Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej
Organizator |
UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
25-369 KIELCE STEFANA ŻEROMSKIEGO 5 Telefon: 41 349 72 00 Email: rektor@ujk.edu.pl WWW: http://www.ujk.edu.pl Kontakt
PL +48413497278 bkotras@ujk.edu.pl |
---|---|
Województwo/Powiat |
świętokrzyskie / Kielce
Dodatkowe lokalizacje
świętokrzyskie / Kielce |
Opis |
1. Przedmiotem zamówienia dostawa aparatury kontrolnej i badawczej tj.: 1.1. Część 1 : 1) Komora fitotronowa 1 sztuka2) Łaźnia wodna 1 sztuka3) Myjka ultradźwiękowa – zestaw (myjka, koszyk, uchwyt) 1 sztuka4) Inkubator z wytrząsaniem i chłodzeniem do hodowli komórek z platformami, uchwytami, klamrami, matami 1 sztuka5) Mieszadło magnetyczne z grzaniem 1 sztuka1.2. Część 2 : 1) System detekcji żeli z oprogramowaniem, wbudowanym komputerem do zbierania danych, osłoną 1 sztuka2) Zestaw do elektroforezy horyzontalnej z zasilaczem 1 sztuka1.3. Część 3 : 1) Wirówka z chłodzeniem z klawiaturą, rotor 15/50 mL 1 sztuka2) Termoblok thermomixer z blokami 2,0 i 15 mL 1 sztuka1.4. Część 4 : 1) Aparat do wody ultraczystej – System oczyszczania wody, zestaw filtrów 1 sztuka1.5. Część 5 : 1) Zestaw lamp uprawowych do roślin, sterownik 1 sztuka2) Wertykalny system hydroponiczny 1 sztuka3) Zestaw lamp do uprawy hydroponicznej 1 sztuka1.6. Część 6: 1) Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna 1 sztuka2) Wytwornica lodu płatkowego 1 sztuka3) Zamrażarka skrzyniowa no-frost 1 sztuka1.7. Część 7:1) Lupa stołowa z podświetleniem 8 sztuk2) Mikroskop cyfrowy, zestaw z kontrolerem 1 sztuka3) Mikroskop prowadzącego wraz z kamerą, ze stacją roboczą zgodną z wymaganiami mikroskopu i kamery 1 sztuka1.8. Część 8:1) Sprzęt laboratoryjny drobny – 1 komplet- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. 2. Kody CPV:Główny kod CPV: 38000000-0 – Aparatura kontrolna i badawcza Dodatkowe kody CPV:38510000-3 Mikroskopy38900000-4 Różne przyrządy do badań lub testowaniaWykonawca zobowiązany będzie do:1) transportu przedmiotu zamówienia do budynków Zamawiającego w Kielcach;2) wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego;3) zamontowania, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego – dotyczy tych urządzeń, w odniesieniu do których w opisie w załączniku nr 1 wskazano obowiązek instalacji i uruchomienia urządzenia;4) świadczenia serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji i rękojmi, na zasadach określonych w umowie.5. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia wynosi minimum 24 miesiące. Oferty zawierające okres gwarancji/rękojmi krótszy niż wskazany powyżej zostaną odrzucone.Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od daty zawarcia umowy – dotyczy każdej częściZamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych urządzeń lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących urządzeń, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych urządzeń lub instalacji; wartość tych zamówień nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego (Art.214 ust.1 pkt.8 PZP.
Część zamówienia: LOT-0001 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1. Przedmiotem zamówienia dostawa aparatury kontrolnej i badawczej tj.: 1.1. Część 1 : 1) Komora fitotronowa 1 sztuka2) Łaźnia wodna 1 sztuka3) Myjka ultradźwiękowa – zestaw (myjka, koszyk, uchwyt) 1 sztuka4) Inkubator z wytrząsaniem i chłodzeniem do hodowli komórek z platformami, uchwytami, klamrami, matami 1 sztuka5) Mieszadło magnetyczne z grzaniem 1 sztuka Część zamówienia: LOT-0002 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1.2. Część 2 : 1) System detekcji żeli z oprogramowaniem, wbudowanym komputerem do zbierania danych, osłoną 1 sztuka2) Zestaw do elektroforezy horyzontalnej z zasilaczem 1 sztuka Część zamówienia: LOT-0003 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1.3. Część 3 : 1) Wirówka z chłodzeniem z klawiaturą, rotor 15/50 mL 1 sztuka2) Termoblok thermomixer z blokami 2,0 i 15 mL 1 sztuka Część zamówienia: LOT-0004 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1.4. Część 4 : 1) Aparat do wody ultraczystej – System oczyszczania wody, zestaw filtrów 1 sztuka Część zamówienia: LOT-0005 Dostawa aparatury kontrolnej o badawczej 1.5. Część 5 : 1) Zestaw lamp uprawowych do roślin, sterownik 1 sztuka2) Wertykalny system hydroponiczny 1 sztuka3) Zestaw lamp do uprawy hydroponicznej 1 sztuka Część zamówienia: LOT-0006 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1.6. Część 6: 1) Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna 1 sztuka2) Wytwornica lodu płatkowego 1 sztuka3) Zamrażarka skrzyniowa no-frost 1 sztuka Część zamówienia: LOT-0007 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1.7. Część 7:1) Lupa stołowa z podświetleniem 8 sztuk2) Mikroskop cyfrowy, zestaw z kontrolerem 1 sztuka3) Mikroskop prowadzącego wraz z kamerą, ze stacją roboczą zgodną z wymaganiami mikroskopu i kamery 1 sztuka Część zamówienia: LOT-0008 Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej 1.8. Część 8:1) Sprzęt laboratoryjny drobny – 1 komplet |
Termin składania ofert | 09-12-2024 |
Miejsce i termin składania ofert | UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH STEFANA ŻEROMSKIEGO 5 25-369 KIELCE świętokrzyskie |