Dostawa miniwirówki z rotorem oraz z funkcją chłodzenia
| Organizator |
Kontakt
Centrum Zamówień Publicznych, Dział Zamówień Publicznych PL +48 58 523 23 20 sekretariatdzp@ug.edu.pl |
|---|---|
| Województwo/Powiat |
pomorskie / Gdańsk
Dodatkowe lokalizacje
pomorskie / Gdańsk |
| Opis |
Dostawa miniwirówki z rotorem oraz z funkcją chłodzenia dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa miniwirówki z rotorem oraz z funkcją chłodzenia, zwanej dalej „sprzętem”, dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 42931100-2 (wirówki laboratoryjne i akcesoria).3. Zamówienie obejmuje: 1) dostawę, montaż, instalację i uruchomienie sprzętu,2) przeszkolenie co najmniej 5 pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi sprzętu, nie później niż w terminie, o którym mowa w rozdziale IV SWZ.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.5. Miejsce dostawy sprzętu: Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk, II piętro, pokój 268.6. Zamawiający informuje, że zakup będzie finansowany z projektu: Narodowego Centrum Nauki OPUS-26 pt. „Badanie wpływu bakterii Salmonella na system ubikwityna-proteasom”, nr umowy UMO-2023/51/B/NZ1/01205.7. Zamawiający wymaga gwarancji na sprzęt na okres 24 miesiące. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 7 Projektu umowy – załączniku nr 5 do SWZ. |
| Termin składania ofert | 23-09-2025 |
| Miejsce i termin składania ofert | UNIWERSYTET GDAŃSKI JANA BAŻYŃSKIEGO 8 80-309 GDAŃSK pomorskie |
