Pracownik inżynieryjno-techniczny w Zakładzie Biochemii Lekarskiej

Katedra Biochemii i Immunochemii

 

Główne zadania i obowiązki:

  • Przygotowywanie i zabezpieczenie pomocy dydaktycznych, w tym odczynników chemicznych i materiałów, doświadczeń w zakresie immunochemii, weryfikacja protokołów wykonania doświadczeń, kontrola skuteczności procedur doświadczalnych. 
  • Przygotowanie techniczne i organizacyjne miejsca prowadzenia zajęć dydaktycznych.
  • Obsługa i konserwacja aparatury i sprzętu dydaktycznego.
  • Prowadzenie gospodarki materiałami dydaktycznymi i laboratoryjnymi.
  • Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego.

Wymagania:

  • Wiedza z zakresu chemii organicznej i nieorganicznej, podstaw biochemii.
  • Znajomość technik laboratoryjnych.
  • Obsługa narzędzi pracy, w szczególności sprzętu laboratoryjnego
  • Dokładność
  • Systematyczność
  • Organizowanie pracy.
     

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 
  • Pracę pełną wyzwań w warunkach sprzyjających rozwojowi zawodowemu
  • Pakiet benefitów pracowniczych (dofinansowanie wypoczynku letniego, Karta Multisport, preferencyjne pożyczki, 13-sta pensja, dofinansowanie szkoleń)
     
     

    Zainteresowane osoby prosimy o przysłanie CV poprzez przycisk Aplikuj.

    Zastrzegamy sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko wybranym kandydatom oraz wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

    Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

  •  
X
Skip to content

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie tej strony musisz zaakceptować użycie plików cookie. Więcej informacji

UWAGA: W portalu stosowane są pliki cookie.
Korzystanie z portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie), na co wyrażasz zgodę. W każdym czasie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Informacje o plikach cookies oraz Polityka prywatności.

Komunikat nawiązujący do nowelizacji Ustawy Prawo Telekomunikacyjne wchodzącej w życie dnia 22 marca 2013 roku.

Zamknij