Kierownik Działu Laboratoriów
Lokalizacja
Świadczenia
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Pracowniczy program emerytalny
- Pracowniczy program emerytalny
- Szkolenie wdrożeniowe
Pełny opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Nadzorowanie procesu poboru próbek.
- Nadzorowanie procesu przygotowania i dystrybucji próbek do laboratoriów zewnętrznych.
- Współpracę z laboratoriami zewnętrznymi w zakresie zlecania badań i dystrybucji próbek.
- Współpracę z Departamentem Handlu w zakresie zlecania badań i dystrybucji próbek wyrobów.
- Planowanie i nadzór nad pracami w Dziale Laboratoriów.
- Nadzór nad badaniami wyrobów gotowych oraz surowców i materiałów zgodnie z Instrukcją oraz według wytycznych Działu Zakładowej Kontroli Produkcji.
- Nadzór nad wykonywaniem badań inicjowanych przez Dział Badań i Rozwoju w ramach optymalizacji oraz weryfikacji receptur produktów.
- Nadzór nad wykonywaniem badań w ramach bieżącej współpracy z Działem Badań i Rozwoju dotyczących prowadzonych prac badawczych i projektów badawczo-rozwojowych.
- Nadzór nad wykonywaniem badań specjalnych po odpowiednim przeszkoleniu (np. radiologicznych).
- Nadzór nad pracami zlecanymi do innych jednostek badawczych.
- Nadzór nad współpracą z laboratoriami zewnętrznymi w zakresie zlecania badań i dystrybucji próbek.
- Nadzór nad współpracą z Departamentem Handlu w zakresie zlecania badań i dystrybucji próbek wyrobów.
- Przygotowywanie raportów z prowadzonych prac badawczych i realizowanych projektów rozwojowych.
- Nadzór nad pobieraniem próbek do badań oraz prowadzeniem rejestru próbek.
- Nadzór nad dokumentowaniem wyników badań i ich archiwizacją.
- Nadzór nad sprawnością techniczną aparatury kontrolno-pomiarowej.
- Nadzorowanie terminowych sprawdzeń i wzorcowań przyrządów pomiarowych i urządzeń laboratoryjnych.
- Udział w procesie reklamacji wyrobów.
- Zgłaszanie i realizację działań dotyczących zawiadomień w obszarze: kontroli surowców, produktów, towarów w module SAP QM.
- Nadzór nad optymalizacją kosztów badań związanych z funkcjonowaniem laboratorium.
- Nadzór nad zakupem środków i materiałów niezbędnych do działalności komórki organizacyjnej.
- Opracowanie i nadzór nad dokumentacją oraz ustalanie niezbędnych procedur/instrukcji w obszarze laboratorium.
- Nadzór nad przestrzeganiem procedur, instrukcji oraz terminowym raportowaniem.
- Szkolenie pracowników w zakresie BHP i metod badawczych.
- Wsparcie techniczne innych pionów.
- Prowadzenie ewidencji odpadów zgodnie z wymogami prowadzenia BDO, w tym zbieranie, odzyskanie, przekazanie odpadów, w zakresie odpowiedzialności komórki organizacyjnej.
- Udział w projektach badawczo-rozwojowych.
- Nadzór i uczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych.
- Wdrażanie, aktualizację i nadzór nad Systemami Jakości w zakresie Laboratorium.
- Planowanie, realizację i kontrolę realizacji nadzorowanego budżetu; optymalizację kosztów w zarządzanym obszarze.
- Realizację polityki personalnej Spółki w zakresie zarządzania podległym zespołem, rekrutacji, adaptacji, motywowania, oceny, szkoleń i rozwoju podległych pracowników.
- Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zasobów, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań i dyscypliną pracy.
- Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, zgodnie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi.
Od kandydata oczekujemy:
- Wykształcenia średniego lub wyższego.
- Stażu pracy: 6 lat w przypadku wykształcenia średniego; 5 lat w przypadku wykształcenia wyższego.
- 3 lat doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku.
- Znajomości procesów akredytacji laboratoriów.
- Znajomości regulacji prawnych związanych z: działalnością laboratorium, wprowadzaniem wyrobów do obrotu (prawo budowlane, prawo wodne, prawo ochrony środowiska, dyrektywy Unijne) oraz procesów postępowań administracyjnych.
- Wiedzy z zakresu gospodarowania odpadami.
- Umiejętności tworzenia wewnętrznych regulacji, procedur i instrukcji.
- Umiejętności obsługi urządzeń biurowych.
- Logicznego myślenia.
- Odporności na stres, opanowania.
- Wysokiej kultury osobistej.
- Umiejętności komunikowania się i rozwiązywania konfliktów.
- Samodyscypliny, samodzielności i sumienności.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.
- Podstawowej znajomości SAP.
- Prawa jazdy kat. B.
Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe II stopnia (magister).
- 5 lat doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku oraz doświadczenie w zarządzaniu laboratorium akredytowanym.
- Ukończone szkolenie menadżerskie.
- Umiejętność pracy zespołowej.
- Umiejętność zarządzania zespołem.
- Asertywność oraz koncentracja na celu.
- Bardzo dobra znajomość obsługi systemu SAP.
- Znajomość języka angielskiego technicznego na poziomie zaawansowanym.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz system premiowy.
- Dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
- Możliwość osobistego rozwoju i zdobywanie nowych doświadczeń.
Atrakcyjne świadczenia dodatkowe:
- Dofinansowanie przez Pracodawcę opieki medycznej.
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% wynagrodzenia brutto.
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (min. „wczasy pod gruszą”).
- Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzenie wiedzy.
Zatrudnienie – od zaraz, po sprawdzeniu kwalifikacji i kompetencji.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest PGE Ekoserwis S.A. z siedzibą we Wrocławiu (50-222), przy Placu Staszica 30.
II. Inspektor Ochrony Danych
W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: rodo.pgeekoserwis@gkpge.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w punkcie I powyżej.
III. Cele i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane przetwarzane są:
a. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe.
Dodatkowo, o ile podanie tych danych jest niezbędne do wykonywania pracy na określonym stanowisku, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
b. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wskazany w art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy zakres danych.
Oznacza, to, że dane dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia – o ile nie są niezbędne do wykonywania pracy na określonym stanowisku – dane dotyczące stanu cywilnego, statusu rodzinnego, zainteresowań, dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji, zdjęcie i inne, które chce Pan/Pani podać w swojej ofercie przekazuje Pan/Pani dobrowolnie i zgadza się Pan/Pani na ich przetwarzanie.
Może Pani/Pan wyrazić również zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PGE Polska Grupa Energetyczna S.A oraz na udział w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez spółki naszej grupy kapitałowej.
IV. Zgoda oraz prawo wycofania zgody
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na:
a. przetwarzanie danych wykraczających poza zakres określony w art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Jeżeli skorzysta Pan/Pani z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych w celu wskazanym powyżej, a dane osobowe zostaną usunięte zgodnie z otrzymanym żądaniem.
b. przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji. Jeżeli skorzysta Pan/Pani z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych w celu wskazanym powyżej, a dane osobowe zostaną usunięte zgodnie z otrzymanym żądaniem.
V. Okres przechowywania danych
Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych związany jest ze wskazanymi powyżej celami ich przetwarzania.
a. dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny dla przeprowadzenia procesu rekrutacji, ale nie dłużej niż cztery miesiące od dnia zakończenia rekrutacji.
b. w przypadku, gdy Administrator danych uzyska dobrowolną, dodatkową Pani/Pana zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji wówczas Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy od chwili wyrażenia zgody lub administrator usunie dane wcześniej, jeżeli wycofana zostanie Pani/Pana zgoda przed upływem 12 miesięcy.
Terminy, o których mowa powyżej, liczone są jako pierwszy dzień miesiąca po wskazanym w pkt. a i b maksymalnym terminie przetwarzania danych lub w pierwszym dniu miesiąca następującego po zakończeniu procesu rekrutacji.
VI. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz administratora danych i którym te dane są powierzane.
VII.Przekazywanie danych osobowych poza EOG
Pani/Pana dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej: EOG).
Mając jednak na uwadze usługi świadczone przez podwykonawców Administratora przy realizacji wsparcia dla usług teleinformatycznych oraz infrastruktury IT, Administrator może zlecać wykonanie określonych czynności bądź zadań informatycznych uznanym podwykonawcom działającym poza EOG co może powodować przekazanie Państwa danych poza obszar EOG.
Poszczególne kraje spoza EOG, na terytorium których będą przetwarzane Pani/Pana dane osobowe, zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej zapewniają odpowiedni stopień ochrony danych osobowych zgodny ze standardami EOG.
Natomiast w przypadku ich przetwarzania na terytorium Państw wobec, których Komisja Europejska nie stwierdziła zapewnienia odpowiedniego stopienia ochrony danych osobowych zgodnego ze standardami EOG, w celu zapewnienia odpowiedniego stopnia tej ochrony, Administrator zawiera umowy z odbiorcami Pani/Pana danych osobowych. Umowy, o których mowa powyżej oparte są o standardowe klauzule umowne wydane przez Komisję Europejską zgodnie z art. 46 ust. 2 lit. c RODO. Kopię standardowych klauzul umownych, o których mowa powyżej można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych.
Zastosowany przez Administratora sposób zabezpieczenia Pani/Pana danych jest zgodny z zasadni przewidzianymi w rozdziale V RODO.
W związku z powyższym mogą Państwo zażądać dalszych informacji o stosowanych zabezpieczeniach w tym zakresie, uzyskać kopię tych zabezpieczeń oraz informację o miejscu ich udostępnienia.
VIII. Prawa osoby, której dane dotyczą
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b) sprostowania (poprawiania) swoich danych
c) usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania
d) przenoszenia danych
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego
IX. Informacja o dobrowolności podania danych
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w procesie rekrutacji.
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
Nie będziemy wykorzystywać Pani/Pana danych w procesach zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz profilowania.