Dostawa maszyn wytrzymałościowych
Organizator |
POLITECHNIKA ŚLĄSKA W GLIWICACH
44-100 GLIWICE AKADEMICKA 2A Telefon: 32 237 10 00 Fax: 32 237 16 55 Email: biuro.rektora@polsl.pl WWW: https://www.polsl.pl/ |
---|---|
Województwo/Powiat |
śląskie / Gliwice
Dodatkowe lokalizacje
śląskie / Gliwice |
Opis |
Dostawa maszyn wytrzymałościowych do badań statycznych i dynamicznych. Znak sprawy: DZPZ.282.65.2024.AL
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn wytrzymałościowych do badań statycznych i dynamicznych, w podziale na dwie części.2. Kod CPV 38425500-5 Aparaty do oceny wytrzymałości.3. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 10.12.2024 r. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę maszyny wytrzymałościowej do badań statycznych i dynamicznych. Maszyna wytrzymałościowa wraz ze specjalistycznym uchwytem będzie przeznaczona do prowadzenia testów na próbkach nieznormalizowanych np. na stentach. Maszyna musi być dostarczona jako kompletne działające niezależnie urządzenie, wraz z kontrolerem z jednostką sterującą. Maszyna wraz ze specjalistycznym uchwytem będzie umożliwiać prowadzenie testów ściskania, rozciągania oraz trójpunktowego zginania w kontroli siły na każdym ze stanowisk pomiarowych. Maszyna musi posiadać specjalistyczny uchwyt z możliwością badania min. 16 próbek jednocześnie. Każda z 16 głowic musi posiadać osobny czujnik pomiarowy z możliwością rejestracji siły oraz zerowania układu.2. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.a) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Politechniki Śląskiej, zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”: https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login oraz poczty elektronicznej: DZPZ@polsl.pl. b) Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. Na Platformie znajduje się zakładka „Baza Wiedzy” zawierająca Instrukcje dla Wykonawców.c) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania teleinformatycznego pod nr tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 900-1700), e-mail: oneplace@marketplanet.pl d) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;- komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.e) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.g) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę. h) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.i) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Zakupowej wynosi do 2 GB. j) Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:- dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem; w związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.k) Wykonawca może również przekazać ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie (nie dotyczy oferty) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Wykonawca, przekazując ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Za datę przekazania zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przyjmuje się datę otrzymania potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ww. pliki/ załączniki z serwera pocztowego Zamawiającego. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego wynosi 10 MB.UWAGA – W PKT 5.1.3. „SZACOWANY OKRES OBOWIĄZYWANIA”, NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA,JAKO DATĘ POCZĄTKOWĄ PODANO TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT, PONIEWAŻ UZUPEŁNIENIETEGO POLA WYMUSZA SYSTEM E-NOTICE 2. FAKTYCZNY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA TO: od dnia zawarcia umowy do 10.12.2024 r. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę maszyny wytrzymałościowej do badań statycznych i dynamicznych. Maszyna wytrzymałościowa wraz ze specjalistycznym uchwytem będzie przeznaczona do prowadzenia testów na próbkach nieznormalizowanych np. na stentach. Maszyna musi być dostarczona jako kompletne działające niezależnie urządzenie, wraz z kontrolerem z jednostką sterującą. Maszyna wraz ze specjalistycznym uchwytem będzie umożliwiać prowadzenie testów pulsacyjnych na każdym ze stanowisk pomiarowych. Urządzenie będzie pełnić rolę zaawansowanego narzędzia do testowania materiałów medycznych, zwłaszcza stentów i graftów, poprzez symulację warunków fizjologicznych oraz testowanie ich wytrzymałości na zmęczenie pulsacyjne. Musi być wyposażone w system manifoldów, który składa się z min. 12 prostych modeli tętnic, co umożliwi równoczesne testowanie wielu próbek. Każdy model musi umożliwiać symulację różnych średnic stentów, co pozwoli dostosować testy do różnych wymagań badawczych. Ponadto, urządzenie musi generować pulsacyjne ciśnienie, aby symulować warunki przypominające naturalne tętno krwi. System kontroli temperatury musi umożliwiać prowadzenie testów w warunkach zbliżonych do temperatury ciała, co jest istotne dla uzyskania realistycznych wyników. Urządzenie musi być wyposażone w czujniki ciśnienia monitorujące ciśnienie w każdym z manifoldów oraz moduł mikrometru optycznego, który umożliwia pomiar średnicy zewnętrznej próbek, co pozwala obliczać odkształcenie radialne. Oprogramowanie zintegrowane z urządzeniem musi umożliwiać użytkownikowi ustawianie parametrów testów, zbieranie danych i ich analizę, co pozwoli ocenić wytrzymałość i trwałość testowanych materiałów. Konstrukcja urządzenia musi być modułowa, co daje możliwość łatwej wymiany manifoldów i dokupienia dodatkowych rur testowych, zwiększając wszechstronność narzędzia. 2. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.a) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Politechniki Śląskiej, zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”: https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login oraz poczty elektronicznej: DZPZ@polsl.pl. b) Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. Na Platformie znajduje się zakładka „Baza Wiedzy” zawierająca Instrukcje dla Wykonawców.c) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania teleinformatycznego pod nr tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 900-1700), e-mail: oneplace@marketplanet.pl d) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;- komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.e) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.g) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę. h) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.i) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Zakupowej wynosi do 2 GB. j) Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:- dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem; w związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.k) Wykonawca może również przekazać ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie (nie dotyczy oferty) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Wykonawca, przekazując ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Za datę przekazania zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przyjmuje się datę otrzymania potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ww. pliki/ załączniki z serwera pocztowego Zamawiającego. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego wynosi 10 MB.UWAGA – W PKT 5.1.3. „SZACOWANY OKRES OBOWIĄZYWANIA”, NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA,JAKO DATĘ POCZĄTKOWĄ PODANO TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT, PONIEWAŻ UZUPEŁNIENIETEGO POLA WYMUSZA SYSTEM E-NOTICE 2. FAKTYCZNY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA TO: od dnia zawarcia umowy do 10.12.2024 r. |
Termin składania ofert | 21-10-2024 |
Miejsce i termin składania ofert | POLITECHNIKA ŚLĄSKA W GLIWICACH AKADEMICKA 2A 44-100 GLIWICE śląskie |