Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej

Organizator
UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
25-369 KIELCE
STEFANA ŻEROMSKIEGO 5
Telefon: 41 349 72 00
Email: rektor@ujk.edu.pl 
WWW: http://www.ujk.edu.pl
Kontakt
PL +48413497278 bkotras@ujk.edu.pl 
Województwo/Powiat
świętokrzyskie / Kielce
Dodatkowe lokalizacje
świętokrzyskie / Kielce
Opis
1. Przedmiotem zamówienia dostawa aparatury kontrolnej i badawczej tj.: 1.1. Część 1 : 1) Komora fitotronowa 1 sztuka2) Łaźnia wodna 1 sztuka3) Myjka ultradźwiękowa – zestaw (myjka, koszyk, uchwyt) 1 sztuka4) Inkubator z wytrząsaniem i chłodzeniem do hodowli komórek z platformami, uchwytami, klamrami, matami 1 sztuka5) Mieszadło magnetyczne z grzaniem 1 sztuka1.2. Część 2 : 1) System detekcji żeli z oprogramowaniem, wbudowanym komputerem do zbierania danych, osłoną 1 sztuka2) Zestaw do elektroforezy horyzontalnej z zasilaczem 1 sztuka1.3. Część 3 : 1) Wirówka z chłodzeniem z klawiaturą, rotor 15/50 mL 1 sztuka2) Termoblok thermomixer z blokami 2,0 i 15 mL 1 sztuka1.4. Część 4 : 1) Aparat do wody ultraczystej – System oczyszczania wody, zestaw filtrów 1 sztuka1.5. Część 5 : 1) Zestaw lamp uprawowych do roślin, sterownik 1 sztuka2) Wertykalny system hydroponiczny 1 sztuka3) Zestaw lamp do uprawy hydroponicznej 1 sztuka1.6. Część 6: 1) Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna 1 sztuka2) Wytwornica lodu płatkowego 1 sztuka3) Zamrażarka skrzyniowa no-frost 1 sztuka1.7. Część 7:1) Lupa stołowa z podświetleniem 8 sztuk2) Mikroskop cyfrowy, zestaw z kontrolerem 1 sztuka3) Mikroskop prowadzącego wraz z kamerą, ze stacją roboczą zgodną z wymaganiami mikroskopu i kamery 1 sztuka1.8. Część 8:1) Sprzęt laboratoryjny drobny – 1 komplet- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. 2. Kody CPV:Główny kod CPV: 38000000-0 – Aparatura kontrolna i badawcza Dodatkowe kody CPV:38510000-3 Mikroskopy38900000-4 Różne przyrządy do badań lub testowaniaWykonawca zobowiązany będzie do:1) transportu przedmiotu zamówienia do budynków Zamawiającego w Kielcach;2) wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego;3) zamontowania, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego – dotyczy tych urządzeń, w odniesieniu do których w opisie w załączniku nr 1 wskazano obowiązek instalacji i uruchomienia urządzenia;4) świadczenia serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji i rękojmi, na zasadach określonych w umowie.5. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia wynosi minimum 24 miesiące. Oferty zawierające okres gwarancji/rękojmi krótszy niż wskazany powyżej zostaną odrzucone.Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od daty zawarcia umowy – dotyczy każdej częściZamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych urządzeń lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących urządzeń, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych urządzeń lub instalacji; wartość tych zamówień nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego (Art.214 ust.1 pkt.8 PZP.
Część zamówienia: LOT-0001 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1. Przedmiotem zamówienia dostawa aparatury kontrolnej i badawczej tj.: 1.1. Część 1 : 1) Komora fitotronowa 1 sztuka2) Łaźnia wodna 1 sztuka3) Myjka ultradźwiękowa – zestaw (myjka, koszyk, uchwyt) 1 sztuka4) Inkubator z wytrząsaniem i chłodzeniem do hodowli komórek z platformami, uchwytami, klamrami, matami 1 sztuka5) Mieszadło magnetyczne z grzaniem 1 sztuka

Część zamówienia: LOT-0002 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1.2. Część 2 : 1) System detekcji żeli z oprogramowaniem, wbudowanym komputerem do zbierania danych, osłoną 1 sztuka2) Zestaw do elektroforezy horyzontalnej z zasilaczem 1 sztuka

Część zamówienia: LOT-0003 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1.3. Część 3 : 1) Wirówka z chłodzeniem z klawiaturą, rotor 15/50 mL 1 sztuka2) Termoblok thermomixer z blokami 2,0 i 15 mL 1 sztuka

Część zamówienia: LOT-0004 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1.4. Część 4 : 1) Aparat do wody ultraczystej – System oczyszczania wody, zestaw filtrów 1 sztuka

Część zamówienia: LOT-0005 Dostawa aparatury kontrolnej o badawczej 1.5. Część 5 : 1) Zestaw lamp uprawowych do roślin, sterownik 1 sztuka2) Wertykalny system hydroponiczny 1 sztuka3) Zestaw lamp do uprawy hydroponicznej 1 sztuka

Część zamówienia: LOT-0006 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1.6. Część 6: 1) Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna 1 sztuka2) Wytwornica lodu płatkowego 1 sztuka3) Zamrażarka skrzyniowa no-frost 1 sztuka

Część zamówienia: LOT-0007 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1.7. Część 7:1) Lupa stołowa z podświetleniem 8 sztuk2) Mikroskop cyfrowy, zestaw z kontrolerem 1 sztuka3) Mikroskop prowadzącego wraz z kamerą, ze stacją roboczą zgodną z wymaganiami mikroskopu i kamery 1 sztuka

Część zamówienia: LOT-0008 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1.8. Część 8:1) Sprzęt laboratoryjny drobny – 1 komplet

Termin składania ofert 09-12-2024
Miejsce i termin składania ofert UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
STEFANA ŻEROMSKIEGO 5
25-369 KIELCE
świętokrzyskie
X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij