Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego
Dane organizatora | UNIWERSYTET WROCŁAWSKI 50-137 WROCŁAW PL. UNIWERSYTECKI 1 Tel. 71 375 29 79 E-mail dziekan@biol.uni.wroc.pl WWW www.biol.uni.wroc.pl/ |
---|---|
Województwo | dolnośląskie |
Powiat | Wrocław |
Treść zamówienia | Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera – nr 1 |
Opis zamówienia | Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera – nr 1Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera |
Specyfikacja | https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1702900266610 |
LINK do SIWZ | http://platformazakupowa.pl/transakcja/864304 |
CPV | 38.54.00.00 |
Wadium | 0.00 |
Osoba do kontaktu | Biuro Zamówień Publicznych PL 713752234 bzp@uwr.edu.pl |
Wymagany termin realizacji zamówienia | 8 tygodni |
Miejsce i termin składania ofert | UNIWERSYTET WROCŁAWSKI 50-137 WROCŁAW PL. UNIWERSYTECKI 1 2024-01-22 |
Sposób składania ofert | UNIWERSYTET WROCŁAWSKI, PL. UNIWERSYTECKI 1, 50-137 WROCŁAW Godzina: 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji | |
Termin związania ofertą | |
Składanie ofert wariantowych/częściowych | oferty częściowe: NIE |
Uwagi | Polska – Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa – Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera – nr 1 243/2023 Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
1. Nabywca Status prawny nabywcy : Podmiot prawa publicznego Sektor działalności instytucji zamawiającej : Edukacja
2. Procedura Opis : Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera Identyfikator procedury : c75c4166-0f18-4930-86fb-d75c1b7daf19 Wewnętrzny identyfikator : BZP.2710.70.2023.PM Rodzaj procedury : Otwarta
2.1.1 Przeznaczenie Główna klasyfikacja ( cpv ): 38540000 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 2.1.3 Wartość 2.1.4 Informacje ogólne Dyrektywa 2014/24/UE 2.1.6 Podstawy wykluczenia Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia : art.108 ust.1 pkt 6 uPzp Działalność gospodarcza jest zawieszona : art.109 ust.1 pkt 4 uPzp Inna sytuacja podobna do upadłości wynikająca z prawa krajowego : art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp Konflikt interesów spowodowany udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia : art. 109 ust. 1 pkt 6 uPzp Korupcja : art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. c i pkt 2 uPzp Nadużycia : art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. g i pkt 2 uPzp Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa ochrony środowiska : art. 109 ust. 1 pkt 2 i 3 uPzp Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy : 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2 uPzp oraz określone w art. 109 ust. 1 pkt 2 i 3 uPzp Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa socjalnego : art. 109 ust. 1 pkt 2 i 3 uPzp Niewypłacalność : art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp Opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne : art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp Płatność podatków : art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym : Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki określone w: – art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. g, ust. 1 pkt 5, ust. 2 – art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497), – art. 5k Rozporządzenia Rady UE nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L Nr 229, str. 1), zmienionego Rozporządzeniem Rady UE nr 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia UE nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1). Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji : art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi : art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. b i f oraz pkt 2 uPzp Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu : art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. d oraz pkt 2 uPzp Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną : art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. e oraz pkt 2 uPzp Rozwiązanie umowy przed czasem, odszkodowania lub inne porównywalne sankcje : art. 109 ust. 1 pkt 7 uPzp Udział w organizacji przestępczej : art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a oraz pkt 2 uPzp Układ z wierzycielami : art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp Upadłość : art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp Winien poważnego wykroczenia zawodowego : art. 109 ust. 1 pkt 5 uPzp Winni wprowadzenia w błąd, zatajenia informacji, niemożności dostarczenia wymaganych dokumentów i uzyskania informacji poufnych w ramach tej procedury : art. 109 ust. 1 pkt 8-10 uPzp 5. Część zamówienia Opis : Dostawa i instalacja zestawu laboratoryjnego: wyparki, chłodnicy, pompy próżniowej, chillera Wewnętrzny identyfikator : BZP.2710.70.2023.PM
5.1.1 Przeznaczenie Główna klasyfikacja ( cpv ): 38540000 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 5.1.3 Szacowany okres obowiązywania 5.1.6 Informacje ogólne Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE 5.1.9 Kryteria kwalifikacji Nazwa : Wykaz dostaw Opis : Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.UWAGA! Okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę urządzenia o parametrach i właściwościach podobnych do urządzenia stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.a) przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonanych w ramach jednej umowy.b) do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html. Wykorzystanie tego kryterium : Stosowane Kryterium : Rodzaj : Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykorzystanie tego kryterium : Niestosowane Kryterium : Rodzaj : Kompetencje do prowadzenia danej działalności zawodowej Wykorzystanie tego kryterium : Niestosowane Kryterium : Rodzaj : Inne Wykorzystanie tego kryterium : Niestosowane
5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia Opis : Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru: CnC = —————- x 60 Cbgdzie: Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenieCb – cena brutto oferty badanej60 – współczynnik wynikający z przyjętej wagi kryterium „cena” Waga (wartość punktowa, dokładna) : 60 Kryterium : Rodzaj : Jakość Opis : Okres gwarancji. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji, o której mowa w § 6 i § 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SWZ). Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Okres gwarancji(liczony od dnia następnego po dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego Ilość punktów12 miesięcy (podstawowy) 0 24 miesiące 15 36 miesięcy 30 Waga (wartość punktowa, dokładna) : 30 Kryterium : Rodzaj : Jakość Opis : Termin dostawy zamówienia Wartość punktowa T, w kryterium termin dostawy zamówienia zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin dostawy zamówienia wynosi do 8 tygodni, a minimalny to 6 tygodni liczonych od daty zawarcia Umowy.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Termin dostawy zamówienia Ilość punktówdo 8 tygodni (podstawowy) 0do 6 tygodni 10 Waga (wartość punktowa, dokładna) : 10
5.1.11 Dokumenty zamówienia Kanał komunikacji ad hoc : Nazwa : Platforma zakupowa Adres URL : https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings
5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Adres na potrzeby zgłoszenia : https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału : polski Katalog elektroniczny : Niedozwolone Termin składania ofert : 2024-01-22+01:00 10:00:00+01:00 Termin, do którego oferta musi pozostać ważna : 90 DAY Informacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia : 2024-01-22+01:00 10:05:00+01:00 Warunki zamówienia : Fakturowanie elektroniczne : Dozwolone Stosowane będą zlecenia elektroniczne : tak Stosowane będą płatności elektroniczne : tak Informacje o terminach odwołania : 1. Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX uPzp przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 uPzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorstw.3. Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt 1 są: odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (art. 513 i nast. uPzp), skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie (art. 579 i nast. uPzp).4. Odwołanie przysługuje na:4.1. niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;4.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;4.3. zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w terminach wskazanych w art. 515 uPzp.6. Skarga do sądu przysługuje na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby. 5.1.15 Techniki Informacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie 8. Organizacje Numer rejestracyjny : PL8960005408 Adres pocztowy : pl. Uniwersytecki 1 Miejscowość : Wrocław Kod pocztowy : 50-137 Podpodział krajowy (NUTS) : Miasto Wrocław ( PL514 ) Kraj : Polska Punkt kontaktowy : Biuro Zamówień Publicznych E-mail : bzp@uwr.edu.pl Telefon : 713752234 Adres strony internetowej : https://uwr.edu.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL) : https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings Role tej organizacji : Nabywca
8.1 ORG-0002 Numer rejestracyjny : 5262239325 Adres pocztowy : ul. Postępu 17A Miejscowość : Warszawa Kod pocztowy : 02-676 Podpodział krajowy (NUTS) : Miasto Warszawa ( PL911 ) Kraj : Polska E-mail : odwolania@uzp.gov.pl Telefon : +48 224587800 Faks : +48 224587803 Adres strony internetowej : https://www.uzp.gov.pl Role tej organizacji : Organ odwoławczy 11. Informacje o ogłoszeniu Typ formularza : Procedura konkurencyjna Rodzaj ogłoszenia : Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy Ogłoszenie – data wysłania : 2023-12-15Z 09:05:09Z Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne : polski 11.2 Informacje o publikacji Numer wydania Dz.U. S : 243/2023 Data publikacji : 2023-12-18Z |