Dostawa materiałów do badań

Dane organizatora UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ W LUBLINIE
20-031 LUBLIN
PL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 5
Tel. 81 537 51 00
Fax. 81 533 36 69
E-mail kanclerz@umcs.lublin.pl
WWW www.umcs.lublin.pl/
Województwo lubelskie
Powiat Lublin
Treść zamówienia Dostawa materiałów do badań
1
Suszarka na szkło laboratoryjne z ociekaczem: ze stali, z powłoka
z tworzywa sztucznego 32 miejsca wym. 36 x 1…

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Dostawa materiałów do badań1Suszarka na szkło laboratoryjne z ociekaczem: ze stali, z powłokaz tworzywa sztucznego 32 miejsca wym. 36 x 15 x 47 cm, np. nr kat. 571032MB, lub produkt równoważny2Organizer 23 x 8 plastikowy wys. 5 cm, wym. 23 x 8 cm, np. nr kat. 029079MB, lub produkt równoważny3Organizer 30 x 8 plastikowy 5 cm, wym.30 x 8 cm, np. nr kat. 029080MB, lub produkt równoważny4Organizer 23×15 np. nr kat. 029082MB, lub produkt równoważny5Organizer 15×15 np. nr kat. 029081MB, lub produkt równoważny6Organizery 8 x 8, 3 szt. – 1 kpl np. nr kat. 029077MB lub produkt równoważny
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=umcs.pl_1699606449626
LINK do SIWZ http://www.umcs.pl/pl/zamowienia-z-dziedziny-nauki,5074,dostawa-materialow-do-badan,139902.chtm
Osoba do kontaktu Małgorzata Niedźwiadek tel. 81 537 57 11, email: malgorzata.niedzwiadek@mail.umcs.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia 30 dni od dnia złożenia zamówienia
Miejsce i termin składania ofert UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ W LUBLINIE
20-031 LUBLIN
PL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 5

2023-11-13

Sposób składania ofert UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ W LUBLINIE, PL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 5, 20-031 LUBLIN Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą  
Składanie ofert wariantowych/częściowych  
Uwagi Dział Zamówień Publicznych
Sekcja Zaopatrzenia Lublin, dnia 09.11.2023
20-031 Lublin, Pl. M. Curie – Skłodowskiej 5
tel. 81/ 537 57 00 fax 81/ 537 57 03
Zaproszenie do składania ofert nr 1000003857-2023/DZP-z
o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł netto
zgodnie z art. 11 ust. 5, pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.)
Lp.
Nazwa
Ilość
Oferowany produkt: numer katalogowy, producent
W przypadku zaoferowania produktu równoważnego: link do karty katalogowej produktu:
Cena jedn.
brutto
Wartość brutto
Stawka VATDostawa materiałów do badań
1
Suszarka na szkło laboratoryjne z ociekaczem: ze stali, z powłoka
z tworzywa sztucznego 32 miejsca wym. 36 x 15 x 47 cm, np. nr kat. 571032MB, lub produkt równoważny
1
2
Organizer 23 x 8 plastikowy wys. 5 cm, wym. 23 x 8 cm, np. nr kat. 029079MB, lub produkt równoważny
2
3
Organizer 30 x 8 plastikowy 5 cm, wym.
30 x 8 cm, np. nr kat. 029080MB, lub produkt równoważny
2
4
Organizer 23×15 np. nr kat. 029082MB, lub produkt równoważny
2
5
Organizer 15×15 np. nr kat. 029081MB, lub produkt równoważny
2
6
Organizery 8 x 8, 3 szt. – 1 kpl np. nr kat. 029077MB lub produkt równoważny
1
Łączna wartość brutto (w tym koszt dostawy):
Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe i fizykochemiczne (skład surowcowy, przeznaczenie, konsystencja itp.) oraz wielkość opakowania, jego rodzaj nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny zobowiązany jest wskazać w ofercie link do dokumentu potwierdzającego jego równoważność-kartę katalogową producenta / dystrybutora.
Termin realizacji dostawy: 30 dni od dnia złożenia zamówienia
Warunki dostawy: na koszt dostawcy
Termin płatności faktura VAT z odroczonym terminem płatności (30 dni)
Odpowiedź prosimy przesłać w formie skanu e- mailem na adres: malgorzata.niedzwiadek@mail.umcs.pl w terminie do dnia 13.11.2023 r., do godziny 10.00.
Zamawiający złoży zamówienie u Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieudzielenia zamówienia Wykonawcy oferującemu najniższą cenę.
Wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą karty charakterystyki dla każdego z dostarczanych produktów.
Osoba prowadząca postępowanie: Małgorzata Niedźwiadek tel. 81 537 57 11, email: malgorzata.niedzwiadek@mail.umcs.pl
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.).
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
………………………………….
Wykonawca (Nazwa i adres)
Załącznik nr 1
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, tel./ fax.: +48 81 537 59 65, adres email: zampubl@umcs.lublin.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej jest Pani Sylwia Pawłowska-Jachura, adres e-mail: dane.osobowe@poczta.umcs.lublin.pl*;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wartości 130 000 zł czyli progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 z poźn. zm.)-zwanej dalej ustawą.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o stosowne zapisy ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z wymogami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) W przypadku dojścia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązków nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. Mogą one zostać przekazane podmiotom współpracującym z Uniwersytetem w oparciu o umowy powierzenia zawarte zgodnie z art. 28 RODO, m.in. w związku ze wsparciem w zakresie IT, czy obsługą korespondencji. W pozostałym zakresie zasady i sposób postępowania z danymi został opisany powyżej.
11) Administrator danych zobowiązuje kontrahenta Panią/ Pana do poinformowania o zasadach i sposobie przetwarzania danych wszystkie osoby fizyczne zaangażowane w realizację umowy.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

X
Przejdź do treści