Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów do Wydziału Chemicznego Politechniki ŚląskiejZnak sprawy: DZPZ.282.62.2024.EO
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów do Wydziału Chemicznego Politechniki Śląskiej.2. Kody CPV: 39180000-7 Meble laboratoryjne; 51430000-5 Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego.3. Termin wykonania zamówienia: do 16 tygodni od dnia zawarcia umowy, w tym:- Etap 1 – zakres z Tabeli B.1; B.6; B.7; B.8 poz. 8.7; B.9 poz. 9.6; 9.7; 9.12; 9.13; 9.14 do 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.- Etap 2 – zakres z Tabeli B.2; B.3; B.4; B.5 do 12 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.- Etap 3 – zakres z Tabeli B.8 z wyłączeniem poz. 8.7; B.9 poz. 9.1-9.5, 9.8-9.11 do 16 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy, w tym szkolenie pracowników Zamawiającego.Tabela, o której mowa powyżej znajduje się w pliku nr 2.6. SWZ 282.62 Zał. nr 6 Specyfikacja zakupu mebli laboratoryjnych, który stanowi integralną część SWZ.4. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej jest obowiązkowe.
Część zamówienia: LOT-0001 Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów do Wydziału Chemicznego Politechniki Śląskiej 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów do Wydziału Chemicznego Politechniki Śląskiej.2. Na potwierdzenie, że oferowana dostawa jest zgodna z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych opisanych w pliku nr 2.6. SWZ 282.62 Zał. nr 6 Specyfikacja zakupu mebli laboratoryjnych i dygestoriów, który stanowi integralną część SWZ.3. Próbki (przedmiotowe środki dowodowe), o których mowa w pliku nr 2.6. SWZ 282.62 Zał. nr 6 Specyfikacja zakupu mebli laboratoryjnych i dygestoriów należy złożyć zgodnie z art. 65 ust. 2 ustawy Pzp za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 oraz z 2024 r. poz. 467 i 1222), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, przed upływem terminu składania ofert na adres: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 – 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511 (sekretariat). Zamawiający wymaga, aby próbki nie zawierały oznaczeń/informacji umożliwiających identyfikację Wykonawcy – nie dotyczy opakowania/przesyłki, w której próbki zostaną dostarczone.4. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:a) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Politechniki Śląskiej, zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”: https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login oraz poczty elektronicznej: DZPZ@polsl.pl. b) Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. Na Platformie znajduje się zakładka „Baza Wiedzy” zawierająca Instrukcje dla Wykonawców.c) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania teleinformatycznego pod nr tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 900-1700), e-mail: oneplace@marketplanet.pl d) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;- komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.e) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.g) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę. h) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.i) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Zakupowej wynosi do 2 GB. j) Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:- dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem; w związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.k) Wykonawca może również przekazać ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie (nie dotyczy oferty) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Wykonawca, przekazując ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Za datę przekazania zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przyjmuje się datę otrzymania potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ww. pliki/ załączniki z serwera pocztowego Zamawiającego. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego wynosi 10 MB.