Specjalista ds. koordynacji serwisu
- Rejestracja zleceń serwisowych w systemie Navision;
- Koordynacja pracy Inżynierów Serwisu w terenie (m.in. zarządzanie grafikiem pracy pracowników terenowych oraz umawianie wizyt serwisowych u klienta);
- Stały kontakt z klientem, potwierdzanie wizyt serwisowych;
- Fakturowanie usług, napraw, instalacji serwisowych;
- Aktualizacja danych w systemie na podstawie informacji dostarczanych przez Inżynierów i Klientów;
- Monitorowanie jakości i kompletności raportów dostarczanych przez Inżynierów Serwisu;
- Nadzór nad terminowością obsługi zleceń;
- Prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi i jej optymalizacja;
- Obsługa serwisowej linii telefonicznej;
- Wspieranie zespołu administracji serwisu w bieżącej pracy.
- Ok 3 letnie doświadczenie w zakresie obsługi klienta (doświadczenie w zakresie koordynacji pracowników terenowych będzie dużym atutem),
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- umiejętność planowania pracy i nadawania priorytetów; systematyczność oraz skrupulatność w działaniu;
- dobre umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista,
- Obsługa MS Office i urządzeń biurowych.
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- Bonus roczny.
- Dodatki świadczenia okołoświąteczne.
- Hybrydowy system pracy (3 dni w tygodniu pracy z biura).
- Opieka medyczna Medicover z podstawowym pakietem dentystycznym i możliwością rozszerzenia na Centrum Medyczne Damiana oraz możliwością rozszerzenia na członków rodziny.
- Ubezpieczenie na życie Warta, z możliwością rozszerzenia na członków rodziny.
- Elastyczne godziny startu pracy (7:00 – 9:00).
- Karta sportowa Medicover Sport.
- Kursy językowe.
- Płatny program poleceń pracowników.
- Aktywności well-beingowe.
- Zniżki do restauracji w parku biznesowym Poleczki.
Na całym świecie oferujemy produkty poprzez największą w naszej branży sieć sprzedaży i serwisu. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej o produktach METTLER TOLEDO www.mt.com.