowy 50 mm;• 1x Klucz do szaf sterowniczych kształt krzyżowy 7 mm;• 1x Zestaw kluczy trzpieniowych w uchwycie sześciokątnym z główką kulistą chromowany matowo 10-cz.;• 1x Szczypce do cięcia bocznego;• 1x Szczypce do cięcia bocznego szeroka, ostro zakończona główka bez uskoku;• 1x Szczypce do cięcia bocznego (typu electric);• 1x Szczypce półokrągłe (typu electric) z ostrzem prostym;• 1x Szczypce spiczaste do elektroniki wąska, krótka główka prosty kształt;• 1x Narzędzie wielofunkcyjne do obrabiania kabli do 6 mm2 w blistrze;• 1x Próbnik napięcia jednobiegunowy, 110-250 V płaski przezroczysty, z klipsem do przypinania 3 mm;• 1x Narzędzie do usuwania płaszcza z ostrzem samoobrotowym do kabli o przekroju okrągłym.6. Zasilacz laboratoryjny do pracy ciągłej z wyświetlaczem LEDWymagania:• Do 16 godzin pracy przy pełnym obciążeniu;• Niskie tętnienia i szumy;• Automatyczne przełączanie CV/CC;• Aluminiowy radiator;• Wyświetlacz 4 cyfrowy;• Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe;• Regulacja liniowa: CV 1X10A-4+3mV CC 2X10A-3+3mA;• Regulacja obciążeniowa: CV 1X10A-4+4mV CC 2X10A-3+5mA;• Tętnienie i szumy: CV 1mVrms CC 3mA rms;• Dokładność wyświetlacza: ±(0.5%ww+2cyfry);• Napięcie zasilania: 110 127VAC±10%, 220 240VAC±10%.7. Blat roboczyWymagnia:• Spawany stelaż wykonany z profilu zamkniętego min. 40×40 o grubości min. 2,0 mm i min. 20×40 o grubości min. 1,5 mm;• Stelaż malowany proszkowo wg palety RAL;• Blat wykonany ze sklejki liściastej o grubości 40 mm;• Nogi ze stopkami poziomującymi;• Nośność – minimalne równomierne, statyczne obciążenie blatu min 500 kg;• Minimum 3 lata gwarancji.8. StatywWymagania:• Maksymalny wymiar podstawy – 270×210 mm;• Minimalna wysokość – 500 mm;• Możliwość regulacji wysokości położenia głowicy9. MikroskopWymagania:• Powiększenie: 7X – 45X;• Okular powiększający: WF10X / 20mm;• Obiektyw zmiennoogniskowy: 0,7X – 4,5X;• Pochylenie głowicy: 45 stopni;• Regulacja odległości od oka: 54mm – 76mm;• Odległość robocza: min. 100 mm;• Regulowany zakres podnoszenia;• Min. zawartość zestawu: mikroskop, zestaw narzędzi do montażu, 2x gumowe osłonki okularu mikroskopu, okular, adapter do kamery, obiektyw standardowy, etui do mikroskopu, podstawka z montażem10. Przyrząd do obserwacji i pomiaru przebiegów elektrycznychWymagania:• Typ urządzenia: cyfrowe;• Liczba kanałów: 4;• Pasmo: 100MHz;• Próbkowanie: 1Gsps;• Długość rekordu pamięci: 40Mpts;• Rodzaj użytego wyświetlacza: LCD TFT 8;• Tryby wyzwalania: automatyczny, normalny, pojedynczy;• Wyzwalanie: CAN, I2C, Nth Edge, pulse, RS232/UART, runt, slope, SPI, sygnał video, timeout, warunkiem, zakresem, zbocze narastające, zbocze opadające;• Podstawa czasu: 2n…1ks/dz;• Napięcie wejściowe maks.: 400V;• Rozdzielczość pionowa; 14bit;• Sprzężenie wejścia: AC, DC, GND;• Czas narastania: ^3,5ns;• Impedancja wejściowa: 1MQ/15pF;• Czułość wejściowa: 1mV/dz…10V/dz;• Funkcje dodatkowe: licznik częstotliwości;• Wersja wtyku: EU;• Pamięć pomiarów: 100;• Złącze: VGA + AV;• Rozdzielczość wyświetlacza: 800×600;• Panel dotykowy.11. Zestaw pomiarowyMultimetr i miernik cęgowyWymagania:• Dokładność podstawowa (+/-): 0.5%;• Kalibracja: Fabryczna (bez certyfikatu);• Kategoria pomiarowa: CAT III 600 V;• Maksymalny zakres pomiarowy A/AC: 10 A;• Maksymalny zakres pomiarowy A/DC: 10 A;• Maksymalny zakres pomiarowy V/AC: 600 V;• Maksymalny zakres pomiarowy V/DC: 600 V;• Minimalny zakres pomiarowy A/AC: 0.001 A;• Minimalny zakres pomiarowy A/DC: 0.001 A;• Minimalny zakres pomiarowy V/DC: 0.1 mV;• Minimany zakres pomiarowy V/AC: 0.1 mV;• Opór wewnętrzny AC: 5 MQ;• Opór wewnętrzny DC: 10 MQ;• Pomiar napięcia: AC/DC;• Pomiar natężenia prądu: AC/DC;• Rodzaj pomiaru: True RMS;• Rodzaj wyświetlacza: cyfrowy;• Wyświetlane cyfry: 6000;• Zakres częstotliwości: 45 Hz – 1 kHz;• Zakres pomiarowy częstotliwości: 5 Hz – 50 kHz;• Zakres pomiarowy pojemności: 1 nF – 9999 pF;• Zakres pomiaru rezystancji: 0.1 Q – 40 MQ;• Zasilanie – bateria 9 V;• Min. skład zestawu: mierniki, magnetyczny wieszak, pokrowiec, zestaw przewodów probierczych.12. Stacja na gorące powietrzeWymagania:• Wyświetlacz – LCD;• Moc grzania – 1300 W;• Napięcie zasilania – 200 220 V AC;• Zakres temperatury – 100 500stopn.C;• Dokładność temperatury – ± 2stopn.C;• Przepływ powietrza – 6-70 l/min.13. Absorber oparówWymagania:• Zasilanie – 230V/50Hz;• Moc – 120W;• Ciśnienie ustalone – 900 Pa;• Przepływ nominalny – 320 m3/h;• Przepływ systemu – 2 x 100 m3/h;• Wydajność – 0,3um, 99,97%;• Hałas –
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.tu.kielce.pl_1690201514584
LINK do SIWZ http://bip.tu.kielce.pl/dostawa-drobnych-narzadzi-laboratoryjnych-dla-politechniki-swietokrzyskiej-w-ramach-realizacji-projektu-poir-01-01-01-00-1019-19-pt-innowacyjny-system-automatycznej-identyfikacji-i-lokalizac/
CPV 30.23.72.80, 31.50.00.00, 33.12.41.20, 38.34.20.00, 38.63.40.00, 38.90.00.00, 39.15.12.00, 39.30.00.00, 39.71.50.00, 42.51.43.00, 42.66.00.00, 42.67.11.00, 43.80.00.00
Miejsce i termin składania ofert POLITECHNIKA ŚWIĘTOKRZYSKA W KIELCACH
25-314 KIELCE
AL. TYSIĄCLECIA PAŃSTWA POLSKIEGO 7

2023-07-31

Sposób składania ofert POLITECHNIKA ŚWIĘTOKRZYSKA W KIELCACH, AL. TYSIĄCLECIA PAŃSTWA POLSKIEGO 7, 25-314 KIELCE
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą  
Składanie ofert wariantowych/częściowych  
Uwagi NAZWA I KOD CPV DOTYCZĄCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
42660000-0 – Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco
30237280-5 – Akcesoria zasilające
39300000-5 – Różny sprzęt
39151200-7 – Stoły robocze
33124120-2 -Diagnostyczne urządzenia ultradźwiękowe
42514300-5 – Aparatura filtrująca
38342000-4 -Oscyloskopy
38634000-8 -Mikroskopy optyczne
31500000-1 -Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
42671100-1 -Stojaki na narzędzia laboratoryjne
39715000-7 – Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków
43800000-1 -Urządzenia warsztatowe
38900000-4 -Różne przyrządy do badań lub testowania
IV. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy, niż 12 m-cy licząc od dnia dostawy.
2. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania awarii w terminie 7 dni licząc od dnia jej zgłoszenia przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego nie później niż 3 dni robocze o planowanym terminie dostawy
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 21 dni od daty zawarcia umowy.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca, który złożył ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert określonego w zapytaniu. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o przedłużenie terminu związania ofert, jednak o okres nie dłuższy niż 30 dni.
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę.
2. Cena oferty przedstawiona przez Oferenta obejmuje wszystkie koszty zrealizowania zamówienia.
3. Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami ogłoszenia na FORMULARZU OFERTY, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
5. Wszystkie strony oferty, naniesione poprawki lub korekty błędów i skreślenia muszą być parafowane przez osoby upoważnione do składania w imieniu Wykonawcy.
6. Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami muszą być kolejno ponumerowane.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ofert według niżej wymienionego kryterium:
Cena oferty (C) Wartość kryterium (waga) 100%
Podstawą oceny jest cena oferty brutto przedstawiona przez Oferenta, obejmująca wszystkie koszty. Ocenie podlega wysokość ceny za wykonanie zamówienia, zaoferowana przez Oferenta. Ocena ofert, z punktu widzenia tego kryterium, będzie obliczana jako stosunek wartości najniższej ceny do wartości z oferty badanej z uwzględnieniem wagi za to kryterium, wg wzoru:
Cena badanej oferty
gdzie: – wartość punktowa dla kryterium: –
X. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Cena ma obejmować wszystkie podatki i inne należności wymagane przepisami prawa.
2. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3. Cena nie ulega zmianie w okresie obowiązywania umowy.
4. Cena podana w ofercie musi być wyrażona w walucie polskiej.
5. Wykonawca podaje w ofercie cenę brutto za wykonanie całości zamówienia.
Uwaga:
W przypadku zmiany stawki w zakresie podatku VAT Wykonawca zobowiązany jest zastosować odpowiednią stawkę podatku obowiązującą na dzień składania ofert. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Stawka podatku musi być podana zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym. Zamawiający nie uzna za oczywistą omyłkę i nie będzie poprawiał błędnie ustalonego podatku VAT. Oferta zawierająca złą stawkę podatku VAT zostanie odrzucona.
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ordys@tu.kielce.pl do dnia 31.07.2023
XII. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
3) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
4) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu;
5) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
6) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
7) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, w tym błędną stawkę podatku VAT;
8) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki pisarskiej, rachunkowej lub innej omyłki polegającej na niezgodności oferty;
9) Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie udzielił wyjaśnień co do rażąco niskiej ceny.
10) Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie udzielił wyjaśnień co do treści złożonych dokumentów.
11) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
12) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą;
13) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
XIII. PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Zamawiający z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa powyżej.
XIV. INFORMACJE DOTYCZĄCE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku, gdy:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2. O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadamia oferentów poprzez publikację w bazie konkurencyjności
XV. INNE POSTANOWIENIA
1. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe lub inne oczywiste omyłki, o czym zawiadomi Wykonawcę.
2. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie rażąco niskiej ceny oferty, zaś Wykonawca zobowiązany jest udzielić odpowiedzi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, pod rygorem odrzucenia jego oferty. Zamawiający przez rażąco niską cenę, rozumie wartość całkowitą oferty niższą o 30% od średniej arytmetycznej ustalonej wartości zamówienia przez Zamawiającego przed wszczęciem postępowania.
3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia dokumentów niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania.
4. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonych dokumentów w wyznaczonym przez siebie terminie, brak odpowiedzi stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty Wykonawcy.
5. Zamawiający będzie prowadził korespondencję z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający może żądać od Wykonawców potwierdzenia w formie pisemnej składanej w toku postępowania korespondencji.
XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej oraz dokona publikacji w bazie konkurencyjności.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Wzór oferty
Załącznik nr 2 – Wzór umowy
• Załącznik nr 1 do wzoru umowy
• Załącznik nr 2 do wzoru umowy
Zatwierdził: JM Rektor Prof. dr hab. inż. Zbigniew Koruba
X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij